Alışveriş #12


Bu ay gereksiz bir kozmetik alışverişi yapmayıp gerçekten istediğim ürünleri alarak benim için tatmin edici bir alışveriş yazısı hazırladım, umarım severek okursunuz :)

essence make me brow

Celenes By Sweden Mineral Roll On: Temiz içerikli roll on arayışımda ülkemize yeni gelen Celenes By Sweden markasının mineral roll onunu Eveshop'ta gözüme kestirip aldım. Parfümlü ve parfümsüz olarak 2 çeşidi var, ben farkında olmadan parfümlü olanı almışım ama kokusu çok hoş ve oldukça hafif. Alüminyum ve alkol içermemesi benim için tatmin edici, fiyatı da indirimde 13 TL olarak gayet makuldü.

Essence Make Me Brow Kaş Maskarası: Uzuun süredir çok severek kullandığım canım kaş maskaram (yazısı için TIKTIK) ne yazık ki raflardan çekilince elimdeki bitmeden yerine ne alsam diye araştırmalara girdim. Essence'in bu maskarası birçok yerde Benefit Gimme Brow kaş maskarasına muadil gösteriliyor. Maalesef raflarda bulması pek kolay olmadığından Eveshop'ta 01 rengini görünce hemen aldım. Yalnız 3 ml'lik boyuyla oyuncak gibi bir şey bu, çok çabuk biterse tekrar alır mıyım bilmem. Fiyatı da indirimsiz 20 TL.

nivea böğürtlen lip balm

Yine bir Gratis indiriminde uzun süredir aklımda olan Gilette Venus Olay tıraş makinesi (39,90 TL), Nivea Böğürtlenli Lip Balm (11 TL) ve Bee Beauty aseton (3,5 TL) aldım. En son lisede kullandığım Nivea lip balmların yenilenmiş serisindeki bu böğürtlenli çeşidini bu aralar takip ettiğim kişilerde çok görüyorum ve çok beğeniyorum. Elimdeki lip balmlar bittiğinde açacağım, uzun zamandır ilk defa bir lip balmı bu kadar merak ediyorum sanırım :D

isana

Küçük bir Rossmann alışverişinde de eşimin kullandığı Isana Saç Spreyi (11 TL), ülkemize yeni gelen vegan, cruelty free ve geri dönüştürülebilen ambalajlarıyla dikkat çeken markalardan Love Beauty & Planet diş fırçası (24 TL), Isana Organik Pamuk (7 TL) ve yine Isana'nın sınırlı üretim serilerinden sıvı sabun aldım (5 TL).

rosece kuşburnu yağı

Ve bu alışveriş yazısının en güzel iki ürününe geldi sıra. Pixi Glow Tonik uzun süredir wishlistimde olan bir üründü. Pixi mi yoksa Koreden Kozmetik'e yeni gelen Isntree mi derken yabancı bloggerların güzel yorumlarının da etkisiyle Pixi'yi denemek istedim. Sephora'da 100 ml'lik küçük boyunun fiyatı 149 TL ve sitede her zaman bulunmuyor. Ben bir Instagram hesabından kargo ile birlikte 106 TL'ye almış oldum. Beğenirsem yine buradan almaya devam ederim. Merak edenler buraya tıklayarak bahsettiğim instagram hesabına göz atabilirler, ben alışverişimde herhangi bir sorun yaşamadım.

Doğanın retinolü olarak bilinen Kuşburnu Çekirdeği Yağı uzun zamandır rutinime eklemek istediğim bir doğal yağ. Ocak ayı başlarında cildimde yine birkaç sivilce problemi yaşayınca temizleme aşamasından sonraki rutinimi baştan oluşturdum ve denemek istediğim markalardan Rosece Kuşburnu Yağı'nı sipariş ederek akşam rutinime dahil ettim. Ben siparişimi Trendyol'dan verdim ve kargo bedava kampanyasıyla 55 TL'ye iki günde elime ulaştı. Spoiler olarak çok severek kullandığımı belirteyim, devamını Şubat ayı içerisinde hazırlayıp yayınlamayı düşündüğüm Cilt Bakım Rutinim yazısına saklayayım.

Ocak ayı alışverişim böyleydi, her ürünü içime sinerek aldığım için bu ayki harcamam beni mutlu etti, umarım önümüzdeki aylarda da bu mantıkla bu performansıma devam ederim :)

8 yorum:

  1. Pixi tonik benimde listemde var, olumlu yorumlar duyuyorum. Hesabı inceleyeceğim.
    Sevgiler,
    İlke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa süpermiş, benim de denemeyi çok istediğim bir üründü, bahsettiğim hesaptan yaptığım alışverişten de memnun kaldım :) Sevgiler!

      Sil
  2. güle güle kullan celenes deodorantı çok severek kullanıyorum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ben de çok memnunum şimdilik :)

      Sil
  3. Bence süper bir alışveriş ayı olmuş, tebrik ederim! Ben bu ay kozmetikten ziyade kıyafet alışverişine sardım :S Kozmetik almadım mı? Aldım tabii ama çoğu ihtiyaçtı gerçekten... bakalım, yakında yazacağım ben de :) Hepsini güle güle kullan, Venus Olay'i yakalarsam ben de deneyeceğim! Çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum yazınızı Başak Hanım'cım! Ben de Venus Olay için uzun zamandır takipteydim, indirimde yakalayınca aldım. Henüz kullanmadım ama merak ediyorum bakalım :)
      Çok sevgiler benden de!

      Sil
  4. Çoğu ürünü merak ettim ama en çok dış fırçasını merak ediyorum. Kullanınca yorumunu paylaş lütfen 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok merak ediyorum, kullandığımda mutlaka paylaşacağım :)

      Sil

Instagram