Heimish All Clean Green Foam Temizleyici Yorumlarım

heimish all clean green foam temizleyici yorum

Başlıktan da anlaşılacağı üzere ben de Kore cilt bakım ürünleri okyanusuna düşmüş bulunuyorum 😄 Uzun süredir cilt bakım ürünleri yorumlarına çok güvendiğim birkaç blogger ve youtuber'ı sıkı bir şekilde takip ediyorum, notlar alıyorum ve hali hazırda kullandığım dermokozmetik cilt bakım ürünlerim bittikçe bazılarının yerine cildimin ihtiyacı olan içeriklere sahip Kore ürünlerini koymaya başladım. Özellikle geçtiğimiz yaz sonu cildim biraz kötüleşmişti ve kullandığım ürünlerden performans alamıyordum. Açıkçası içeriğinin yarısı su olan bir ürüne vereceğim paranın biraz daha fazlasını (aslında Kore ürünleri $ olarak baktığımızda çok daha uygun ama Türkiye'de bulabileceğimiz belli başlı sitelerde fiyatları kur farkının da üzerinde maalesef) cildime iyi gelecek içeriğe sahip ürünlere vermek daha mantıklı gelmeye başladı.

Cilt bakım rutinimi değiştirirken cildimi yormamak ve sorun çıkarsa hangi ürünün sebep olduğunu belirlemek amacıyla her ürünü en az 1 hafta arayla rutinime dahil ediyorum. Daha ilk kullanımdan itibaren bile cildimde fark yaratan ürünler oldu; yine de bunların detaylı yazısını ürünü iyice deneyimledikten sonra yazacağım ve bir de hepsini özet geçeceğim yeni bir "Cilt Bakım Rutinim" yazısı hazırlayacağım. Beni takipte kalın diyerek cilt bakım rutinimin çift aşamalı temizleme adımında kullandığım su bazlı temizleyici Heimish All Clean Green Foam yorumlarımı paylaşmaya başlıyorum!

heimish all clean green foam temizleyici yorum

Heimish All Clean Green Foam, özellikle hassas ciltlere önerilen, 5,5 pH değerinde, sülfat içermeyen su bazlı bir temizleyici. İçeriğini aşağıda paylaşıyorum, COSDNA'dan da içeriğini sorgulatırsanız kendisine hayran kalabilirsiniz.

heimish all clean green foam cosdna

150 ml'lik yumuşak bir tüpte bulunan ürünün yapısı hayli katı jel kıvamında. Hem yapısı sulu olmadığı için şişeden akma, kontrolsüz dökülme gibi bir durum olmuyor, hem de yumuşak bir tüpte olduğundan istenilen kadar ürün kolaylıkla alınabiliyor. Makyajımı yağ bazlı bir temizleyiciyle çıkardıktan sonra, nohut büyüklüğünde aldığım jeli suyla birlikte elimde köpürterek ıslak cildime uyguluyorum. Köpürmesi, cildi temizlerken verdiği yumuşacık his bir harika! Uzun zamandır köpürmeyen temizleyiciler kullandığım için cildimi köpürte köpürte yıkamayı çok özlemişim. Tabii buradan cildi gacır gucur temizlediği anlaşılmasın; köpükler cildi oldukça nazik fakat bir o kadar da başarılı bir şekilde temizliyor. Durulaması çok kolay ve cildimi kuruladıktan sonra sağladığı tertemiz, duru, pürüzsüz hissi çok seviyorum.

heimish all clean green foam temizleyici yorum

heimish all clean green foam temizleyici yorum

Benim yazın yağlıya, kışın kuruya dönük hassas cildimde herhangi bir soruna yol açmadı, sivilceye sebep olmadı ve kurutup gerginlik yaratmadı. Yine de benden daha kuru ciltlere önce testerını deneyip ona göre tam boyunu almalarını öneririm.

Heimish All Clean Green Foam, benim için Kore ürünlerine mükemmel bir geçiş ürünü oldu ve bittiğinde de başka macera aramadan tekrar tekrar alacak kadar çok sevdim. Ben Justin Beauty'nin n11'deki mağazasından almıştım. O zaman puanlarımı kullanabilmek adına burayı tercih ettim ama kendi sitesinde fiyatı daha uygundu ve hiç tester gönderilmemesi beni biraz üzmüştü. Almayı düşünürseniz Korendy ve Justin Beauty'deki fiyatları karşılaştırarak almanızı öneririm.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

10 yorum:

  1. Fulya'cığım Kore ürünlerini senden okuyacak olmak beni çok heyecanlandırdı. Ben de büyük bir Kore Kozmetiği fanıyım biliyorsun ki :p Heimish'in all clean temizleme yağını denemiş ve baya beğenmiştim, bu temizleyici de tam benim sevdiğim gibi nazik bir köpük temizleyici gibi görünüyor. Not alıyorum, yeni bir cilt bakım rutini oluşturmaya çalıştığım şu günlerde faydalı bir yazı oldu benim için.

    Çok teşekkürler bu faydalı yazı için, ayrıca çok sevgiler ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için teşekkür ederim Kübra'cım! Senin de Kore kozmetiğini ne kadar sevdiğini biliyorum ama çok haklıymışsın :) Uzun zamandır bir temizleyiciyi bu kadar sevmemiştim, gerçekten çok nazik ama bir o kadar da cildi güzel temizliyor. Senin de denemeni ve yorumlarını duymayı çok isterim ♥ Çok sevgiler ♥♥

      Sil
  2. Bu ürünü nedense hep yağlı ciltlere uygun olarak kodlamışım; sende görünce şaşırdım :)) Benim de yaz için aklımda olsun! İçeriği cidden gayet güzelmiş. Güle güle kullan Fulya'cım, diğer ürünlerin yorumlarını da merakla bekliyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım COSRX Good Morning Gel ile arasında kalmıştım ama okuduğum yorumlara göre asıl COSRX daha çok karma-yağlı ciltlere uygun sanıyorum. Bu oldukça nazik ve güzel bir temizleyici, sizin de sevebileceğinizi düşünüyorum :) Çok sevgiler ♥

      Sil
  3. Öyle güzel anlatmışsın ki yalnız alıp hemen denemek istedim.
    Görsellerinin muhteşemliği❤️Ben ayrıca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra'cım güzel yorumun için çok teşekkür ederim, yazıyı ve fotoğrafları beğenmen beni çok mutlu etti ♥ Denersen sen de benim kadar seversin umarım!

      Sil
  4. Çok güzel açıklamışsın ürünü! Ben de aynı markanın all clean balmının deneme boyunu kullandıktan sonra hayran kaldım. Kesinlikle ilk indirimde alacağım hatta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet Bitenler yazında görmüştüm sanırım, ben de yağ bazlı temizleyici olarak elimdeki Yves Rocher'ler bittikten sonra Kore ürünlerinden bir balm denemek istiyorum. Heimish All Clean Balm hayli popüler zaten, ben de çok merak ediyorum :)

      Sil

Instagram