Loreal Paris Paradise Extatic Maskara Yorumlarım

loreal paris paradise maskara

Herkese merhaba!

Özellikle maskara konusunda yeni ürünler denemeyi çook seviyorum. Loreal Paris Paradise Extatic Maskara da olağanüstü hacim vaadi ve rose rengi şahane ambalajıyla çıktığı ilk günden beri radarımdaydı. Şimdilerde fiyatları durmaksızın artsa da geçtiğimiz aylarda daha makul bir fiyata alıp elimdeki maskaranın bitmesini sabırsızlıkla beklemiştim. Kendisini kullanmaya başlayalı sanırım 1,5 ay oluyor ve yorumlarımı artık paylaşmak istiyorum.

loreal paris paradise maskara

Loreal Paris Paradise Extatic Maskara 6,4 ml'lik benim için müthiş albenili rose ambalajında satılıyor. Dış ambalajında ürünün içeriğini okumak mümkün. Orta ve son sıralarında Hint ve Argan Yağı içeriyor ve benim bir maskaradan en çok beklediğim şey olan göz alıcı hacim vermeyi vaat ediyor.

loreal paris paradise maskara içerik

Maskara hafif kum saati şeklinde kıl bir fırçaya sahip. Fırçanın boyutu ve kalınlığı ideal, üst ve alt kirpiklerime uygularken genellikle bulaştırma durumu yaşamıyorum.

loreal paris paradise maskara
loreal paris paradise maskara
loreal paris paradise maskara blog

Genellikle maskaraların yapısı ilk hafta oturmaz, fazla sıvı olur. Bu maskarada öyle bir durum yaşamadım. Yoğun bir yapısı var ve kirpiklerimi tek sürüşte bile simsiyah yapıp örümcek bacağı görünümü yaratmadan güzel hacim veriyor. Üst üste birkaç kat uygulamamda ise tam istediğim gibi oldukça kıvrık ve hacimli kirpikler elde ediyorum! Verdiği hacim bir yana; kullandığım maskaralar içerisinde kirpiklerime adeta kirpik kıvırıcı ile kıvırmışım gibi bir etki veren tek maskara olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. Üstelik gün boyunca kirpiklerim sabah 6.30'da ilk sürdüğüm gibi kıvrık kalıyor, düşmüyor ve akma bulaşma yapmıyor. Hassas gözlerimde yanmaya sebep olmuyor ve hassas göz makyaj temizleyicisi ile kirpiklerimden rahatlıkla çıkarabiliyorum. Şahane değil mi?

Maalesef gelelim her güzelin bir kusuru olduğu noktaya :) İlk açıldığı andan itibaren çok çabuk kuruyacağını düşündüğüm bu güzelim maskaranın 3 haftalık ömrü oluşu tek eksisi diyebilirim. 3. hafta sonunda yapısı iyice kurumaya ve zor uygulanmaya başladı. Bu noktada sevgili L'arcenciel Blog Başak Hanım'cığım ve Kırmızı Rujlu Blog Blana'cığımın önerisiyle maskaranın içerisine birkaç damla çay demi damlatarak maskaranın ömrünü biraz daha arttırmak mümkün oldu. Bu güzel maskarayı 3 haftada çöpe göndermeme engel oldukları için kendilerine buradan da teşekkür ediyorum :)

Loreal Paradise Extatic Maskara, kısa kullanım ömrüne rağmen hızla yükselen fiyatı haricinde, kirpiklerimdeki etkileri ile oldukça beğendiğim ve güzel ambalajı ile kullanmaktan keyif aldığım bir maskara oldu. Şu an çay demi yöntemi ile kullanmaya devam ediyorum ve elimdeki diğer maskarayı da bitirdikten sonra indirimlerde yine alırım diye düşünüyorum.

Hepinize iyi haftalar 

14 yorum:

  1. bir beğenip bir beğenmediğim bir maskara bir de fiyat konusunda haklısın çok arttı :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gittiğimde fiyatını artmış görüyorum artık abarttılar :(

      Sil
  2. Fulya'cım, öncelikle rica ederim! Bize de bu yöntemi söyleyen @glamsight Zeynuş'tur, şimdi hakkı yenmesin :))) Gerçekten harika bir maskara, benim de tek favorim! Neyse ki bu yöntemle ben 3 ay kullanabildim; elimdeki maskaralar bittiğinde indirim olursa yeniden alacağım bir ürün kesinlikle. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight Zeynep'e de çokça teşekkür ediyorum o halde ♥ Bu yöntemi tüm tanıdıklarıma söylüyorum, herkes bayağı memnun kaldı :) Çok sevgiler benden de!

      Sil
  3. Sevenleri olduğu kadar sevmeyenlerinin de olduğu maskara. Bana pek uygun olmadığını düşünüyorum fırçasından dolayı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, ben de şansımı denemek istedim ve çok sevdim! Kıl fırçalarla iyi anlaşıyorum ben, uygun değilse sevmeyebilirsiniz :)

      Sil
  4. Yeni bir bloğum daha açıldı açılışa özel bir çekiliş düzenledim. Katılırsanız çok sevinirim :) Sevgiler...

    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
  5. Ambalajı cidden çok hoş bu maskaranın, ne zaman görsem dikkatimi çekiyor ancak satın alıp deneme fırsatı bulamadım henüz.

    Ama anlattığın kadarıyla ilgimi çekti, beğendiğin bu ürünü denemek isterim mutlaka..
    Güle güle kullan Fulya'cığım, sevgiler! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajı sebebiyle makyaj çantamda bulunması anlamsızca mutlu ediyor :)) Çabuk kuruması hariç performansını da çok beğendim ben Kübra'cım, fiyatı her geçen gün artıyor ama indirimde yakalarsan denemeni öneririm :)

      Sil
  6. Ben pek anlaşamadım bu maskarayla ama memnun olanlar var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok :)

      Sil
  7. Fulya'cım bu maskara aynen dediğin gibi, bir şahane! Ben de kullandığım ilk günden kendisine hayran olmuştum. Fakat, 3 haftada sizlere ömür oldu :)) Ben de çay demi yöntemi ile 2,5 ay kullanabildim, umarım sendeki de benzer süre dayanır. Bu yöntemi bize @glamsight Zeynuş önermişti, çay bir de antiseptik bir madde olduğu için hijyen sorunu da olmuyor.
    Güzel yazında bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim. Güle güle kullan, kocaman sevgilerimle... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'cım sizden öğrendiğim bu müthiş yöntem sayesinde sanıyorum ben de 2,5 ay kadar kullandım yaklaşık. Geçen hafta yine kuruyunca tekrar çay demi damlattım ama sanırım bu sefer fazla kaçırmışım yapısı tuhaf bir şey oldu, artık çöpe yolladım ben de :) Çook sevgiler benden de ♥

      Sil

Instagram