Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarası Yorumlarım

maybelline brow precise fiber filler

Merhaba!

Aldığımdan beri bayılarak kullandığım ve en sevdiğim makyaj malzemelerinden biri olan Maybelline Brow Precise Fiber Filler kaş maskarası hakkında benim de övgülerimi düzme vaktim geldi 😍

Maybelline'den daha önce kaş ürünü olarak Master Shape Kaş Kalemi ve Brow Drama Pomade Crayon tombul kaş kalemini kullanmıştım. İki ürünü de severek kullansam da Brow Precise Fiber Filler bu üçlü arasında her daim makyaj çantamda bulunduracağım ürün oldu. Neden mi?

maybelline brow precise fiber filler
maybelline brow precise fiber filler

Nedeni kaş maskarasının içindeki mikro kıllar. Bu sayede kaşları sadece boyayıp sabit tutmakla kalmıyor, aynı zamanda boşlukları da bir nebze dolduruyor. Benim kaşlarım seyrektir, bu maskarayla kaşlarım daha az seyrek, daha gür gözüküyor. Kaşlarınızda çok boşluklarınız varsa tabii ki sizin için yeterli gelmeyebilir ve öncesinde bir kaş kalemiyle doldurma ihtiyacı hissedebilirsiniz. Ben zaman zaman kaşımdaki seyreklikler gözüme battığında öncesinde kalemle dolduruyorum ama yine de günlük makyajımda bu maskara bana yeterli geliyor.

Sabitleme konusunda kaşları sertleştirmeden sabitleştirdiğini, tüm gün boyunca da kaşlarımın düşmediğini rahatlıkla söyleyebilirim. Ben her iki kaşım için de fırçayı toplam bir kez batırarak kullanıyorum. Günün sonunda kaşlarımda dökülmeye sebep olmadan, misel su ya da makyaj temizleme yağlarıyla kolayca çıkması da benim için büyük bir artı oldu.

Maybelline Brow Precise Fiber Filler kaş maskarasının bildiğim kadarıyla 3 rengi var ve bendeki kaş rengime tam uyan Dark Blonde rengi. Rengiyle, performansıyla, kaşlarımı dökmemesiyle benim için demirbaş makyaj malzemelerinden biri olan bu kaş maskarası benim vazgeçilmezim oldu. Çok ilgimi çeken bir ürün olmadıkça da kaş maskarası olarak yoluma bu ürünle devam ederim diye düşünüyorum.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler!

22 yorum:

  1. Bu kaş maskarasını ben de çok severek kullanmıştım! Sonra sanırım Blonde rengini aldım ve çok açık kaldı. Deneyerek alamamak sıkıntılı benim için. Yine de performansı dolayısıyla her daim gözüm olan ve tester deneyebildiğimde yeniden alacağım ürünler arasında :) Güle güle kullan Fulya'cım!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa renginin uymaması kötü olmuş, bendeki Dark Blonde bana tam uydu. Umarım kendi renginizle tekrar deneyip memnun kalırsınız :) Çok sevgiler!! ♥

      Sil
  2. Aa çok hoş bir ürüne benziyor, keşke ben de kaş maskaraları ile anlaşabilsem ama beceremiyorum sanırım.

    Güle güle kullan, çook sevgiler Fulya'cım♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kübra'cım, ileride kaş maskarası kullanmayı düşünürsen denemeni öneririm o zaman :) Çok sevgiler!! ♥

      Sil
  3. ben de kullanıyorum çok memnunum .))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oley benim gibi seven birilerini görmek güzel! :)

      Sil
  4. Hiç kaş ürünü kullanmadım. Günün birinde düşünürsem diye not aldım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İleride denersen umarım seversin o zaman :) Sevgiler ♥

      Sil
  5. Ben hiç renkli kaş maskarası kullanmadım şimdilik wet n wild ın şeffaf kaş maskarasını kullanıyorum ama bunun da çok sevildiğini biliyorum elimdeki bitince bunu deneyeceğim 😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şeffaf kaş maskarası almayı düşünüyordum ama rengi uyup hafif de boşlukları doldurunca isabetli bir seçim yapmışım :) İndirimlerde hayli şans verilesi bir ürün bence, umarım deneyince seversin :)

      Sil
  6. şu an yeni bir işlem yaptırdım ama onun etkisi geçince bakacağım buna..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denerseniz yorumlarınızı bekliyorum o zaman :)

      Sil
  7. Kuzucum güzel günlerde kullan sende, banada yeterli.Sadece bazen sert bir bakış sergiliyorum :) ama makyajımı yoğun yaparsam no problema ! :* Öpücük !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kokoş'cum, neden öyle rengi bir tık koyu mu geliyor acaba? Seviyorsan süper ama, öpüyorum ben de ♥

      Sil
  8. Şeffaf kaş jellerinden başka kaş ürünü kullanmamış olsam da, aklımda hep renkli kaş maskaraları da var. Bunun bana uygun rengini bulursam belki buna geçebilirim ama kaşlardaki o renkli ıslaklığı pek sevmiyorum bazen kirli bir görüntü yaratıyorlar o olmuyorsa alabilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı yoğun sürmedikçe yapay bir görüntü oluşturmuyor, ben hiç öyle bir görüntüyle karşılaşmadım :) Fırçayı tüpe tekrar batırmadan 2 kaşıma uyguluyorum, doğal bir görüntü elde ediyorum ^_^

      Sil
  9. incelemiştim ama yapay bir görüntü mü oluşturur diye düşünerek almamıştım şimdi daha iyi bir inceleyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook yoğun sürmedikçe yapay bir görüntü oluşturmuyor :)

      Sil

Instagram