2019 Favorilerim ⭐️


Yeni yılın ilk gününden merhabalar! Yılbaşı coşkusuyla 2019'u bir favoriler yazısıyla kapatmak istemiştim ama hafta içi iş, hafta sonu da evde olmayışım sebebiyle hazırladığım yazının fotoğraflarını gün ışığında bir türlü çekemedim. 2020'nin ilk gününe tatil olmanın da verdiği keyifle enerjik başlayıp fotoğrafları çektim (ışık hala benim için çok tatmin edici olmasa da) ve bu yazı nihayet sizle buluştu. O zaman çayınızı, kahvenizi alın ve 2020'ye güzel bir favoriler yazısıyla giriş yapalım!

Pembe ürün başlıklarına tıklayarak inceleme yazılarına gidebilirsiniz.

missha time revolution first treatment essence

2019'un son çeyreği özellikle cilt bakımı anlamında benim için vazgeçilmez kategorisine giren ürünler keşfettiğim güzel bir dönem oldu! Kore ürünleriyle bu dönemde tanıştım ve bu kadar sürede mucizeler yaratmasa da cildimde etkilerini apaçık görmek beni çok mutlu etti. Heimish All Clean Green Foam yumuşacık köpükleri, nazik fakat güzel temizlemesi ve bıraktığı pürüzsüz hisle favori temizleme jelim oldu.

Essence adımını her zaman gereksiz bulanlardandım ama Missha Time Revolution First Treatment Essence RX beni çok ama çok şaşırttı. Yapısı su gibi olmasına karşın cilde etkileri o kadar müthiş ki! Kullanmaya başladığımdan beri cildimde hiçbir kuruluk, pürüz yok; çok daha dolgun, nemli, içten parlayan ve duru bir cilde sahibim. Kullandığım asit içeren toniğin de bunlarda etkisi var elbette ama bu içten parlama ve doygunluğu kesinlikle bu essence'a borçluyum.

2019'da tanıştığım Yves Rocher Pure Calmille Micellar Cleansing Oil de tam bir fiyat/performans ürünü olmasıyla bu listeye girmeyi hak etti.

L'Oreal Paris Cherie On The Cake Bronzer&Allık

Kozmetik ürünlerinde 2019 yılında da olabildiğince minimal olmaya çalıştım. Zaten genellikle klasik bir makyaj stilinin dışına pek çıkmadığım için kendimce gereksiz far paletleri, allık ve highlighterlar almadım, hiç kullanmadıklarımı elden çıkardım. Yine 2020 yılında da elimden geldiğince sevdiğim ve sürekli kullandığım ürünlerden oluşan, minimal bir makyaj koleksiyonu hedefliyorum.

Kozmetik ürünleri olarak L'Oreal Paris Paradise Vanilya Kokulu Kahverengi MaskaraL'Oreal Paris Cherie On The Cake Bronzer&Allık, L'Oreal Paris X Isabel Marant koleksiyonundan Le Seine Shadow ruj ve Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarası bu sene favorilerim oldu. Ruj ne yazık ki koleksiyon ürünü olduğu için sınırlı sayıdaydı ancak bazı Rossmann'larda bu koleksiyonu hala görüyorum. Maybelline'in bu harika kaş maskarası ise ne yazık ki artık satılmıyor, bittiğinde yerini doldurabilmem için bu sefer ben sizden öneri bekliyorum :)

kitap ayrılık vakti

Bu senenin favori kitapları KafesAyrılık Vakti ve Sessiz Ev'di. Sessiz Ev'de Orhan Pamuk'un edebi diline, Ayrılık Vakti'nde Jodi Picoult'un kurgusuna ve filler hakkındaki muhteşem bilgilere, Kafes'te ise Josh Malerman'ın okuyucuyu hikayenin içine alma yeteneğine hayran kaldım. Bu üç kitabı da mutlaka okumanızı öneririm!



Senenin favori filmleri ise Bohemian Rhapsody ve bir ABBA hayranı olarak Mamma Mia! Here We Go Again oldu. Bu sene izlediğim film sayısı beni hiç tatmin etmedi, listem hala kabarık. 2020'de her hafta en az 1 film izlemek istiyorum.

Benim 2019 favorilerim bunlardı. 2020'de gerçekten beğendiğim şeyler oldukça bu şekilde Favoriler yazısı altında derli toplu paylaşmayı planlıyorum.

2020'nin hepimiz için hayallerimizi gerçekleştirmek için sağlam adımlar atacağımız, sağlıklı, huzurlu, sevgi ve güzellikler dolu bir yıl olmasını diliyorum 💖

İyi seneler! 🎄🎅

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

8 yorum:

  1. Yeni yılın kutlu olsun! :)
    Kafes kitabı dışındakiler hakkında pek bilgim yok. Favorilere girdiyse bakmalı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim, sana da iyi seneler ♥ Ayrılık Vakti ve Sessiz Ev bu sene okuduğum en iyi kitaplardandı, okumanı kesinlikle tavsiye ederim :)

      Sil
  2. Bohemian Rhapsody izleme listemde ama hala izleyemedim maalesef.Sana da iyi seneler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzisyenlerin hayatını anlatan filmleri çok severim zaten, Bohemian Rhapsody de hem güzel filmdi, hem de Rami Malek'in performansı mükemmeldi. En kısa zamanda izlemelisin :) İyi seneler! ♥

      Sil
  3. Mutlu yıllar dilerim:)!!! Favorilerin pek şeker...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ümran, sana da mutlu seneler! :) ♥

      Sil
  4. Yves Rocher Pure Cammille ve Ayrılık Vakti ortak favorilerimiz (kitabı sayende almış olmam peki?). Kitap favorilerime Zweig -Satranç, Paul Auster -New York Üçlemesi ve 2019'da başlayıp 2020'nin ilk gününde bitirdiğim Charles Dickens -İKi Şehrin Hikayesi'ni de eklemek istiyorum :) Film favorim ise Wonder oldu :) Netflix dizisi kesinlikle Lucifer -çünkü herkesin eğlenmeye hakkı var :) Makyaj favorilerimi ise asla sayamıyorum, yazamıyorum. O kadar çok fikir değiştiriyorum ki! Ama benim için bu senenin en favori ürünü Lancome Monsieur Big Mascara oldu diyebilirim; en çok o aklımda kaldığına göre :) elimdeki maskaraları bir bitireyim, tamamen kendisine geri döneceğim! Cilt bakımında ise tek favorim Tretin :)))) Çok ilham verici bir yazı olmuş Fulya, bayıldım! Çok öpüyorum seni ve musmutlu, sağlıklı bir yıl diliyorum!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki Şehrin Hikayesi benim gelmiş geçmiş en sevdiğim kitaplarda ilk üçtedir ♥ Wonder da çok güzel bir filme benziyor ama fragmanında biraz içim burkulmuştu küçük çocuk için, izleyemedim. Yine de listemde :) Lancome'un özellikle bu maskarasını (güzel yorumlarınızdan sonra) çok merak ediyorum! Cildinizin de zaten Tretin'e bu kadar güzel cevap vermesi ♥♥
      Yazıyı beğenmeniz beni çok mutlu etti Başak Hanım'cım, ben de ailenizle sağlıklı, mutlu, harika bir yıl diliyorum! ♥

      Sil

Instagram