fulinblog 2 Yaşında!! 🎈


2016 yılının son günlerinde kendime yeni yıl hedefleri koyarken, uzun zamandır hayal ettiğim blog yazma fikrini aniden eyleme dönüştürüp blogspot’ta fulinblog’u açmış, ilk yazımı da büyük bir heyecan ve hevesle yazıp paylaşmıştım. O günden bugüne fulinblog’un görünümü değişti, arada kopmalar oldu, başlarda 7-8 olan okunma sayıları beni biraz düşürdü ama değişmeyen tek şey bloguma olan sevgim ve nihayetinde bitmeyen yazma hevesim oldu.

Özellikle bu sene blog sayesinde çok güzel insanlar tanıdım, arkadaşlıklar edindim. Beni geri takip etsin, yorum yazsın diye bir beklentiyle hiçbir yazının altına yorum yapmadım ama başından beri çok severek takip ettiğim, ilham aldığım bloggerlardan aldığım geri dönüşler ve yazılarımı okumaları da beni acayip mutlu etti!

Geçen sene yine bu yazıyı yazarken hedefim ilk başlardaki kopmaların, blogu uzun süre boş bırakmaların olmaması; daha düzenli içerikler yayınlamaktı. Sanıyorum ki bu hedefimi gerçekleştirdim. İtiraf ediyorum; haftada 3 içerik yayınlamamda bu senenin bir kısmını işsiz geçirmemin etkisi de büyüktü :)) Yine de bana kalan boş zamanlarımda blogumla ilgilenmeyi çok seviyorum ve yeni işimde ne kadar yoğun olsam da yine en az haftada bir içerik yayınlamaya özen göstereceğim.

Kozmetik, cilt bakım ürünleri benim vazgeçilmezlerim ve sanıyorum blogda her zaman ağırlıklı bu içerikler olacak. Ama blogumu açarken en heveslendiğim şey de seyahat yazıları yazmaktı ve blogu açtığımdan beri hiç seyahat etmedim 😄 Bu sene artık geçmiş 2 yılın acısını çıkarıp ne kadar yıllık iznim olmasa da bulduğum her fırsatta Taner’le bol bol seyahat etmek, burada da seyahat notlarımı paylaşmak istiyorum. Bunların dışında sevdiğim şeylere de burada yer vermeye her zaman devam edeceğim.

Geçtiğimiz ay tanınmış kurumsal firmalardan birinde, nihayet istediğim gibi bir işe başladım! Mutluluğumu burada da paylaşmadan geçemedim 😊 Son birkaç senedir şanssızlıklar yaşamıştık ama 2019’a güzel hayallerle giriyoruz ve hepimiz için güzel bir yıl olmasını umuyorum.

2019 daha güzel içeriklerle, daha çok paylaşımla, daha fazla etkileşimle dolu dolu geçsin! Nice yıllara fulinblog!🎈

40 yorum:

  1. Canım daha nice bol yazılı yılların olsun.Isin hayırlı olsun.Ilk iş herzaman önemli e unutulmaz olur.2019 da hayal ettiğin ne varsa olması ümidiyle..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'cim çok teşekkür ederim ♥ Aslında bu benim 4. işim ama ilk defa istediğim gibi bir yerde istediğim gibi bir işe başladığım için çok heyecanlıyım :)) Hepimizin hayalleri gerçek olur umarım 2019'da, çook sevgiler ♥♥

      Sil
  2. nice güzel senlere canımmmm , bol bol yazılı bol yorumlu nice senlere. biz keyiflen seni izleyeceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek'cim çok teşekkür ederim, 2018'in son günlerinde tanımış oldum blogunu ama ben de seni keyifle okuyacağım bundan sonra ♥♥

      Sil
  3. İyi ki yazmaya başlamışsın Fulya'cım! Ben seni geç keşfedenlerden oldum ama tüm yazılarını çok keyifle okuyorum! Yorumlarına da güveniyorum. Umarım hedeflediğin gibi bol bol seyahat edersiniz, biz de güzel yazılarını okuruz! Yeni işin de hayırlı olsun, çok çok tebrikler! Blogunun da nice yaşları olsun; sen hep yaz, biz hep okuyalım!!! Kocaman sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım çook teşekkür ederim ♥ Blogunuz, güzel yazılarınız blogumu açmamda bana ilham veren şeylerdendi, güzel yorumlarınız da beni her zaman mutlu ediyor ♥ Çok öpüyorum çok sevgiler!!

      Sil
  4. Nice güzel yıllara 🎉🎉🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, çok sevgiler ♥♥♥

      Sil
  5. Paylaşımlarınla nice insanların kalbine dokunduğun yıllara 🙏

    YanıtlaSil
  6. Fulya'cığımmm,
    İyi ki iki sene önce blog yazmaya başlamışsın ve benim de seni ve güzel blogunu tanıma şansım olmuş.. Okumaktan çok keyiy aldığım bir blogun ve yazı dilin var, bloggera girmediğim zamanlarda dahi acaba Fulya ne yazmış diyerek blogunu okuyorum hatta :))

    Uzun senelerce yazarsın umarım ve ben de böylece uzun senelerce okuyucun olabilirim..

