Bitenler #12


Yılın son Bitenler yazısı! Biten ürünlerin ambalajlarını biriktirdiğim poşet bu sefer tam dolmadı ama yazıyı yeni yıla sarkıtmak istemedim. En son Bitenler yazısından bu yana neler bitirmişim birlikte bakalım!

Açık renkli ürün başlıklarına tıklayarak inceleme yazılarına gidebilirsiniz.


Pharmaceris Physiopuric Gel: Aşırı alerjik ciltli olsaydım belki severdim ama silikonlu yapısı, sıfır köpürmesi ve şişesinin de akıtmasıyla bitsin diye dört gözle beklediğim bir temizleyici oldu. Tekrar almam.

Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF45: Çok ama çok sevmiştim. Misler gibi çiçeksi kokusu, nemlendirici krem gibi cildi güzel nemlendirip beyaz iz bırakmaması, çabuk emilmesi, parlama yapmaması, güzel koruması... Bir güneş kreminden daha ne istenir? İçeriğinde endokrin bozucu kimyasal filtrelerden biri olan Octinoxate olmasaydı ömür boyu bu güneş kremiyle devam ederdim. Dibini ağlayarak sıyırdım ve üzülerek tekrar almadım :(

Bioderma Sensibio H20 Micellar Su: En sevdiğim micellar su. Bu küçük boyu seyahatlerde yanımda taşımak için çok pratikti ama kapağının açılmamasına sinir oldum. Evdeki büyük boyundan aktarım yapacaktım. Glamsight Zeynep'in sert bir şekilde direkt çekmemi önermesiyle Taner'e denettirdim ama kapağı elinde kalınca (:D) çöpe gitmeyi hak etti.

Simple Micellar Cleansing Water: Simple'ın seyahat boy bu micellar suyunu annemde kullanıyordum, bitirdim. Göz makyajını çıkarmada performansı iyiydi, cilt makyajında ise makyajın kabasını almak için kullanılabilir ama ben makyajımı yağ ile çıkardığım için daha çok gözlerimde kullandım. İndirimlerde Bioderma Sensibio H2O'ya alternatif olarak şans verilebilir bence, ben annemde bırakıp hafta sonları kullanmak üzere tekrar alabilirim.

Yves Rocher Altın Çay Duş Jeli: Geçen senenin yılbaşı koleksiyonundan olan bu duş jeli harika bitki çayı kokusuyla çok ama çok sevdiğim bir ürün oldu. Tam bir kış kokusu! Yazın başka markanın duş jeline geçmiştim ama kendisine dönünce değerini bir daha anladım. Tam da zamanında bitti, yerine bu senenin yılbaşı koleksiyonundan Kar Tanesi duş jelini açtım hemen :)

Isana Men Viking Duş Jeli: Ben hassas cildim için Yves Rocher duş jellerini kullansam da Isana duş jellerinin kokularına da bayılıyorum! Erkekler için olan bu duş jeli de çok hoş kokuyordu ve Taner severek kullandı. Yerine yine erkekler için olan farklı bir çeşidini aldım.

Oral B Hassas Diş İpi: Diş etlerimi rahatsız etmemesi ve naneli ferah tadıyla çok memnun kaldığım bir diş ipi oldu. Bitmeden yedekledim.

missha cho bo yang bb krem

Missha Cho Bo Yang BB Krem Tester: Kore alışverişinde tester olarak verilen bu BB kremlerin yapısı benim BB krem anlayışıma uymuyor açıkçası, kullandığım fondötenlerin çoğu daha hafif yapıda. Kapatıcılığı yüksek, biraz maske gibi duruyor ve nemli bir bitişi var. Aslında full kapatıcı fondöten olarak bakarsam beğendim ama 21 numarası bende çok pembe alt tonlu durdu, o yüzden gözüm pek alışmadı. Belki yeni renklerden 22 numara cildime daha iyi olur ama denemeden tam boyunu almam.

