Bitenler #9


Herkese merhaba!

Ocak ve Şubat ayında pek fazla ürün bitiremedim. Bu durum artan fiyatlar karşısında işime yarasa da Bitenler serisi için biraz tatmin edici olmadı :) Yine de fazla geciktirmeden yazısını yayınlamak istedim, umarım keyifle okursunuz.

Ürün isimlerinin üzerine tıklayarak detaylı yazılarına gidebilirsiniz.

pantene 3 minute miracle saç kremi

1- Botanicals Fresh Care Kamelina Prüzsüzleştiren Ritüel Şampuan: Yazdan beri kullandığım şampuan nihayet bitti. İçeriğinde silikon bulunmuyor ve diğer market şampuanlarına nazaran biraz daha iyi içerikli. Kullandığım süre boyunca saçlarımı güzel temizledi, yağlanma süresini değiştirmedi ve dökülmeye vs sebep olmadı. Saçları yatıştırma vaadini seri olarak kullanılırsa yerine getirebilirdi ama tek başına elektriklenmeyi önlemiyor.

2- Pantene 3 Minute Miracle Saç Bakım Kremi: Başlığa tıklayarak detaylıca okuyabileceğiniz Pantene 3 Minute Miracle Saç Bakım Kremi'nin 2. tüpünü bitirdim. Şampuanlarda silikon içeriğinden kaçınsam da saç kremlerinde silikonlu ürünler kullanmaktan çekinmiyorum (benim saçımı yalnızca silikonlu ürünler yumuşatıyor). Bu saç kremi de alanında en iyilerinden bana göre ve kokusu en güzel olan da bu çeşidi. Bitmeden yedeklemiştim, severek kullanıyorum.

3- Nivea Love Sunshine Duş Jeli: 2 çeşidi bulunan ve sınırlı sayıda üretilen bu duş jellerinden Tatil Kokusu çeşidinin kokusu Nivea güneş kremleri kokusuyla aynı! Yazın tatilde Nivea güneş kremlerini bayıla bayıla kullanan biri olarak görür görmez aldım ve kış aylarında çok severek kullandım. Tatili özleyenler gördüklerinde kaçırmasın derim :)

sensodyne diş macunu

4- 8x4 Pure Deodorant: 8x4'ün en sevdiğim kokularından olan Pure Deodorant'ın içerisinde zambak, karpuz ve deniz yosunu bulunuyor ve tertemiz kokuyor. Performansını başarılı bulsam da Emotion kadar kokusu gün boyu kalmıyor. Yine de tekrar alırım.

5- Sensodyne Diş Macunu Nane Ferahlığı: Sensodyne diş macunlarını severek kullanıyorum ve hangi çeşidine denk gelirsem onu alıyorum.

6- Watsons Organic Cotton Pads: Watsons'ın aşırı dandik mavi ambalajlı pamuklarına nazaran daha iyi ve kolayca dağılmıyor. Genellikle Isana pamukları tercih etsem de Watsons'tan almak zorunda kalırsam bunu alırım.

7- Watsons Hair Wax: Taner'in kullandığı Wax'lardan biri, bir kutusu daha bitip çöpe gitti :)

Son 2 ayın Bitenler hasılatı bu şekildeydi. Sizde durumlar nasıl?


8 yorum:

  1. nivea duş jelinin kokusunu çok severim ben..

    YanıtlaSil
  2. 8x4 ler daima favorim bende en son dove aldım çok güzel kokuyormuş (:

    YanıtlaSil
  3. Pantene'in bu saç kremini merak ettim, gerçi genelde saç maskelerine krem muamelesi yapıyorum ama aklımda olacak :) Bir de 8x4 Pure dikkatimi çekti, ofise koymak için ilk indirimde alayım! Yenilerini güle güle kullan Fulya'cım :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy en sevdiğim bitenler yazısı gelmiş!!

    Nivea'nın duş jeli benim yazın bayılarak kullandığım bir jel olmuştu, o güzel kokusu hala burnumda, Pantene'in maskelerini de bittikçe alıp kullanıyorum. Saçımı gerçekten çoook güzel yumuşatıyor, diğer ürünleri de denememiştim yine bilgi sahibi oldum..

    Teşekkürler bu güzel yazı için, çok sevgiler♥

    YanıtlaSil

Instagram