Film: A Quite Place (2018)

a quiet place

Başrollerinde Emily Blunt ve John Krasinski’nin (aynı zamanda filmin yönetmeni) oynadığı filmde dünyanın kör ancak seslere duyarlı yaratıklar tarafından ele geçirildiğini görüyoruz. Kırsalda izole bir yaşam süren 3 çocuklu bir aile, birbirleriyle yalnızca işaret diliyle iletişim kurmakta ve yaratıkları kendilerine çekecek her türlü sesten kaçınmaktadırlar. Her şeye dikkat etmeye çalışsalar da henüz yaşları küçük olan çocukların ufak sakarlıkları ve annenin hamileliği işleri zora sokmaktadır.

Dünyanın bilinmeyen yaratıklar/uzaylılar tarafından ele geçirilme olayları klişe olsa da filmin nispeten farklı atmosferi ve başrol oyuncuları izlememde en büyük etkenlerdi. Filmin sonunu pek beğenmesem de yine de sıkmadan izlettirdi ve zaman zaman gerilimi güzel hissettirdi. Benim için en’lerden olmadı ama bu tarz film sevenlerin aklında olsun diyorum.

28 yorum:

  1. Korku filimi dişine gide önerilerine bakmak lazım;)
    Korku-gerilim izleyemiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci'cim korku filmleri benim de pek tercihim değildir, arada mecburiyetten izliyorum :))

      Sil
  2. Durağan filmlerden çok hoşlanmasam da, Manchester by the Sea ilgimi çekti; not ettim! Çok teşekkürler güzel önerilerin için, umarım fırsat bulup izleyeceğim. Çok öptüm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım Manchester by The Sea durağan bir film ama sıkmadan izlettirdiğini düşünüyorum. İzlerseniz umarım seversiniz :) Çok sevgiler ♥♥

      Sil
  3. Harika seçimler canım ...

    YanıtlaSil
  4. Listeye ekledim önerileri
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Manchester by the sea film listemde amaaaa ben bir türlü fırsat bulup izleyemiyorum🤦🏻‍♀️Yazın teşvik etti ama artık izlerim bu ay ❤️Okuma işi az benimde karışık ya ama olsuunnn🙄😂Keyifle okudum yazını🙏🏻💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra'cım izlemeni şiddetle öneririm, umarım seversin ♥♥ Okuma işi benim de geçtiğimiz ay karıştı ama ufaktan toparlamaya başladım :)) Çok sevgiler ♥

      Sil
  6. Filmler çok dikkatimi çekti sanırım bu sıra film izlemeye çok ihtiyacım olduğundan... sınavlar gelmeden 1 2 tanesini izlemeliyimmm teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun olduğum zamanlarda pek film izleyemiyorum, rahatsız oluyorum. Film izlemek ihtiyaç gibi benim için de ^_^ İzlersen umarım seversin ♥

      Sil
  7. Ben de hem kitap hem film anlamında düzen oturtmak istiyorum ama daha beceremedim nedense

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu havalarda yapılacak en güzel aktivite kitap-film oluyor :) Benim de düzenim bazen bozuluyor ama zamanla siz de düzene sokarsınız eminim :)

      Sil
  8. Fulya'cığım seçimlerin yine ne güzel olmuş!

    A Quiet Place'i gerim gerim izlemiştim, film izlerken fazlasıyla empati yapıyorum sanırım :p Manchester By The Sea ise bu sene izlediğim en güzel filmlerden biri oldu diyebilirim, o dramı izleyiciye dolu dolu yaşatan inanılmaz gerçek bir filmdi bence. Short Term 12'i ise izlemedim, ancak konusu çok ilgimi çekti, zaten favorilerine girdiyse kesin benim de seveceğim bir filmdir, ona mutlaka bakacağğım.

    Şarkıları da şimdi açmaya başladım bile, tek tek dinleyeceğim. Bu güzel yazı için çok teşekkürler ve çok sevgiler! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım beğendiğim şeyler senin onayından da geçince mutlu oluyorum :) Manchester By The Sea benim de iyi ki izledim dediğim filmlerden biri oldu, bitirdiğimde bazı malum sahneleri tekrar tekrar izledim gerçekten çok güzeldi. Şarkıları da umarım çook seversin ♥ Çok öpüyorum ♥

      Sil
  9. Çok güzel tavsiyeler, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim okuduğunuz için ♥♥

      Sil
  10. ÇOK SEVİYORUM FİLM TAVSİYELERİNİ
    kitap, film müzik insanı besleyen her türlü etkinliğe varım :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu üçü olmadan ben de kendimi çok eksik hissediyorum :) Umarım severek okumuşsunuzdur, çok sevgiler ♥♥

      Sil
  11. Profosyonel kullanıcı deneyimleriniz bize ışık oluyor.Takipteyim Teşekkürler editor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, okuduğunuz için mutlu oldum ♥♥

      Sil
  12. A Quiet Place 'i sinemada izlemiştim, genel olarak gerilimini sevsem de sanki bir şeyler olmamış gibiydi.
    Room 'un kitabını okumuştum üniversite kütüphanesinde ve aynı gün bitirmiş; birkaç gün içerisinde de satın alıp kitaplığıma eklemiştim. Okuduğum en vurucu psikolojik tahlil içeren kitaplardandır. Çok güzel olmuş bu favoriler yazısı, devamını heyecanla bekliyor olacağım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize çook sevindim! A Quiet Place konu olarak ilgi çekici olsa da sonuyla olmamışlık hissi bırakıyor gerçekten. Room filmini çok beğenmiştim, eminim kitabı çok daha iyidir. Sevgiler ♥

      Sil
  13. Short Term merak ettiklerim arasında

    YanıtlaSil

Instagram