Missha Perfect Cover BB Krem Sample: 13 numarası ile sevimli hayalet Casper olunca pek bir şey anlamadım ama Cho Bo Yang'i daha çok sevdim sanırım.

Missha Super Off Cleansing Oil Dryness Off Sample: Yine Kore alışverişinde verilen bu makyaj temizleme yağı samplelarından ilkini kullandım. Gözlerimde kullanmasam da (Mart ayındaki seyahatte göz makyajımı çıkarmayı da deneyeceğim) cilt makyajını temizlemede başarılıydı, kolayca durulandı. Yine de sıvı makyaj temizleme yağı olarak fiyat ve performans açısından Yves Rocher tercihim olur.

Dermoskin AcGun Refining Mask Tester: Sülfür içeren bu maskeyi sivilce çıktığında kurutması için gece yatmadan önce sivilce üzerine sürerek uyguladım. Beyaz, kireç gibi bir yapısı var ama sivilceyi 2 günde hatrı sayılır bir şekilde kurutuyor. Elimdeki sampleları küçük bir kavanoza boşalttım, bu şekilde uygulamayla çok uzun süre gider, tam boyunu almaya fırsat olmaz diye düşünüyorum.

Prozinc Saç Maskesi Tester: Tam boyuna da sahip olduğum bu saç maskesi bu zamana kadar kullandıklarımın en iyisi. Silikon içermediği halde saçlarımı yumuşacık ipek gibi yapıyor, etkisi neredeyse 1 hafta sürüyor. Testerları da Sakarya'ya gittiğimiz hafta sonları için pratik oldu.

Sensoyne diş macunları, Isana ve Benri pamuklar da her Bitenler yazımda olan ürünlerden. Yalnız Isana pamuklar biraz kalın geldiği için fazla ürün emiyor diye düşünüyorum, fiyatları da gereksiz fazla. Yerine daha ince, ürün emmeyen ama dağılmayan da bir disk pamuk arıyorum, önerilere açığım.

Yılın son Bitenler yazısı böyleydi. Yeni yılda da cildimize iyi gelen, güzel ürünler bitirmek dileğiyle! (yüksek fiyatlı ürünler yavaş bitebilir 😜)

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

4 yorum:

  1. Çok güzel ürünler bitirmişsin. Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF45 şehir içinde kullanıma çok uygun ama suda beyaz beyaz kaldığı için ben pek beğenmemiştim. Mutlu yıllar şimdiden <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bu yorumunu hatırlıyorum, ben denizde hiç kullanmadığım için beyaz beyaz kalıyorsa haklısın beğenmemekte. Şehir için kullanımı çok konforluydu, daha zararsız filtreler kullanılsaydı raflardan kalkana kadar kullanırdım muhtemelen :( Çook teşekkür ederim Merve, sana da mutlu yıllar!! ♥♥

      Sil
  2. Ah bak yine YR yeni yıl serisi duş jellerinden almadığım aklıma geldi; bu akşam iş çıkışı bir bakayım tükenmeden. Belki ücretsiz makyaj temizlemeyağı hediyesi de gelir yanında :))) Black Off yağ testerı bende de vardı ama seyahate götürmeye cesaret edemedim, risk almadım. Bir ara deneyeceğim ben de. Procsin firmasını hiç sevmiyorum; fakat maskeyle ilgili ayzdıkların çok ilgimi çekti. Aklımda olacak kesinlikle. Yeni yılda, yenilerini güle güle kullan Fulya'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım umarım kampanya geçerlidir hala ♥ Bu arada ben Kar Tanesi setinin el kremini çok beğendim, mağazaya uğrar uğramaz sizde gördüğüm ve beğendiğiniz Orman Buğusu setinin el kremini de almaya karar verdim :) Bu setler şahane olmuş bence!
      Bahsettiğim saç maskesi Prozinc marka, isimler çok benziyor :))) Ayrıca ben de Procsin markasını hiç sevmiyorum, inanılmaz itici geliyor. Çok sevgiler ♥♥

      Sil

Instagram