    İşini, hayatındaki değişimleri, blogunun yıldönümünü ayrı ayrı kutluyor ve seni çoook öpüyorum. Çok sevgiler!!♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım güzel yorumların, güzel dileklerin beni çok mutlu etti! Blogunu ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun, ilk zamanlarından beri keyifle takipteyim her zaman :) Blogun haricinde de blog sayesinde iyi ki tanımışım dediğim insanlardan birisin ♥ Çook öpüyorum ben de ♥♥

      Sil
  7. Bolca yazılarının olduğu nice seneler olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, bol bol yazalım :)♥

      Sil
  8. Umut doldum okurken, umarim isinde cok cok mutlu devam edersin ve nice 2 seneler geçirirsin blogunla!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, güzel dileklerin hepimiz için geçerli olsun ♥♥

      Sil
  9. Blogunun nice uzun yılları olsun🙏🏻 Seni geç keşfedenlerdenim ama yazılarını güvenle okuyorum ve çok beğeniyorum! Dürüstçe, reklamsız yazı yazan ya da paylaşım yapan o kadar az kişi var ki artık, burada olman çok değerli!
    Umarım bu sene itibari ile gönlünce seyahat edersin ve blogda seyahat yazılarını da okuruz. Yeni işin sana şans getirsin Fulya!
    Kocaman sevgiler💐💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmeniz beni ne kadar mutlu etti anlatamam. Siz de başından beri dürüst ve samimi yorumlarınızla hayranlıkla takip ettiğim bloggerlardan birisiniz, sizden böyle yorumlar alınca iyi ki buradayım diyorum ♥ Güzel dilekleriniz için çook teşekkür ederim, yeni yıl hepimize şans getirsin, çok öpüyorum ♥♥

      Sil
  10. tebrikler umarım daha nice seneler yazmaya devam edersin sevgiler :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim, çok sevgiler benden de ♥♥

      Sil
  11. Tebrik ederim. Yeni işiniz hayırlı olsun. Bol bol gezeceğiniz bir yıl olur inşallah. Gezi yazılarını okumayı seviyorum. Gezdiğiniz yerleri anlattığınızda büyük zevkle okurum. Sağlıklı, mutlu nice yazılara...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için çook teşekkür ederim, sizin de tüm dileklerinizin gerçek olacağı bir yıl olsun ♥ Nice yazılarda görüşmek dileğiyle çok sevgiler benden de ♥♥

      Sil
  12. Vay be, ben geç keşvetmişim o zaman seni desene 7 sene olcak benimde neredeyse :) Nice senelere diyorum mutlu sağlık huzur dolu blog yazılarında buluşalım 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç de olsa birbirimizi keşfettik önemli olan o! ^_^ Yazılarda bol bol görüşeceğimiz nice senelerimiz olsun o zaman kokoş'cum ♥♥

      Sil
  13. Ne tatlı bir yazı :). Nice nice senelere :).

    Seyahat yazılarını merakla bekliyor olacağım :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne tatlı bir yorum ^_^ Çok teşekkür ederim ♥ Umarım bu sene gelir bu yazılar ^_^

      Sil
  14. Yeni işin hayırlı uğurlu olsun, bloğunda da bol yazılı yılların olsun

    YanıtlaSil
  15. Öncelikle insanın sevdiği işte çalışmasının ne kadar önemli olduğunu çok iyi bildiğimi söyleyerek,yeni işinizde başarılar diliyorum.Sonra da nice yaşlara diyorum blogunuza.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, sevmediğin bir işte çalışmak insanın ömründen yiyor :( Çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için, çok sevgiler ♥♥

      Sil
  16. Ben de en tazesinden nice bol verimli seneler diliyorumm! ;)

    YanıtlaSil
  17. Daha nice güzel ce bol okumalı günleri olsun.

    YanıtlaSil
  18. Benim severek takip ettigim bloglardan Fullinblog❤️Nice senelerin olsun inşallah 80 yasına gelen kadar yaz!😂💕🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra'cım çook teşekkür ederim, 80 yaşımıza gelene kadar yazalım okuyalım ♥♥♥♥

      Sil
  19. Selam.
    Daha nice yazılarınız olsun Fulya
    Bloglar candır
    Sevdiğiniz işte çalışmanız ise bir harika. 😊
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, nice yılları olsun bloglarımızın ♥♥

      Sil
  20. 100. takipçinizim! Ayrıca nice güzel yazılar dilerim blogunuzda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim ♥ 100. takipçimin severek takip ettiğim bir blogger olması da ayrı sevindirici! ♥

      Sil

Instagram