Alışveriş #11 Kitap Alışverişim (D&R, BKM Kitap)


Bu sene Black Friday'in anlamı benim için kitap alışverişi oldu. Kitaplığımda okunacak kitaplarım azalmışken güzel indirim ve kupon kodlarıyla toplu bir kitap alışverişi yaptım. Aldığım kitaplardan bazıları yaz okumalıkları, bazıları da kışın düşen ruh halimi toparlamak için motivasyon veren kitaplardan :) Hadi neler almışım bakalım!

D&R


sen değişirsen her şey değişir

Sır Tutabilir Misin?: Sophie Kinsella'nın çok eğlenceli bir anlatım tarzı olduğuna dair çok yorum okudum, filminin çıkacağını da öğrenince almak istedim. Bu kitabı, Roma Ben Geldim'i ve Sufle'yi yaza doğru okumayı düşünüyorum.

Noel İçin Tek Dileğim: Elimdeki kitabı bitirip yılbaşı zamanı bu kitabı okumayı planlıyorum, sıcak bir Noel hikayesi 🎄

Roma Ben Geldim!: İtalya'ya olan düşkünlüğüm bana bu kitabı aldırdı :) Zaten bu alışverişimde daha çok romantik komedi tadında, çerez kitaplar almak istedim, umarım bu da keyifli bir kitaptır.

Sufle: Bu da takip ettiğim bir kitap blogunun övgüsü üzerine aldığım bir kitap. İsmi gibi tatlı bir kitap bekliyorum :p

Yeniden Doğmak İçin Bir Bitki Çayı Alır Mıydınız?: Paris, alternatif tıp, bitkiler ve bir yaraları sarma öyküsü. Bu romanı bu kış sıcak bir bitki çayı eşliğinde battaniye altında okumak çok zevki olacak bence 🌿

Benim Olağanüstü Akıllı Arkadaşım: 1950'lerin İtalya'sında başlayan 4 kitaplık Napoli Romanları serisini ne zamandır okumak istiyordum. Midi boyu kupon alt limitimi tamamlamaya yetince attım sepete.

Sen Değişirsen Her Şey Değişir: Başak Sayan'ın kendi meditasyon yolculuğunu ve tabii ki daha fazlasını anlattığını umduğum son kitabını almasam olmazdı. Bir Secret Sever olarak çekim yasasını bir de onun gözünden okumak istedim eheh.

İkinci Hayatın Tek Bir Hayatın Olduğunu Anladığında Başlar: Bu kitap sanıyorum ki Laurent Gounelle tarzında (Yaşamayı Öğrendiğim Gün incelemesi için tıktık) güzel bir öykünün içine yedirilmiş bir kişisel gelişim kitabı. Laurent Gounelle kitaplarını sevdiğim için bu kitabı da okumak istedim.

Yeniden Doğmak İçin Bir Bitki Çayı Alır Mıydınız? kitabının tedarik süresi uzadığı için onu daha sonra ayrı bir kargo olarak gönderdiler ve hiçbirine kargo ücreti ödemedim. D&R'ı seviyorum 💓

BKM Kitap


BKM Kitap'ın mobil uygulamaya özel Kasım ayı kargo bedava kampanyası ile fiyatı hayli uyguna gelen Evren Sizi Destekleyecek kitabını aldım (Secretsever was here). Aldım ama yine bir PTT Kargo saçmalığı sebebiyle Bursa'dan Gemlik'e kargom tam 11 günde ulaştı, neyse ki fotoğrafı yazıya yetişti. Kış aylarında gri havalar modumu çabuk düşürdüğü için bu alışverişimde biraz daha motivasyon verecek, keyifle okunacak kitaplara yöneldim. Umarım Evren Sizi Destekleyecek tırt bir kişisel gelişim kitabı değil de Secret tarzı bir kitaptır. Çekim yasasını severiz 🌟

Bu kadar kitap almışken kendimi yine kitapları sepete eklerken buluyorum :) Yine de arkadaşlarımdan alacağım birkaç kitap da olduğu için bu tarz kampanyalar yakalamazsam bir süre toplu kitap alışverişi yapmam diye düşünüyorum. Sizin ilginizi çeken kitaplar hangileri oldu?

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

12 yorum:

  1. Yaa şahane seçimler! Birkaçını not aldım ben de bakacağım ki😄🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindiim, umarım güzel kitaplardır, severek okuruz ♥

      Sil
  2. İkinci Hayatın Tek Bir Hayatın Olduğunu Anladığında Başlar kitabını çok sevmiştim ben. Umarım siz de severek okursunuz hepsini 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kitapla ilgili hep güzel yorumlar okuyorum sizinki gibi, başlamak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  3. Almam gerekenler var cok sevdim bu kişisel kitap favorilerini <3 Mutlu yıllar kuzu !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırsan ikimiz de beğenerek okuruz umarım :) Sana da mutlu seneler canım! ♥

      Sil
  4. Yeni yıl sizler için sağlık, mutluluk ve huzurla dolu bir yıl olsun; Yeni yılınız kutlu olsun Fulya Hanım, Sevgilerle.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sizin için de çok güzel bir yıl olsun, iyi seneler! ♥

      Sil
  5. Seviyorum senin kitap yazılarını, beni de motive ediyorsun! Bir Bitki Çayı Alır Mıydınız? nedense en çok ilgimi çeken oldu (geçmeyen ve bizi ailece yatağa düşüren griple alakası olabilir mi?). Muhtemelen yakında ben de alırım. Keyifli okumalar Fulya'cım!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin de özellikle kitap yazılarıma yazdığınız bu yorumlar beni aşırı mutlu ve motive ediyor ♥♥ Açıkçası ismi ve konusundan dolayı benim de en çok ilgimi çeken kitap o, kış bitmeden bir an önce okumak istiyorum, umarım güzel bir kitaptır ve seve seve size de öneririm. Bu arada tekrar çook geçmiş olsun, 2020 için her şeyden önce bol sağlık diliyorum ♥ Çok sevgiler Başak Hanım'cım!

      Sil
  6. BKM Kitap' ı bende yeni keşfettim, umarım kargom sizinki gibi karın ağrılı bir süreçten geçmeden teslim edilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BKM Kitap yönünden bir sıkıntı yaşamadım aslında birkaç güne kargoya veriliyor ama PTT Kargo'da hep sorun yaşıyorum, umarım siz sorun yaşamadan hızlıca teslim alırsınız. Şimdiden güle güle okuyun :)

      Sil

Instagram