Bioderma Sensibio Light Nemlendirici Krem Yorumlarım

bioderma sensibio light

Bioderma'nın hassas ciltlere yönelik olan Sensibio serisinden Bioderma Sensibio Light nemlendirici kremi birkaç aydır akşam cilt bakım rutinimde kullanarak bitirdim. Cilt bakımında en zor karar nemlendirici seçimi biliyorsunuz; doğru ürünü bulmak için arayışta olanlar için hassas, normal ve sivilceye meyilli cildimdeki etkilerinden bahsederek fikir vermek istiyorum.

Bioderma'nın daha önce Bioderma Sebium Hydra ve Bioderma Sensibio AR nemlendiricilerini kullanıp blogda yorumlarımı paylaşmıştım (isimlerinin üzerine tıklayarak yazılarına gidebilirsiniz). Hassas ciltler için hafif yapıda bir nemlendirici olan Bioderma Sensibio Light ise okuduğum güzel yorumlardan sonra denemek istediğim bir ürün oldu.

40 ml'lik tüp ambalajda, normal ve karma hassas ciltlerin tolerans seviyesini artırmaya yönelik olan Bioderma Sensibio Light krem, hafif losyon kıvamında olması sayesinde cildimde kolayca yayılıp emildi, benim cildime verdiği nem de gayet yeterli geldi. Cildimin çok kuru zamanlarında yüzümü yıkadıktan sonra hafif nemliyken uyguladığımda nemlendirme etkisini çok daha fazla gördüm. Çok kuru ciltler özellikle kış aylarında serinin Rich kremini tercih edebilirler. Kullandığım süre boyunca sivilcelenmeye sebep olmadı, cildimi yağlandırmadı ve birkaç kez makyaj altında kullandığımda da başarılı buldum.

İçeriği sade denebilir, farklı ihtiyaçları olan ciltleri çok tatmin edeceğini düşünmemekle beraber ben cildim için özel ihtiyaçları tonik ya da serumlarla almayı tercih ettiğim için nemlendirici kremim hassas ciltlere yönelik olsun, içeriği temiz ve olabildiğince güzel olsun benim için yeterli. Bu açıdan bu kremi yaz için ve sivilceye sebep olmasın, nemlendirsin yeter diyenler için uygun buluyorum. Dertsiz bir krem olduğundan özellikle bahar-yaz aylarında tekrar tercih edebilirim.

Bioderma Sensibio Light kremin eczanelerde ve online'da yüz yıkama jeliyle beraber 15 ml'lik deneme boyları satılıyor. Denemek isteyenlere uygun fiyatlı bu seti öneririm.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

5 yorum:

  1. Fulya'cım, ben bu yaz serinin rich kreminin deneme boyunu kullandım, o bana biraz silikonlu geldi. Light versiyonu senin anlatımına göre bence daha iyiymiş. Aklımda olsun.
    Ellerine sağlık, çok sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'cım rich kremin biraz ağır olacağını düşünüyorum, zira Light versiyonu daha losyon kıvamında olsa da çook hafif diyemem, bana yeterli geliyor. Ürünün içerik fotoğraflarını kaybettiğimden içerik bilgisini ekleyemedim ama sitesinden bakarsan düz ve sade bir içeriği var. Daha çok seveceğini düşünüyorum :)
      Çok sevgiler benden de ♥

      Sil
  2. Yaz aylarında ben de gündüz nemlendiricisi olarak tercih edebilirim bu kremi o zaman, mutlaka aklımda olsun. Ben yaş itibariyle her ne kadar her ürünümde maksimum içerik arasam da, çok sıcak dönemlerde sade içerikler cildime daha iyi geliyor kesinlikle. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım fotoğraflar silindiğinden içerik bilgisini ekleyemesem de aktif içeriklerin serumla, tonikle alındığı zamanlarda kullanılabilecek, düz bir içeriği var. Verdiği nem de güzel diyebilirim, şu an başka bir ürün kullansam da beni çok soğuk kış günlerine kadar idare edebilirdi diye düşünüyorum :) Aklınızda bulunsun, çok sevgiler benden de ♥

      Sil
  3. MERHABA KIŞ AYI İÇİN NEMLENDİRMESİ YETERSİZ MİDİR

    YanıtlaSil

Instagram