Alışveriş #10 Yves Rocher, Missha, Cosmetica, Görkito, Rossmann


Missha alışverişini saymazsak (yazısı için tıktık) alışveriş yazılarına verdiğim uzun aradan sonra Kasım sonu ve Aralık ayında yaptığım birkaç kozmetik alışverişini toparlayıp bir yazıda anlatmak istedim.

yves rocher orman buğusu

Yves Rocher'nin duş jellerini ve özellikle yılbaşı koleksiyonlarını çok seviyorum. Elimdeki son duş jeli de bitmek üzereyken yılbaşı seti çıkınca online mağazasından %30 indirimle Orman Buğusu ve Kar Tanesi serisinden birer adet küçük boy duş jeli ve Kar Tanesi serisinden bir el kremi  aldım, kargo ücreti 8 TL'ydi. Black Friday yoğunluğu sebebiyle kargom biraz geç gelse de güzel paketlenmişti fakat tester vs. yoktu. Ertesi gün gelen kampanya mesajında %30 indirim +  Papatyalı Makyaj Temizleme Yağı hediyesini görünce iş çıkışı mağazaya gidip Orman Buğusu duş jelinin büyük boyunu aldım. Blogumu takip edenler bu temizleme yağını çok sevdiğimi biliyordur (inceleme yazısı için tıktık); temizleme yağı ve büyük boy duş jeli 27 TL gibi süper bir fiyata geldi, evde de uzun süre yetecek duş jeli stoklamış oldum :) El kremini de kullanmaya başladım, spoiler vereyim - alın aldırın!

missha madecassoside cica gel

Black Friday indiriminde Yves Rocher ve kitap alışverişi hariç kendimce saçma alışveriş yapmadığım için Missha'dan mini bir kaçamak yaptım. Deneme amaçlı 10 ml'lik mini A'Pieu Madecassoside Ampul ve tester olarak da 3 adet merak ettiğim yine aynı seriden Madecassoside Cica Gel'i seçtim.

rossmann kuru şampuan

Cosmetica'nın 12.12 indirimi ve kargo bedava kampanyasından uzun zamandır denemek istediğim Urban Care Dökülme Karşıtı Biotin & Kafein Peeling Şampuan'ı satın aldım. Kargo beklemediğim kadar kısa sürede ulaştı ve paketleme her zamanki gibi çok özenliydi, çok memnun kaldım. Cosmetica kampanyalarını sık sık takip edeceğim bundan sonra.

Rossmann'da Isana Kuru Şampuanları indirimde çok uygun fiyata görünce acil durumlar için elimin altında bulunsun diyerek aldım. Isana'nın sınırlı sayıda çıkardığı Sun Ozon güneş kremi kokulu deodorantı da almadan geçemedim (güneş kremi kokusu  ben). Isana sıvı sabunlar da çok sevdiğim ve bitmeden yedeklediğim ürünlerden. Vanilya kokulu kışa özel limited edition çeşidini görünce almadan geçemedim. Aynı serinin duş jeli de bulunuyor ve efsane güzel kokuyordu ama duş jeli stoğum olduğu için almadım, denk gelirseniz ona da mutlaka bakın derim.

Aslında bu alışverişi sanıyorum ki Ekim sonunda yapmıştım ama yine de bu yazıda yer vermek istedim. Görkem Karman'ın çiçeği burnunda markası Görkito'nun çıkarttığı ilk ürün olan Görkito makyaj süngerini satışa çıkar çıkmaz aldım. Sitede alışveriş deneyimim sorunsuzdu ve kargo 2 günde elime ulaştı ✔ Daha önce Beauty Blender kullanmadım ancak Beauty Blender'dan daha iyi olma iddiasıyla çıkan bu sünger bende büyük merak uyandırdı ve benzer hayali olan biri olarak Görkem'in bu girişimini desteklemek istedim.

Son 1,5 aydaki kozmetik alışverişim böyleydi. Yeteri kadar deneyimledikçe yazıları blogda olacak ama ondan önce merak ettikleriniz olursa yorumlarda buluşalım!

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

6 yorum:

  1. hepsini keyifle kullan,
    bende papatyalı makyaj temizleme yağını deneyimlemek istiyorum ama denk galip alamadım bir türlü....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ♥ Kampanya sizde de geçerliyse çok avantajlı olabilir, bir sorgulatın derim :)

      Sil
  2. Yves Rocher koleksiyonları genelde dikkatimi çekmez ama senin yazıların epey ilgimi çekiyor! O el kremi ve duş jellerine ben de bakmak istedim! Şu makyaj yağı kampanyasını kaçırdım mı acaba merak ediyorum, bir bakacağım akşam mağazaya... Hepsini güle güle kullan, çok sevgiler!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım geçen seneki yılbaşı koleksiyonundaki duş jellerini çok sevince bu sene hemen alışveriş yaptım. Duş jellerinde Orman Buğusu'nun kokusu daha güzel ama el kremi şahane gerçekten! Makyaj yağı kampanyası da Aralık sonuna kadardı diye hatırlıyorum sanki, kaçırmamışsınızdır umarım. Çok sevgiler ♥

      Sil
  3. Sanırım ben hemen bi Rossman a uğrayacağım hepsi çok güzel güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ümran'cım :) Bahsettiğim duş jeli ve sıvı sabuna mutlaka bak uğrarsan :)

      Sil

Instagram