Yves Rocher Hair Repair Oil | Onarıcı Saç Yağı Yorumlarım

yves rocher onarıcı saç yağı

Yves Rocher'nin saç ürünleriyle hiç anlaşamadığımı eksi yazılarımı okuyanlar biliyorlardır. Jojoba Özlü Onarıcı Şampuan-Saç Kremi-Maske deneyiminden sonra (yazısı için tıktık) yine şans verip denediğim Ihlamurlu Şampuanı ile de hiç anlaşamadım, blogda bile yazmadım 😛 Saç ürünlerini bir daha asla kullanmamaya kararlıyken instagramda severek takip ettiğim bir hesap, bugün bahsedeceğim Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Yağı'ndan övgüyle bahsedince radarıma girdi ve bir indirim döneminde uygun bir fiyata satın aldım.

Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Yağı'nın 150 ml'lik plastik, iksir şişesini andıran bence çok tatlı bir şişesi var. Tıpa şeklinde çevirmeli kapağı sıkıca kapanıyor, seyahatlerde akma, dökülme gibi durumlar yaşatmıyor. Ambalajın küçük ağız kısmı sayesinde de yağı istediğim miktarda, kontrollü bir şekilde alabiliyorum.

yves rocher onarıcı saç yağı

%99 oranında doğal içeriğe sahip ürünün içeriğinde organik Jojoba Yağı, Babassu Yağı ve Güney Amerika Fındığı Yağı bulunuyor; silikon, renklendirici ve paraben içermiyor. Tam içerik listesi aşağıdaki gibi.

Yves Rocher onarıcı saç yağı içerik

Banyo öncesi kuru saç boyu ve uçlarına uygulayıp 10 dk bekletilmesi önerilen bu yağı ben pazar günleri evde olduğumda öğlen gibi uygulayıp akşama kadar bekletiyorum.

Geçmiş yıllarda doğal yağlarla saçıma maske yapayım derken, yağı saçlarımdan arındıramaz ve saçıma bakım yapacağım derken bir avuç dökülmesine sebep olurdum. Kötü tecrübelerden sonra yağ maskelerinden çekinir olmuştum ama bu yağda arınmama gibi bir durum yaşamadım. Her zamanki şekilde saçlarımı yıkadığımda maske çok kolay arındı ve duştan sonra yağlı, ağırlaşmış saçlarla karşılaşmadım. Saçlarımı duşta ve duş sonrasında yumuşacık yaptığını söyleyemeyeceğim; duşta yine saç kremi kullanma ihtiyacı hissettim ancak saçları benim kadar sert olmayan ve dolaşmayanlar saç kremi kullanmaya ihtiyaç bile duymayabilirler diye düşünüyorum.

Saçıma kullandığım bakım ürünlerinin saçlarımı en azından saç kremim kadar yumuşacık yapmasını beklediğimden benim için çok da vazgeçilmez bir ürün olduğunu söyleyemeyeceğim. İlla ki yararı olur diyerek bitene kadar haftada bir kullanmaya devam edip sonra kendisine güle güle demeyi düşünüyorum. Yine de benim saçım silikonsuz hiçbir ürünle yumuşamadığından daha normal saça sahipseniz indirimlerde güzel fiyatlara yakalayıp şans verebilirsiniz.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥


20 yorum:

  1. Fulya, silikonsuz ürün bağımlılığı bende de var maalesef. Açıkçası, saç diplerine gelmezse fazlaca bir zararı olacağını da düşünmüyorum. O vakit ben de direkt pas geçebilirim. Çok teşekkürler yorum için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım şampuanlarda mümkün olduğunca silikonsuz tercih ediyorum ama saç kremlerinde silikonsuz olanlar bende pek işe yaramıyor maalesef. Diplere gelmedikçe ben de bir zararı olduğunu düşünmüyorum. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim, çok sevgiler ♥

