Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet Yorumlarım

caudalie vinosource nemlendirici sorbet

Caudalie markasına bir zamanlar büyük bir sempatim olduğunu belki biliyorsunuzdur (bir zamanlar diyorum çünkü artık Kore ürünleri 💜 ben). Bioderma Sensibio Light nemlendiricim bittikten sonra yeni nemlendirici olarak hakkımı Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet'den yana kullandım ve sanırım yarısından çoğunu bitirmişken artık yorumlarımı paylaşmak istedim.

caudalie vinosource nemlendirici sorbet

Yine benim için "😍" ambalajlardan 40 ml'lik uzun ve pembe renkli bir tüpte bulunan Caudalie Vinosource Nemlendirici Sorbet'in krem-jel arasında köpüğümsü bir yapısı var. Hassas ciltlere uygun olan bu nemlendiricinin cildin hassasiyetini azaltarak nem verme dışında başka bir vaadi ve özel bir içeriği yok aslında. Orta sıralarda bulunan parfüm dışında güzel bir içeriğe sahip. Çok hafif ve hoş bir kokuya sahip ve içerdiği parfüm benim cildimde herhangi bir hassasiyete yol açmadı.

caudalie vinosource nemlendirici sorbet
caudalie vinosource nemlendirici sorbet

Akşamları çift aşamalı temizleme yöntemiyle cildimi temizledikten sonra kremi, önceleri direkt, son zamanlarda ise öncesinde essence kullandıktan sonra cildim daha nemliyken uyguladım. Ciltte yağlı his bırakmadan kolayca yayılıp hızlıca emiliyor. Cildimi temizledikten sonra kullandığımda verdiği nem benim kuruya dönük karma cildim için yaz ve sonbahar aylarında yeterliydi. Son zamanlarda rutinime dahil ettiğim Missha Time Revolution The First Treatment Essence RX gibi nem veren bir essence'tan sonra kullandığımda ise kendisinden çok daha fazla verim almaya başladım. Cilt bakım rutininde bu tarz serum, essence kullananlar için uyumlu bir nemlendirici olacağını düşünüyorum.

Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet, benim kullanmaktan hoşlandığım, özel içerikli bir ürün aramıyorsam tekrar tercih edebileceğim nemlendiricilerden biri oldu. Ürünle ilgili yaşadığım ufak bir olayı da anısı var diyerek aşağıya iliştiriyorum 😅







Herkese merhaba 🙋🏼‍♀️ ⏳Cilt bakım ürünleri alırken son kullanma tarihlerine mutlaka dikkat ediyorum. Ürünlerin üzerinde exp. date vs. yazmıyorsa batch kodu ile Check Fresh tarzı sitelerden ya da son zamanlarda kullandığım Beauty Keeper adlı uygulamadan kontrol edebiliyorum. Fakat bunların güvenilirliklerini düne kadar hiç sorgulamamıştım 🤔 ⏳2 gün önce online bir dermokozmetik alışveriş sitesinden Caudalie’nin bir nemlendiricisini sipariş ettim ve son kullanma tarihini kontrol edebilmek adına batch kodunu istedim. Firma sağolsun, hemen bilgisini paylaştı. Beauty Keeper’da 2011 üretimini görünce “NEE?? 👀” diyerek hemen firmayla iletişime geçip iade talep ettim. Sonrasında emin olmak için Caudalie müşteri temsilcisiyle görüşüp durumu anlatınca, bu bilgilerin sadece kendi sistemlerinde olduğunu, bu tarz sitelere itibar etmememi söyledi. Neticede sistemlerinde sorgulatınca exp. date Nisan 2021 çıktı. Tabii iade talebimi hemen geri aldım, herkes için mutlu son oldu 😅 ⏳Bunu da küçük bir anı olarak paylaşmak istedim, ben bundan sonra ürünlerin skt ile ilgili bilgileri direkt marka müşteri temsilcileriyle görüşüp alacağım. Siz cilt bakım ürünleriniz için bu tarz siteleri kullanıyor musunuz?
Fulya 🙋🏼‍♀️ (@fulinblog)'in paylaştığı bir gönderi ()

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

10 yorum:

  1. Fulya'cım, ürün yorumun için teşekkürler. Bu serinin daha genç ciltlere uygun olduğunu düşünüyordum; sanırım yanılmamışım :) SKT ile ilgili konuda ise, evet haklısın, sitelerin veri tabanları çok güvenilir olmuyor ama ilk adım için büyük yardımcılar. Tabii en güzeli, üretici firmanın üretim ve son kullanma tarihlerini kutuya yazması :) Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım güzel yorumunuz için ben teşekkür ederim 🌸 Kesinlikle katılıyorum, mesela yeni deneyimlemeye başladığım Kore cilt bakım ürünlerinde ambalajların üzerinde son kullanma tarihleri yazması beni çok şaşırttı ve içim rahat kullanmamı sağladı. Caudalie gibi bazı firmalar neden yazmıyorlar bilmiyorum, yazmaları kullanıcı açısından büyük bir artı.
      Benden de çok sevgiler ♥♥

      Sil
  2. Ben bu tarz ürünleri alıyorum ama kullanmayı unutuyorum ya da üşeniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa bence üşenme yazık olmasın ürünlere :)

      Sil
  3. çok sevdiğim bir markadır bu çok kullanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet blogunuzda görüyorum yorumlarınızı, ben de seviyorum :)

      Sil
  4. Ben hep ürünlerin üzerindeki açıldıktan sonra 12 ay 6 ay vs. amblemine göre hareket ediyorum, bu tarz bilgi veren siteler olduğunu da ilk defa öğreniyorum 🤭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıldıktan sonra ben de üzerindeki o tarihlere göre hareket ediyorum ama bu siteleri öğrendikten sonra üretim tarihi yazmıyorsa buralardan kontrol ediyorum, o açıdan kullanışlılar aklında olsun ♥

      Sil
  5. Caudalie ürünlerini seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet blogunda görüyorum sık sık ♥♥

      Sil

Instagram