Loreal Paris Cherie On The Cake Bronzer & Allık Yorumlarım

loreal cherie on the cake allık bronzer

Mayıs ayında bir süredir almayı düşündüğüm Loreal Paris Life's A Peach allığı almak için gittiğim Watsons mağazasında, tesadüfen yeni gelen Loreal Paris Cherie on The Cake ve Melon Dollar Baby allıkları gördüm ve bir anda 180 derece dönüp kasaya Loreal Paris Cherie on The Cake ile geldim.

Loreal Paris Cherie on The Cake bronzer ve allık ikilisinin bendeki rengi 01 Cherry Fever. Ben alırken sanırım sadece bu rengi vardı ve başka rengi olduğunu düşünmeden bunu aldım ve iyi ki öyle yapmışım. Başlarda tereddüt etsem de özellikle @larcencielblog Başak Hanım'ın hikayelerinde uygulanmış halini gördükten sonra emin oldum.

loreal cherie on the cake allık bronzer
loreal cherie on the cake
loreal cherie on the cake
loreal cherie on the cake swatch

Ürün kapağı şeffaf plastik bir ambalajda bulunuyor ve içerisinde fırça ya da aynası yok. Ürünün kapağını açar açmaz beklediğim gibi frambuaz kokusu tüm odayı kapladı :) Ben bu kokudan pek hoşlanmam ama rahatsız da olmadım. Fotoğrafını çekmede hayli zorlandım çünkü ürünün pigmentasyonu çok çok az. Bir bakıma iyi, çünkü abartmak imkansız ve günlük kullanım için hayli güzel. Diğer yandan açık tenli değilseniz memnun kalmayabilirsiniz.

Ben allık ve bronzerı karıştırarak allık olarak uyguluyorum ve sonucu çok seviyorum. Yüzüme canlı, hafif bronzlaşmış bir renk veriyor. Fazla belli olmasa da göz kapaklarıma da far niyetine uyguluyorum :) Diğer allıkları elden çıkardım, artık günlük de özel günde de bu ürünle devam ediyorum.

İndirimsiz fiyatı drugstore bir ürün için hayli yüksek olsa da indirimlerde parasına değen bir ürün olduğunu düşünüyorum. Almayı düşünüyorsanız indirimlerde kovalayabilirsiniz :)

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

8 yorum:

  1. Renkleri çok güzelmiş. Güzel far rengi olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, çok pigmentli olmadığı için far olarak da hafif renk vermesini seviyorum ♥

      Sil
  2. Allığın rengine bayılıp almıştım pigmentinin az olması benim gibi çok açık tenli birisi için iyi birşey sık kullansam kısa sürede biter gibime geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bronzer ile birlikte karıştırarak kullandığımda çok çok beğendim ♥ Açık tenliyseniz pigmentasyonu ideal bence de, ben hiç allık bitirmedim bitirirseniz hayran olurum :) Çok sevgiler!

      Sil
  3. böyle ikili ürünleri sevmediğim için almadım ama kavun kokulu allığı harika :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavun-karpuz kokusuna bayılırım, uğradığımda bir koklayayım :))

      Sil
  4. Koyu renginde feci gözüm olan ama almamak için kendimi tuttuğum allık! Ben de karıştırıp kullanıyorum ve bu şekilde tam "sunkiss" efekti veriyor! Yaz başında daha çok kullanıyordum; sonra biraz bronzlaştığım için rengi pek belli olmaz oldu... kışa yeniden :) Güle güle kullan Fulya'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bronzerlar çamur gibi duruyor, bunda allıkla karıştırınca harika oldu! Aldığımda kullanmadan önce kararsız kalmıştım ama sizdeki duruşunu gördükten sonra iyi ki almışım dedim ve çok sevdim :) Koyu rengini hiç görmedim ama kesin şahanedir. Çok sevgiler Başak Hanım'cım ♥

      Sil

Instagram