Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel Yorumlarım

 Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel

Merhaba!

Recete.com'dan yaptığım bir alışverişte tester olarak gönderilen ve hassas cildime uygun olduğundan merak ettiğim ürünlerden biri olan  Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel'i bir süredir hafta sonları seyahatlerde kullanıyordum ve bu sıralar elimdeki yüz yıkama jeli de bittiğinden her gün kullanmaya başladım.

40 ml'lik tatlış pembe bir tüpte gelen Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel'in bu boyu seyahatlerde yanımda taşımak için oldukça pratik ve kapağı her ne kadar tam kapanmıyor izlenimi verse de henüz akma, dökülme gibi bir sorunla karşılaşmadım.

Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel
Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel

Şeffaf renkli temizleme jeli, nem kaybı yaşayan hassas ciltlerin kullanımına özel geliştirilmiş formülü ile cildi kurutmadan nazikçe temizlemeyi vaat ediyor. İçerik listesinde de gördüğümüz gibi Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel sabun, parfüm, paraben, renklendirici ve sülfat içermiyor.

Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel

Makyajımı temizledikten sonra nemli cildime bir fındık büyüklüğünde ürünü uyguluyorum. Jel yapıdaki ürün kadifemsi bir hisle hafifçe köpürüyor ve ciltten kolayca arınıyor. Yalnız kurutmama vaadine karşın çok hafif de olsa kuruttuğunu düşünüyorum ben. Yves Rocher Hydra Vegetal yüz yıkama jeli, bundan daha nemli bırakıyordu cildimi. Yine de cildimi bu ürünle yıkadıktan sonra nemlendirdiğimde herhangi bir rahatsızlık yaşamıyorum.

Bioderma ürünleriyle genel olarak iyi anlaşıyoruz zaten, bu temizleme jeli de hem cilt tipime uygun olması, hem de güzel içeriği ve işini güzel yapması ile sevdiğim ve denediğim için memnun olduğum bir ürün oldu. Büyük boyu pompalı kapağı ile daha avantajlı ve kullanışlı olsa da bu küçük boyunu da seyahatlerde yanımda taşımak için ve ilk kez deneyecekler için oldukça pratik buldum. Eczanelerde ve dermokozmetik sitelerde bu boyunu, yanında Bioderma Sensibio Light nemlendiri testerı ile birlikte oldukça uygun fiyatlara alabilirsiniz. Denemek isteyenlerin aklında bulunsun :)

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler!

8 yorum:

  1. bana göre bir ürün değil sanırım cildim yağlı :D

    YanıtlaSil
  2. ayrıca ben de beklerim bloğuma :)

    YanıtlaSil
  3. Bioderma ürünlerini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de denediğim ürünlerinden genelde memnun kalıyorum :)

      Sil
  4. Yaah evet canım benim, bu benimde favorim! kullan kullanda bitmeyen bereketli bir jel. Sıfır tahriş sıfır olumsuz etki aramız iyi beybim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa süpermiş, gerçekten hassas ciltler için risksiz, işini iyi yapan bir ürün ♥ 500 ml'lik dev boyu eminim bitmek bilmiyordur :D

      Sil
  5. nem kaybı yaşamış hassas ciltler içinse hemen deneyeceğim.....

    YanıtlaSil
  6. Biodermanın hiçbir ürününü kullanmadım ama yüz yıkama jelini ve miceller suyunu merak ediyorum en kısa zamanda deneyeceğim 😊

    YanıtlaSil

Instagram