L'Oreal Content Pro Yılbaşı Kutusu ✨

loreal content pro kutu

Yılbaşına birkaç gün kala L'Oreal Content Pro'dan sürpriz bir yılbaşı kutusu aldım. Aslında içeriğini Instagram hesabımda paylaşmıştım ama burada da bahsetmeden geçmek istemedim, çünkü bloglarda bu tarz yazılar okumaya da yazmaya da bayılıyorum :)

Kutu içeriğine bakmadan önce nedir bu L'Oreal Content Pro derseniz; Instagram'da takipçi sayınız kaç olursa olsun tamamen ücretsiz üye olabildiğiniz, projelere katılabildiğiniz ve etkili içerik yaratmak için verilen yönergelerle yaratıcılığınızı konuşturarak puan kazanabildiğiniz bir platform. Kazandığınız puanlarla da yepyeni ürünler deneme ve kazanma şansına sahip oluyorsunuz.

Siz de bu eğlenceli platforma katılmak isterseniz buradan üye olabilirsiniz.

Gelelim yılbaşı kitinden çıkan ürünlere:

loreal content pro yılbaşı kutusu

♦ Garnier Nem Bombası Ferahlatıcı Yüz Maskesi
♦ La Roche Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici Krem 15 ml
♦ Vichy Mineral 89 Daily Booster Serum Tester
♦ CeraVe Nemlendirici Krem Tester
♦ L'Oreal Magic Shampoo Görünmez Kuru Şampuan
♦ YSL All Hours Foundation 5 ml
♦ YSL Top Secret Expert Makeup Remover
♦ YSL Dessin Du Regard Waterproof Eyeliner
♦ YSL Libre Parfüm Tester
♦ YSL Black Opium Parfüm Tester
♦ Lancome Idole Parfüm Tester


vichy mineral 89 serum

loreal paris kuru şampuan

ysl black opium parfüm


Rengi benim için koyu olan fondöten hariç hemen hepsini denemek için sabırsızlanıyorum! Özellikle içeriği hiç fena gözükmeyen Garnier Nem Bombası yüz maskesini ve L'Oreal Paris kuru şampuanı çok merak ediyorum. Vichy Mineral 89 Serum ve CeraVe nemlendirici testerlarını ise şimdilik Mart ayındaki Lviv seyahati için saklıyorum. Hepsini kullandıkça yorumlarımı gelecek Bitenler ya da Favoriler yazılarımda paylaşıyor olacağım.

Aralarında kullandığınız veya denemeyi düşündüğünüz ürünler var mı?

Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler 🌸

17 yorum:

  1. yılbaşı öncesi çok güzel bir hediye oldu bunlar..

    YanıtlaSil
  2. harika gözüküyor kutu!
    çok güzel günlerde kullan inşallah fulin :)

    YanıtlaSil
  3. Kutudaki ürünler çok güzel görünüyor. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Vichy’i severek kullanmıstım🙋🏻‍♀️Garnier’ın nem bombası maskesini de❤️
    Güle güle kullan canısı hepsini😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de daha çok merak ettim şimdi ❤️ Teşekkür ederim Büşre'cım 🌸

      Sil
  5. Adınıza sevindim iyi günlerde kullanın bu arada takibe aldım sizi saygılar.

    YanıtlaSil
  6. Kuru şampuanını seviyorum ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika, ben de deneyeceğim merak ediyorum :)

      Sil
  7. Özellikle YSL ürünleri göz kamaştırıyor; ben de onlarla ilgili yorumlarını merakla bekliyor olacağım! Kuru Şampuan bana geçen kutuda gelmişti; ancak pek sevmedim. Bence ne kokusu iyi, ne de yağ gidermesi. Üstelik bir de sıktığımda boğulacak gibi oluyorum. Belki benimkinde sorun vardı, umarım sen seversin. Vichy89 favorim, biliyorsun :) Cerave kremi de seviyorum; özellikle yazın deniz-havuz tatillerinde cildin nem bariyerini sağlamak için epey etkili. Garnier yeşil maskeyi de, mavisinden daha çok sevdiğimi hatırladım (eğer hafızam beni yanıltmıyorsa). Hepsini güle güle kullan Fulya'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YSL'in en çok fondötenini denemeyi istiyordum ama maalesef rengi bana koyu, anneme gidecek :) Kuru şampuan konusunda üzüldüm, Yağmur Ormanları ismi çok albenili duruyordu ama beklentimi düşük tutuyorum o halde. Vichy89 ve Cerave hakkındaki güzel yorumlarınız sebebiyle bu ikisini de denemek için çok hevesliyim! Çok teşekkürler Başak Hanım'cım, çok sevgiler benden de!

      Sil
  8. Thank you very much! I'll visit your blog too 🌸

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir kutu güle güle kullanın :)
    Garnier yüz maskesini severek kullanıyorum ben de..

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim :) Aa harika, en kısa sürede deneyeceğim ben de 🌸

    YanıtlaSil

Instagram