      Sil
  2. Bu tarz saç bakım yağlarından ziyade kendi hazırladıklarımı tercih ediyorum. Belki indirim döneminde deneyebilirim. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi hazırladıklarımı saçlarımdan arındıramadığımdan bu tarz ürünler daha kullanışlı geliyor ama kendi hazırladıklarınız çok daha faydalıdır tabii :) Ben teşekkür ederim okuduğunuz için ♥

      Sil
  3. ben de zaten YR ürünlerinin çoğu ile anlaşamıyorum hiç gereksiz bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç ürünleri benim için de gereksiz :/

      Sil
  4. Saç yağlarında ben hep Elseve'in Mucizevi Saç Yağını kullanıyorum :) İçeriği en zengin de o bence, saç maskesi gibi duştan önce kullanmışsam da bir hafta saç kremi ,yağı kullanmasam yumuşaklığı bana yetiyor ♥ Bunu ben de pas geçiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç ürünlerinden favorim Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem benim de! Mucizevi Saç Yağı da eminim güzeldir, bu seriyi çok beğeniyorum :)

      Sil
  5. Ben üçüncü şişesini de henüz şimdi bitirdim :) saçlarımda boya olmadığından ve ısıl işlemi de çok nadir uyguladığımdan olabilir, epey memnunum bu üründen. Umarım ilerleyen zamanlarda sen de seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnunsan harika! Keşke ben de bu kadar memnun kalsaydım ama saç uçlarımda boya var ve yapısal olarak da kolay kolay yumuşamayan bir saç tipi maalesef :) Umarım şişem bitene kadar daha güzel etkilerini görürüm o halde :)

      Sil
  6. Saç kremi dışında ürün kullanmıyorum.Sac yağları beni mahvediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa arınamama problemi mi yoksa benim gibi? :D Saç kremleri çoğu zaman bu tarz ürünlerden daha etkili :)

      Sil
  7. Ben de nedense bu yağdan şişelerce bitirenlerdenim. Bayadır kullanmıyordum, şimdi yazını görünce tekrar hatırladım ama sanırım ben de sıkılmış olacağım ki satın almayı bırakmışım :p

    Bir de ağız kısmı bana hiç pratik gelmiyordu, belki bir gün deneyecek bir şey bulamadığımda tekrar kendisine dönerim ama şimdilik yerini dolduracak bir sürü farklı ürün olduğundan almam açıkçası :)

    Teşekkürler bu yazı için Fulya'cığım, sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cığım bu yağı severek kullandığını biliyorum, almamda senin de payın var her zamanki gibi :p Bu tarz yağlarda pompalı ya da damlalıklı kapak her zaman daha pratik oluyor. Bittiğinde benim de tekrar peşinde koşacağım ürünlerden değil, aklımda Loreal'den bir maske var bittiğinde onu almayı düşünüyorum :) Güzel yorumların için ben teşekkür ederim, çook sevgiler! ♥

      Sil
  8. yorumuna göre bana uygun olabilir indirimde denk gelirse şans vereyim o zaman....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimlerde güzel fiyatlara düşebiliyor, hatta yanında hediye kampanyası da olursa harika olur! Umarım seversiniz :)

      Sil
  9. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim. Güzel öneriniz ve tavsiyeniz için teşekkürler.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  10. Ah fulyacıkım ya, bende maskesini aldım yvesden ama malesef istediğim sonucu alamadım :( Nolacak saçlarla imtihanımız merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  11. Fiyatı ne kadar acaba? Indirimli halinin fiyatları hakkında beni bilgilendirir mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Yves Rocher'nin sitesine baktım fakat ürünün ambalajı ve içeriği değişmiş sanırım. Fiyatını linkten takip edebilirsiniz. Sevgiler.

      https://www.yvesrocher.com.tr/control/sac-urunleri/yipranmis-saclar-icin-onarici-sac-yagi/

      Sil

Instagram