Bitenler #10


En son Bitenler yazımı 2-3 ay önce yazdım sanırım. Yazı için elle tutulur ürünler bitsin diye beklerken cilt bakım ürünlerim her zamanki gibi aynı anda bitti ve bu yazının dev bir bitenler yazısı olacağını baştan söyleyeyim 💥

Açık renkli ürün başlıklarına tıklayarak inceleme yazılarına gidebilirsiniz.


Yves Rocher Pur Bleuet Hassas Göz Makyaj Temizleyici: Gözlerimi asla yakmayan, makyajı güzel çıkaran en sevdiğim göz makyaj temizleyici. Kaç şişe bitirdim bilmiyorum.

Yves Rocher Pure Calmille Micellar Cleansing Oil: Kullandığım ilk makyaj yağıydı ve cilt makyajımı temizleme performansını beğendim. Gözlerimi yaktığı ve bir süre buğulu görmeye sebep olduğu için gözlerimde kullanamadım. Açıkçası aklımda The Body Shop'un makyaj temizleme yağı ya da Heimish All Clean Balm var ama içerikleri birbirine yakın olduğu için o kadar para vermeye değer mi diye düşünüyorum. Zira Yves Rocher'nin fiyatı hayli uygun ve sivilceye vs. sebep olmadı bende.

Caudalie Moisturizing Toner: İçeriği güzel, cildi nemlendiren ve nemlendiriciye hazırlayan sevdiğim bir ürün. Tekrar almadım ama ihtiyaç duyarsam yine tercih edebilirim.

Bioderma Sensibio Mild Cleansing Foaming Gel: Yaptığım bir alışverişte sample olarak gönderilen bu yüz temizleme jeli cildimi güzel temizledi, hafif de olsa köpürmesini sevdim ve cildimde kızarıklığa vs. sebep olmadı. Yalnız yüzümü yıkadıktan sonra hafif de olsa cildimde gerilmeye sebep olduğunu düşündüğümden bittiğinde büyük boyunu almadım.

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli: İçeriğinde SLS olmasına rağmen fazla köpürmeyen, cildi kurutmayan, ferah bir his bırakan ve gerçekten temizlediğini hissettiğim bir üründü. Birkaç şişe bitirdim. Şu an SLS'siz ürün tercih ettiğim için tekrar almadım ama fiyatı ve performansını göz önüne aldığımda önerebileceğim ürünlerden.

6- Bioderma Sensibio Light Nemlendirici Krem: Sivilceye sebep olmayan, cildimi güzel nemlendiren, düz içerikli bir nemlendiriciydi. Nedense çok aşırı etkilenmediğim için bittiğinde farklı bir ürün denemek istedim. İleride tekrar alınabilir.

7- La Roche Posay Effaclar Duo+ Krem: Yüz yıkama jeliyle beraber deneme boy setini almıştım, iyi ki de öyle almışım. Akşamları tüm yüzüme değil sorunlu bölgelere uyguladım ve sivilceleri söndürmedi, izleri geçirmedi, tam olarak ne işe yaradı anlamadım :) Bu tarz ürünlerde daha iyisini bulamazsam yine deneme boyunu alırım.


Diadermine Hydralist Mucizevi Nemlendirici Sprey: Bu spreyi makyajdan sonra kuru görünümü alması amacıyla kullandım ve bu şekilde işini gayet iyi yaptı. Sprey başlığı eşit ve minik püskürtme konusunda çok başarılıydı. Ben aldığımda 13 TL'ydi, şimdi indirimde 25 TL'ye geliyor. Aklımda makyaj sabitleme spreyi olarak 1-2 ürün var, onları almayı düşünüyorum ama tekrar da alınabilir.

Nuxe Reve De Miel El Kremi: Yumuşatması, yağlı his bırakmaması, kokusu çok güzeldi, çabuk bitti. Ambalajı çok sert olduğundan sonlarında ürünü almam hayli zorlaştı. İndirimde denk geldikçe alırım.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem: İçeriği güzel, etkileri güzel durulanmayan saç kremi. Duştan sonra nemli saçlarıma az bir miktarda uyguluyorum ve saçlarımı yumuş yumuş ve parlak yapıyor. Yedeği vardı, kullanmaya devam.

