The Balm Instain Swiss Dot Allık Yorumlarım

the balm instain swiss dot allık

Geçen ayki yazılarımdan birinde The Balm Down Boy allıktan bahsetmiştim (okumak için TIKTIK). Bu yazımda da daha uzun süredir elimde olan ama pek sık kullanmadığım, yazısını da anca yazabildiğim The Balm Instain Swiss Dot allıktan bahsedeceğim.

the balm instain swiss dot allık

The Balm'ın uzun süre kalıcı olarak lanse edilen Instain serisinde 6 renk allık bulunuyor. Yine Down Boy gibi karton ambalajda, kapağı mıknatıslı ve kapağında ayna bulunuyor. Dergi kapağı havasındaki ambalajı yine çok güzel :) Ambalajın içerisinde 6,5 gr ürün bulunuyor. İçeriğinde ise paraben ve talc yok.

the balm instain swiss dot allık

The Balm Instain Swiss Dot allık sıcak tonlarda tam bir şeftali rengi. Yine hayli pigmentli olduğundan çok dikkatli ve hafif uygulamak gerekiyor. Fazla ürün aldığınızda dağıtması çok ama çok zor. Ben Eklips'in açılı allık fırçasıyla uyguluyorum ama seyrek kıllı bir allık fırçasıyla daha rahat uygulanacağını düşünüyorum.

the balm instain swiss dot allık
the balm instain swiss dot allık

Yine hemen her cilt tonuna yakışacağını düşündüğüm bu allığı ben yaz makyajlarına daha çok yakıştırıyorum. Ayrıca gözün katlanma bölgesinde de geçiş rengi olarak güzel duruyor. Kalıcılığı yine Down Boy gibi, ben silene kadar yüzümden gitmiyor.

Şeftali tonunda allık sevenler için The Balm Instain serisinden Swiss Dot güzel bir seçenek. The Balm bildiğim kadarıyla hayvanlar üzerinde de deney yapmıyor. The Balm allıklardan sizin favoriniz hangisi?

12 yorum:

  1. bir zamanlar en sevdiğim allık 4'lüsü The Balm'dı sonra araya çok ürün girdi unuttum tabi :-) ama hepsi de çok güzeldir ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ambalajları da çok şirin, ürünler de çok pigmentli. Ben de çok başarılı buluyorum The Balm allıkları ama alternatifler de çoğaldı tabii :)

      Sil
  2. BU allıkların ilk çıktığı zamanı hatırlıyorum; indirim bekleyip çılgınca koşup almıştık! Hatta ben NARS Sin ile karşılaştırayım diye Pinstripe rengini de almıştım. Bu renge de bayılıyordum; ancak cidden kullanması zor. Ecotools'un şu an son çıkardığı allık fırçasını öneririm. Hani böyle uçları çok seyrek olan, allığı hafif uygulamak için tasarlanmış zaten, bu allıkla da harika bir ikili olacaklardır :) Güle güle kullan Fulya'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım ilk çıktıkları zamanlar hem fiyatları çok uygundu hem de o fiyata kaliteleri çok çok iyiydi. Ama kullanması gerçekten de bayağı dikkat istiyor, fazla kaçırınca dönüşü yok :) Aa evet o tarz bir allık fırçası çok kullanışlı olacaktır, ihtiyacım da vardı Ecotools'a bakayım gittiğimde :) Çok teşekkür ederim, çok sevgiler!!

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Şeftali tonlarını seviyorsan güzel bir alternatif ^_^

      Sil
  4. The balm 'ın bütün ürünleri muhteşem...keşke azcık daha uygun olsaydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum :) Başlarda kaliteli ve daha ulaşılabilir bir markayken bazı ürünlerinin üzerine biraz daha ekleyerek high end bir marka alınabilir neredeyse :)

      Sil
  5. the balm ürünleri gerçekten güzel ve ambalaj olarak ta çok albenili ama fiyat performansı olarak ta biraz daha uygun olsalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim, indirimlerde bile artık fiyatları pek uygun değil maalesef :(

      Sil
  6. The Balm'ın bu allıklarından Pinstripe rengini çok beğeniyorum. Swiss Dot da şahane ama elimde iki tane mat şeftali renkli allık var. :) Uygulanmaları biraz zor olsa da, benim için bir makyaj malzemesinin gün içindeki kalıcılığı çok önemli çünkü, makyajımı asla tazelemiyorum. Yorumundan sonra, sanırım yılbaşı indiriminde ben de beğendiğim rengi alacağım.
    Güle güle kullan, kocaman sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ruj hariç makyaj tazeleme alışkanlığım olmadığından uçup giden ürünleri pek tercih etmiyorum :) The Balm allıkların kalıcılıkları, pigmentasyonları çok başarılı bence, sadece dikkatli uygulamak gerekiyor. Yılbaşı indiriminde benim de aklımda bir rengi var, elinizde olmayan bir renge indirimde şans verilebilir ^_^ Çok teşekkür ederim, çok sevgiler ♥

      Sil

Instagram