Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil Yorumlarım

yves rocher makyaj temizleme yağı

Makyaj temizleme yağları, Kore'den çıkma Double Cleansing yani Çift Aşamalı Temizleme yöntemiyle birlikte hayatımıza girdi ve oldukça da popülerleşti. Piyasada balm ya da sıvı şekilde pek çok markada makyaj temizleme yağı bulmak mümkün ancak bunların içerisinde uygun fiyatı ve beğenilen performansı ile adından en çok söz ettiren ürünlerden biri şüphesiz Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil. Bu yazımda bir süredir kullandığım bu Yves Rocher makyaj temizleme yağından detaylıca bahsetmek istiyorum.

Makyaj temizleme yağları ile tanışmadan önce makyajımı önce bir micellar su ile temizler, sonrasında da yıkama jeliyle yüzümü yıkardım. Kış aylarında havaların soğuması ile birlikte cildimde tekrar kızarıklıklar, minik sivilce ve kuruluklar çıkmaya başlayınca pamukla çekiştirmenin cildime daha çok zarar verdiğini düşünüp artık yağlara geçme vaktimin geldiğini hissettim. Böylelikle de tanışma ürünü olarak uygun fiyatlı Yves Rocher makyaj temizleme yağını denemeye karar verdim.

150 ml'lik pompalı plastik şeffaf şişede satılan Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil sıvı formda bir yağ. Kimilerinin çok beğendiği, benim kararsız kaldığım değişik bir kokusu var. İçeriğindeki Organik Papatya Özsuyu ile cildi temizlerken yumuşatmayı ve yatıştırmayı vaat ediyor. Tam içerik listesi aşağıdaki gibi ve açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var.

yves rocher makyaj temizleme yağı içerik
yves rocher makyaj temizleme yağı

Şişenin pompalı oluşu büyük pratiklik sağlıyor. Hafta sonları seyahatlerde valize dökülmesinden endişe etmiştim ama herhangi bir dökülme, sızma problemi yaşamadım.

Ben 1-1,5 pompa kadar yağı avucuma alıp kuru cildime masaj yaparak uyguluyorum. Cildimdeki fondöteni kolayca çözüyor, su ile temas edince ise süt formuna dönüşüp kolayca ciltten arınıyor. Geride ise temizlenmiş yumuşacık bir cilt bırakıyor ♥ Ben sonuçta yağ olduğu için üzerinden bir de yüz yıkama jeliyle geçiyorum ve böylece daha içime sinen bir cilt temizliği yapmış oluyorum.

Yves Rocher makyaj temizleme yağını ilk günlerde göz makyajımı çıkarmak amacıyla da kullanmıştım ancak okuduğum güzel yorumlara rağmen benim hassas gözlerimde bir süre buğulu görmeye sebep olduğundan şimdilerde sadece cilt makyajımı temizlemek amacıyla kullanıyorum. Göz makyajım için Yves Rocher Pur Bleuet Hassas Göz Makyaj Temizleyicisi devam!

Piyasadaki en uygun fiyatlı Yves Rocher Pure Calmille Cleansing Micellar Oil, kullandığım süre boyunca hassas ve sivilceye yatkın cildimde sivilceye sebep olmadı, yağlandırma/kurutma yapmadı. Makyaj temizleme yağlarına geçmek isteyip çekinenler varsa indirimde şans vermelerini öneririm!

Sevgiler ♥ 

5 yorum:

  1. Ben de doğumgünü kampanyamı değerlendirerek bu yağdan almıştım; keşke ikinci ürün olarak da aynısını seçseymişim diyorum şimdi. Maskaramı ve eyelinerı bile sıkıntısız temizlemesine bayıldım! Çok sevdiğim TBS yağı bile geride bıraktı. Güle güle kullanalım diyorum! Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. hiç denemediğim için bilmiyorum ama herkes çok memnun kalmış..

    YanıtlaSil
  3. Alıcam zaten ben bu güzelliği aklımda elimde mac'in yağı var o bitsin bu bebek önceliğim olucak fundicim :* Güzel günlerde kullan. Aslında çok elimin gittiği bir ürün değil ama cildim daha diri daha ölü derilerden arınmış oluyor her ne hikmetse bu yağları kullandığımda, bir tane değil bir kaç tane faydası dokunuyor bana.

    YanıtlaSil
  4. Funda'cım bu ürün bence de piyasadaki en iyi uygun fiyatlı alternatiflerden! Başlangıç için çok iyi bir seçim olmuş. Ben çok ağır makyajlarda performansını biraz zayıf buluyorum ama makyajı mutlaka ciltten söküyor. Benim şişem bitmek üzere ve ben de oldukça memnunum.
    Güle güle kullan, çok sevgiler <3

    YanıtlaSil
  5. Fulya'cığım bu ürünü sevmene çok mutlu oldum!!
    Benim de severek kullandığım bir yağ olmuştu bu, hatta indirim dönemlerinde stokladığım bile oluyor.

    Güle güle kullan, çoook sevgiler!! ♥

    YanıtlaSil

Instagram