Doa Kozmetik AHA Cilt Aydınlatıcı Tonik Yorumlarım

aha içeren tonik

Hassas, kuru ve sivilceye yatkın cildim için uzun süredir asitleri gözüme kestiriyor ancak kullanmaktan çekiniyordum. Uygun fiyatları ve net içerikleriyle dikkat çeken Doa Kozmetik'in glikolik asit içeren toniği ile ilgili güzel yorumlar okuyunca denemek istedim ve kendi sitesinden oldukça uygun bir fiyata satın aldım. Aralık ayından beri kullanmakta olduğum ve paylaştığım günden beri en çok soru aldığım Doa Kozmetik AHA Cilt Aydınlatıcı Tonik'in içeriğinden, bendeki etkilerinden detaylıca bahsetmek istiyorum.

Doa Kozmetik Cilt Aydınlatıcı Tonik'in az ve öz içeriğinin 2. sırasında niacinamide, orta sıralarda ise glikolik asit ve laktik asit bulunuyor. Niacinamide cildin nemlendirmesine, lekelerin azaltılmasına ve sivilceleri önlenmesine yardımcı olması ile benim cilt bakım ürünlerinde sevdiğim içeriklerden biri. AHA türevlerinden biri olan Glikolik Asit ve Laktik Asit ile de cildi fiziksel peelingler gibi yıpratmadan soyarak geride daha sağlıklı ve canlı bir cilt bırakmayı vaat ediyor.

doa kozmetik aha cilt aydınlatıcı tonik içerik

aha içeren tonik

aha içeren tonik

Sprey başlıklı oldukça basit, plastik bir şişede gelen bu toniği ben yaklaşık 2 ay boyunca her akşam makyajımı çıkarıp yüzümü yıkadıktan sonra bir disk pamuğa 5-6 fıs sıkarak tampon hareketlerle yüzüme uyguladım. Oldukça keskin kokusu olduğuna dair çok yorum okumuştum ancak kokusu beni rahatsız etmedi. Kullandığım ilk günler cildimde hafif yanma ve batma hissi oluşturduysa da cildim alıştığı için zamanla bu his minimum seviyeye indi.

Gelelim en çok merak edilen etkilerine. Bu toniği kullanmaya başladığım ilk haftadan itibaren sabahları daha duru ve renk tonu eşitlenmiş bir cilt ile uyandım. Benim en sevdiğim özelliği ise cildime zarar vermeden pürüzleri yok etmesi oldu. Tanecikli peelinglerle cildim kızarırken ve sivilcem olduğu dönemlerde çekinerek kullanırken bu tonik ile tanecikli peelinglerden elde edemediğim bebeksi pürüzsüzlüğü yakaladım! Fondötenlerin kış aylarında bile yüzüme güzel oturması beni hayli memnun etti. Kullandığım süre boyunca da yalnızca belirli dönemlerde çıkan 1-2 minik sivilce harici sivilcem olmadı, bunda da toniğin etkisi olduğunu düşünüyorum.

Bunların dışında bu ürünü alırken cildimdeki sivilce lekelerini açar beklentisindeydim ama bu konuda pek etkili olduğunu söyleyemem. 3 ayı bitirmek üzere olduğum halde lekelerimde pek açılma gözlemleyemedim. Onu da yapsa benim için mucizevi bir ürün olurdu kesinlikle!

Hassas bir cilde sahip olup asitlerle haşır neşir olmaya çekinenler için Doa Kozmetik Cilt Aydınlatıcı Tonik'in iyi bir başlangıç olacağını düşünüyorum. Bu güzel etkilerine karşı oldukça uygun fiyatıyla da denenmeyi hak ediyor bana göre. Ben güneşin iyiden iyiye kendini göstermeye başladığı bu günlerde kullanım sıklığımı 2 günde bire düşürdüm, yazın da muhtemelen ara veririm. Eminim biliyorsunuzdur ama yine de yazmadan geçmeyeyim; asit içeren ürünler kullanırken yeni lekelere sebebiyet vermemek için güneş kremi kullanmayı unutmayın!

Sevgiler 

7 yorum:

  1. İçeriğini çok beğendim nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği çok net değil mi ♥ Doa Kozmetik'in kendi sitesinden almıştım :)

      Sil
  2. lekelerde bir açılma yapmadığına göre benim için gereksiz bir ürün olabilir :D

    YanıtlaSil
  3. Ben bir süre bu toniğin peşinde koştum ama stokta yoktu; bir ara yakalarsam ben de alayım. Senin aldığın sonuçtan epey etkilendim çünkü :) Güle güle kullan Fulya'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Başak Hanım'cım, umarım stokta yakalarsınız sizin yorumlarınızı da çook merak ediyorum :)

      Sil
  4. Fulya'cığım ne kadar güzel ve detaylı bir yazı olmuş ♥
    Bu toniği ben de uzunca süre severek kullandım biliyorsun :) Bu yüzden senin de sevmen ve cildinle iyi anlaşan bir tonik olması beni çok mutlu etti. Biz aynı ürünleri kullanıp sevdiğimizde çok mutlu oluyorum zaten :p

    Ben şimdilik farklı bir asitli tonik deniyorum ama Doa'nın bu Aha ve Bha tonikleri stokta oldukça satın alıp kullanmaya devam ederim.
    Umarım Doa Kozmetik gibi yerli markalar sektörde yerini uzun süre korur.

    Çook sevgiler!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cığım sayende deneyip memnun kaldığım ürünlerin sayısı attıkça ben de çok mutlu oluyorum :)) Bu toniği de iyi ki blogunda yazmışsın, bu kış benim kurtarıcı ürünlerimden biri oldu diyebilirim. Şu an kullandığın toniği de çok merak ettim, yazısını bekliyor olacağım.
      Yazıyı beğenmene de çok sevindim! Çok öpüyorum ♥

      Sil

Instagram