Alışveriş #6 (Atalier Rebul, H&M Home, Gratis, Rossmann, Trendyol)

atalier rebul

Merhaba!

Uzun zamandır alışveriş yazısı yazmamıştım. Nisan ayında aldığım birkaç parça ürüne gelin birlikte bakalım!

neutrogena skin detox arındırıcı kil maskesi

1- Wet n Wild Nude Awakening Far Paleti: 23 Nisan Gratis indiriminden kendimi kaybetmeden çıktım ve birkaç parça ihtiyaç alışverişi ile birlikte bir tane far paletim olsun diyerek Nude Awakening far paletini 25,90 TL'ye aldım. Mağazaya girene kadar hedefim Rose In The Air'di ancak günlük makyajımda tekli farlar hariç pek far kullanmadığım için (elimde yeterince tekli far da mevcut) mağazada nude tonlardaki bu paletin benim için daha kullanışlı olacağına karar verdim. Hoş paletteki farlar elimdeki trio Wet n Wild paletlerindeki renklerle benzer renklerde ama olsun :)

Wet n Wild Nude Awakening swatchlarını aşağıda görebilirsiniz, fotoğraflar gün ışığında filtresiz çekildi.

wet n wild nude awakening swatch
wet n wild nude awakening swatch
wet n wild nude awakening swatch
wet n wild nude awakening swatch

2- Neutrogena Skin Detox Arındırıcı Kil Maskesi: Kübra'nın blogunda behsettiği (kubontheblog) Neutrogena Skin Detox Arındırıcı Kil Maskesi'nin içeriğini çok beğenmiştim. Rossmann'da gezerken indirimde 24,90 TL'ye görünce hazır maske arayışındayım zaten diyerek satın aldım. Uzun süredir glikolik asit içeren DOA Kozmetik AHA Cilt Aydınlatıcı Tonik'i çok severek kullanıyordum ancak güneş yüzünü göstermeye başladığı için sonbahara kadar kendisiyle vedalaşıyorum. Onun yerine haftada bir salisilik asit ve glikolik asit içeren Neutrogena Skin Detox Arındırıcı Maske'yi kullanmak daha mantıklı olacak gibi.

Neutrogena Skin Detox Arındırıcı Kil Maskesi içeriği aşağıdaki gibi.


3- Emotion Love Deodorant: Bir süredir kullandığım 8x4 deodorantlardan sonra, performansını ve kıyafetlerimde kalan temiz pudra kokusunu çok beğendiğim alüminyum içermeyen Emotion Love deodoranta geri döndüm. Fiyatı indirimde 13.90 TL'ydi (deodorantların fiyat artış hızları şaka gibi).

atalier rebul kolonya
h&m telefon kılıfı

4- Atalier Rebul Rose Eau De Cologne: İzmir Mavi Bahçe AVM'deki Atalier Rebul mağazasından daha önce denediğim Rose kolonyasını satın aldım. Elma kokusuyla DKNY Be Delicious parfümüne çok benzettim, ofis masamda herkesin beğenisini topluyor. Fiyatı 59.90 TL'ydi.

5- Atalier Rebul Rose El Kremi: Kampanyayla aynı serinin büyük boy el kremi 24,90 TL'ye gelince evde kullanmak için el kremini de aldım. Evdeki Nuxe kremim dibini gördü, birkaç güne kullanmaya başlarım.

6- H&M Home Tulip Mum: Mağazada onlarca mum arasında kendimi kaybettikten sonra açık pembe renkte hoş kokulu Tulip mumu satın aldım ama aklım başkalarında da kaldı tabii :) Fiyatı 26,99 TL'ydi.

7- H&M Telefon Kılıfı: H&M online mağazadan indirimdeki bu tatlış telefon kılıfını kargo ücreti ile birlikte toplamda 20,90 TL'ye aldım. Rose Gold telefonumla uyumuna ve görünüşüne bayıldım!

Nisan ayında yapmış olduğum alışverişler böyleydi. Sizin Nisan ayınız nasıl geçti bakalım?

