Yves Rocher Sebo Pure Vegetal SOS Spot Eraser Yorumlarım

Yves Rocher Sebo Pure Vegetal SOS Spot Eraser

SOS kremler ansızın çıkan sivilceleri kontrol altına almak için işlevsel ve her evde bulunması gereken ürünlerden bence. Bende senelerdir neden böyle bir ürün yoktu bilmiyorum ama yaz döneminde Yves Rocher'den yaptığım bir alışveriş sırasında Yves Rocher Sebo Pure Vegetal SOS Spot Eraser jeli keşfettim ve elimin altında bulunması amacıyla satın aldım. Yazdan beri çeşitli zamanlarda çıkan minik sivilceler üzerinde test ettiğim bu SOS jel hakkında görüşlerimi yazmamın vakti geldi.

Yves Rocher Sebo Pure Vegetal SOS Spot Eraser

Cansu Akın'ın global marka yüzü olduğu Yves Rocher Sebo Pure Vegetal serisinde, sivilceye yatkın ciltler için önerilen çeşitli ürünler bulunuyor. 10 ml'lik küçük bir tüpte bulunan SOS jel ise içeriğindeki bitkisel salisilik asit ile sivilce ve izlerini gidermeyi vaat ediyor. %94 bitkisel içeriğe sahip olduğu ve parfüm, mineral yağ ve silikon içermediği belirtilse de içeriğinin 2. sırasında alkol denat bulunuyor. Zaten ürünü uygularken alkol kokusunu buram buram alabilirsiniz ve ilk kullanımlarda gözlerinizde sulanma hissedebilirsiniz. Cilt bakımı ürünlerinde alkol kurutucu etkisinden dolayı kaçındığım bir içerik ancak bu kremi sadece sivilce üzerine uyguladığım için kurutması benim zaten istediğim bir şey ve bu sebeple alkol içermesini hiç önemsemedim. Bunun dışında içeriğinin 3. sırasında Aloe Vera Yaprağı Suyu, 6. sırasında Cadı Fındığı Suyu, orta sıralarda da Salisilik Asit, Çinko Glukonat ve iyileştirici ve nemlendirici etkisi bilinen Allantoin bulunuyor. Tüm içerik listesini aşağıda görebilirsiniz.

Yves Rocher Sebo Pure Vegetal SOS Spot Eraser
Yves Rocher Sebo Pure Vegetal SOS Spot Eraser

Şeffaf jel yapıdaki bu ürünün makyaj üzerine de kullanılabileceği belirtiliyor ancak fondötenin üzerine uygulamak bana pek akıl karı gelmediğinden hiç denemedim. Cildimi temizledikten sonra ilk kullandığımda cildimde hafif bir yanma yapsa da daha sonra cildim alıştı ve herhangi bir kızarıklığa vs. yol açmadı. Kırmızı, iltihapsız sivilcenin üzerine günde 2 kez uyguladığımda sivilcenin uç vermeden daha hızlı küçüldüğünü fark ettim. Yaz döneminde asit kullanmaya ara verdiğimden burnumun üzerinde sürekli aynı yerde sivilce çıkıyordu ve her gün düzenli olarak bu kremi uyguladığımda o bölgede çıkan sivilcelerden kurtuldum. Sivilce izleri konusunda çok uzun süre kullanmadığım için yorum yapamam ancak sivilce izlerini geçirmek kolay olmasa da sivilceyi bu SOS jel ile kontrol altına aldığımda arkasında bıraktığı izin daha çabuk geçtiğini de gözlemledim.

Cildi kuru olanlar için sabah makyaj altına uygulamalarını önermem; çünkü sürülen bölgede jel kuruduktan sonra hafif soyulma yapıp fondöteni kötü gösterebiliyor.

Yves Rocher Sebo Pure Vegetal SOS Spot Eraser, minicik boyu, güzel içeriği ve özellikle indirimlerdeki uygun diyebileceğim fiyatıyla her zaman elimin altında tutacağım ürünlerden biri. Yalnızca sivilce üzerinde ve gerektiği zaman kullanıldığı için de çok çabuk bitmiyor. Asit içeren bir ürün olduğu için güneş kremini ihmal etmemek gerektiğini de hatırlatmak isterim ❗

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

4 yorum:

  1. Benim de elimin altında böyle dönemsel sivilceler için mutlaka bir ürün bulunuyor. Favorim Cosrx pimple patch, ama Oriflame ya da Altapharma'nın çay ağacı yağları da iş görüyor. Balea'dan buna benzer aldığım başka bir ürünün ise hiç faydasını görmemiştim; fakat, senin işine yaradığı için dikkatimi çekti. Kesinlikle aklımda olacak :) Teşekkürler haberdar ettiğin için, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım Cosrx Pimple Patchler de çok kullanışlı ürünlere benziyor, Korendy ya da Justin Beauty'den alışveriş yaparsam onları da yanında alabilirim aslında. Çay ağacı yağı da hiç kullanmadım ama sivilcelere etkisi tartışılmaz bir ürün, bu elimdeki ürün bittiğinde onları da deneyeyim aslında, daha etkili olabilirler. Çok teşekkür ederim güzel önerileriniz için, çok sevgiler!

      Sil
  2. uzun zamandır yves rocherden bir şey almadım pek de düşünmüyorum almayı son aldığım ürünlerin çoğunu pek sevemedim çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj temizleme yağı ve duş jelleri hariç ben de uzun süredir alışveriş yapmıyordum, özellikle saç ürünleriyle hiç anlaşamıyoruz ama bu ürünün içeriği hoşuma gidince ve kampanya varken denemek istedim. Mucizeler yaratmıyor ama etkisiz de değil :)

      Sil

Instagram