Alışveriş #9 Kore Cilt Bakım Alışverişi - Missha


Bir süredir Kore cilt bakım ürünlerine merak sarmışken tesadüf eseri Taner'in arkadaşı iş için Kore'ye gitti. Bir de üstüne orada Missha'nın %50 indirimine denk gelince Türkiye'dekinden hayli uygun fiyata güzel bir alışveriş yapmış oldum. Uzun zamandır yazmadığım alışveriş yazılarına da bu alışverişle dönüş yapmak istedim :) Umarım keyifle okursunuz.

missha near skin madecanol cream
Kore Missha'dan satın aldığım ürünler

Missha Bee Pollen Set: Son dönemde bal ve propolis içeriklerinin sivilcelere ve cilde hayli faydalı olduğu yönünde yazılar okuyorum ve bu içerikleri rutinime dahil etmeye karar vermiştim. Aslında By Wishtrend'in Propolis içeren serumunu almaya niyetliydim ancak Missha'dan bu set gelince denemek istedim. Yüksek oranda arı poleni ve daha düşük oranlarda da olsa bal ve propolis içeren bu sette temizleyici olarak Missha Bee Pollen Handmade Soap, serum olarak Missha Bee Pollen Renew Ampoule 40 ml, tonik gibi kullanılabilecek Missha Bee Pollen Renew Treatment 150 ml ve nemlendirici olarak mini boy Missha Bee Pollen Renew Cream 10 ml bulunuyor. Yıpranmış cildi yenilemeyi, aydınlatmayı vaat eden ve kırışıklık karşıtı bu sette özellikle serum kış ayları için daha uygun gözüküyor. Ben de bu kış haftada bir olmak üzere serumun minik boyunu (aşağıda göreceksiniz) rutinime dahil etmeye başladım.

missha bee pollen serum

Missha Near Skin Madecanol Cream: Missha'nın dermokozmetik diyebileceğimiz Near Skin serisinden hassas ve kızarık cildim için Missha Near Skin Madecanol Cream'i aldım. İçeriğinin ilk sırasındaki Centella bitki ekstresi bu kremi alma sebebimdi ancak bunların yanında yüksek oranda Madecanol ve Niacinamide içeriyor.

missha near skin

Benim için alışverişin beni en şaşırtan kısmı ise verilen testerlar oldu! Türkiye'de hiç alışık olmadığımız şekilde alışverişte bir sürü tester ve seyahat boy ürün vermişler; bunlardan beni en çok sevindiren Time Revolution Starter Kit ve Bee Pollen Renew serisinin mini boylarından oluşan kit oldu! Time Revolution kitin içeriği Time Revolution The First Treatment Essence 30 mlTime Revolution Artemisia Essence 30 ml ve Time Revolution Night Repair Probio Ampoule 10 ml ürünlerinden oluşuyor. Bu setin Missha Türkiye sitesinde 120 TL gibi bir fiyata satıldığını belirtip size de benim gibi hayatı sorgulatmak istiyorum 😐


missha time revolution

missha bee pollen

Umarım keyifle okuduğunuz ve fikir veren bir alışveriş yazısı olmuştur. Ben ciddi anlamda aydınlanma yaşatan bu alışverişten sonra her sene Kore'ye gidip senelik cilt bakım alışverişimi yapıp dönmeyi düşünüyorum mesela 😄

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

9 yorum:

  1. bu misshayı bir ben sevmiyorum herhalde hem türkiyede aşırı pahalı hem de ne alsam yaramadı bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat konusuna kesinlikle katılıyorum, abartı bir fiyat politikası var Türkiye satışında. Her ürünün içeriği çok çok güzel değil, araştırıp denemek lazım. Bazı içerikler iyi gelmemiş olabilir cildinize :(

      Sil
  2. Kore bakım ürünleri iyi oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. Kore ürünlerini hiç kullanmadım.Sayende biraz bilgi sahibi olmuş oldum ❤

    YanıtlaSil
  4. Kore ürünlerinden herkes bir memnun. :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan hepsi harıka urunler !

    YanıtlaSil
  6. Ahahaha, o alışveriş yapma işini benim bir arkadaşım gerçekleştirdi bu sene, ama valiz hakkı 25 kg olduğu için istediği verimi alamamıştı; aklında olsun :))) geçen sene benim de eşim gitmişti, çılgınca Kore Kozmetiği aldırmıştım; testerları ayrıdık, fazlasını eşe dosta dağıttık falan derken 1 senede anca tüketebildik :))) Yalnız hem çok güzel şeyler almışsın, hem de testerlar şahane gelmiş. Hepsini güle güle, güzel günlerde kullan Fulya'cım! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil

Instagram