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

19 yorum:

  1. Fulya'cım, ne güzel ve sade bir alışveriş yazısı olmuş, hepsini güle güle kullan! Nude Awakening far paleti gerçekten tam bir günlük palet, ama baya özel gün makyajı da çıkar. Rebul kolonyaları (parfümleri ya da bence de) inanılmaz güzel kokuyor. Benim de favorim Erguvan; fakat, Be Delicious dedin, aklımı çeldin! Bir de o telefon kılıfına takıldım, hadi hayırlısı :)))) Çok çok sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Başak Hanım'cım, hem gündüz hem gece makyajları için elimin altında böyle bir palet bulunsun istedim :) Telefon kılıfını ben de çok severek kullanıyorum, şirin ve gayet sağlam ♥ Çok sevgiler benden de ♥

      Sil
  2. harika bir alışveriş
    bayıldımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim ♥

      Sil
  3. Sürekli online alışveriş yapan ve alışverişe çıkmaya üşenen biri olarak beni alışverişe çıkmaya teşvik ettiniz, özendim valla. Neutrogena’nın detox peelingini kullanıyorum ve çok memnunum, günlük kullanıyorum ve hiç kuruluk yapmıyor. Çok güzel ferahlatıyor, tavsiye ederim. Sevgiler 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bulunduğum ilde pek sevdiğim mağaza olmadığı için online alışverişe yöneliyorum ben de ama hafta sonları bir yerlere gittiğimizde mağaza gezmekten de vazgeçmiyorum :)) Neutrogena'nın bu maskesini çok severek kullanıyorum, peelingi de aklımda olsun o halde! Çok sevgiler ♥

      Sil
  4. Güzel günlerde kullanasın fulyacım <3 Kızın üzerinde hoş durmamış ama senin üzerinde eminim güzel duracaktır :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kokoş'cum çok tatlısın ♥♥

      Sil
  5. Zevklerimiz uyuyor.Gule güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden hoş görünüyor, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Far paletindeki renkler o kadar çok hoşuma gitti. Makyajdan anlamayan ben gidip alasıö geldi. En sevdiğim tonlar gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben de renklerini çok beğendim! Çok fazla far süren biri değilim, gündüz ve gece makyajlarında kullanabileceğim, elimde böyle bir palet olsun istedim. Uygun fiyatına göre çok güzel gerçekten ♥

      Sil
  8. ayy en sevdiğim alışveriş yazısı♥

    Wetn Wild'ın bu farı uzun zamandır benim de radarımda, bence günlük de şık bir gece makyajı da çıkarılabilecek çok pratik renkler.

    Neutrogena'nın maskesini beğenerek kullanacağını düşünüyorum, bana da referans verdiğin için çok teşekkür ederim, çook tatlısın^^
    Emotion'ın bu deodorantlarını da farklı çeşitlerini sürekli alıp kullanıyorum bence de hem ferah kokuyorlar hem de senin de yazdığın gibi en azından aliminyumsuz, ulaşılabilir güzel kokular bunlar. Ayda iki tane bitiriyorumdur muhtemelen bunlardan :d

    Diğerlerini ben de hiç denemedim ama bu yazınla çok merak ettim özellikle Rebul'un şişesi bile çok güzel görünüyor, kılıfa ise bayıldım♥

    Hepsini çok güzel günlerde çok keyifle kullan Fulya'cığım, çok sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım Gratis'e girdiğimde aklımda Rose In The Air vardı ama genelde günlük makyajımda sür-çık tarzı tekli farlar kullandığımdan bu palet dediğin gibi hem gündüze hem geceye uyum sağlar diye elimde bulunsun istedim. Neutrogena maskeyi tavsiyenden hemen sonra indirimde görmem güzel oldu, şu an severek kullanıyorum yine sayende :) Emotion deodorantları benim kullandıklarım içerisinde bence en kalıcı kokuya sahip olanlar, o yüzden yaz aylarına girmek üzereyken yine kendisine döndüm :)

      Yazıyı beğenmene çook sevindim, çok öpüyorum ben de ♥

      Sil
  9. Keyifle kullan hepsini,
    güzel bir alışveriş olmuş....

    YanıtlaSil
  10. Hepsini güle güle kullan ♥ Bu alışveriş yazısında ilgimi en çok Neutrogena'nın Skin Detox maskesi çekti, Kübontheblog da da okumuştum kendisini :)) Sen de sevdiysen, denemeye değer ♥

    YanıtlaSil

Instagram