Loreal Saf Kil Detoks Maskesi: Loreal'in bu seriden detoks maskesini yoğun parfümüne rağmen severek kullandım. Mucizeler yaratmasa da kullandığım zamanlarda cilt tonumu eşitleyerek cildimi daha duru göstermesini sevdim. Bir kutu daha var ve haftada bir kullanıyorum.

LR Aloe Vera Lip Balm: LR'ın severek kullandığım Aloe Vera içeren bu lip balmı elimde birkaç lip balm daha olduğundan bitmedi ve artık çöpe gitme vakti geldi.

Loreal Excellence Saç Kremi: Saç boyalarından çıkan bu kremler benim zor saçlarımı yumuşatmada oldukça başarılı. Muadili severek kullandığım Pantene 3 Minute Miracle saç kremi :)


Yves Rocher Altın Çay Duş Jeli: Yves Rocher'nin duş jellerini seviyorum. Yılbaşı zamanı çıkan bu serideki Altın Çay duş jeli müthiş kokusuyla tam bir kış ürünü! Duşta kokusu rahatlatıp sakinleştiriyor, soğuk bir kış gününde evde battaniye altında kitap okuyormuşsun hissi yaratıyor :)) Çok sevdim ama raflardan çoktan kalktı sanırım.

8x4 Soft Kiss Deodorant: 8x4'ün alüminyum içermeyen bu deodorantlarının kokularını seviyorum. Favorim Pure olsa da Soft Kiss'i de bayağı sevdim.

Watsons Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Fena değildi ama Isana'yı daha çok sevdim.

Sensodyne Hızlı Rahatlama Beyazlatıcı Diş Macunu: Hassas dişlerim için diş hekiminin de önerisiyle bittikçe alıyorum.

Signal White Now Ice Cool Mint Diş Macunu: Taner White Now diş macunları severek kullanıyor.

Rebul Jasmine Kolonya: Rebul'un en sevdiğim kokusu! Bu mini boyu tam çantada taşımalık.

LR Colours Oje Çıkarıcı Kutu: Uzunca bir süre kullandım, anca bitti. Kırmızı ojeler dahil tüm ojeleri pratik bir şekilde temizledi. Aseton içermediği ve içeriğindeki kayısı çekirdeği yağı sayesinde tırnaklarımı da kurutmuyordu. LR'dan alışveriş yaparsam tekrar alabilirim.

Sensodyne Gentle Tape Diş İpi: Kullanırken çok memnundum ancak çok daha iyisini bulduğum için tekrar almayacağım.


Loreal Paris Paradise Extatic Maskara: Çok çabuk bitmesi dışında her anlamda çok sevdiğim bir maskara oldu. Her gördüğümde artan fiyatı sinirlerimi bozsa da indirimde yine alabilirim.

Watsons Islak Mendiller ve Organik Disk Pamuk: Disk pamuk ve ıslak mendiller bittikçe aldığım ürünlerden, bunları da sevdim. Tekrar tekrar alınır.

Birkaç ayın bitenleri böyleydi. Başlaması zor olsa da bittiğinde beni tatmin eden bir yazı oldu, umarım keyifle okumuşsunuzdur!

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

2 yorum:

  1. bu yaz bende bir sürü ürün bitirmişim :))
    bir de pahalı olmasalar...

    YanıtlaSil
  2. Cidden dev bir bitenler yazısı olmuş, şahane!!! Yves Rocher Camomille yağı en seviyorum, gözlerimi de yakmıyor ama buğulanmasına neden oluyor. Frei Öl yağı çok çok çok beğendim mesela, ama fiyatı nedeniyle indirim dışı almam. TBS de aynı şekilde... o nedenle, indirimleri yakalayamazsam, fiyatı nedeniyle YR yağ hep aklımda. 8x4 alüminyumsuz deodorantı merak ettim; yazın doğal krem deoların üstüne destek olarak bu ürünlerden yararlanıyorum. Emotionlarım bittiğinde aklımda olacak. L'Oréal Lash Paradise maskara Rossmann'da 35 TL idi galiba ama indirim bitti mi bilmiyorum; aklında olsun. Yeni ürünleri güle güle kullan Fulya'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil

Instagram