Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF45 Güneş Kremi Yorumlarım

missha all around safe block essence sun spf45 güneşi kremi

2015 yılında Roaccutane kullandığım dönemden bu zamana kadar yaz-kış aksatmadan güneş kremi kullanmaya çalışıyorum. Dermatologum önerdiğinden beri hem güzel koruduğu, hem de sivilceye sebep olmadığı için Bioderma Photoderm AR SPF50+ güneş kremini severek kullandım ve başka arayışlara girmedim bile (yazısı için TIKTIK). Bu kış günlük makyajımda fondöten kullanmaya başlayınca, renkli güneş koruyucu olan Bioderma'nın makyajımın altına biraz ağır geldiğini hissettim ve daha hafif yapılı, renksiz, nemlendirici ayarında bir güneş kremi arayışına girdim.

Güneş kremi ve BB krem deyince akla ilk gelen Kore markalarından Missha'yı Kübra'nın blog yazısından beri gözüme kestirmiştim, Aralık ayında sitesinden indirim mesajı gelince cilt tipime en uygun bulduğum Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF45 güneş kremini sipariş ettim.

missha all around safe block essence sun spf45 güneşi kremi

50 ml'lik tüpte bulunan, şirin ambalajına bayıldığım Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF45 güneş kreminin bulunduğu tüpün ince uzun ağzı sayesinde istenilen miktarda ürünü kontrollü bir şekilde almak mümkün.

missha all around safe block essence sun spf45 güneşi kremi
missha all around safe block essence sun spf45 güneşi kremi

Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF45 güneş kremi, 45 GKF ile cildi güneşten korurken içeriğindeki 6 kompleks ile cildin nem ve su kaybını önlemeyi, cildi besleyip nemlendirmeyi vaat ediyor. Parmağıma aldığım ürünün yapısı katı gözükse de cildimde kolaylıkla yayılıyor, beyazlık, kalıntı bırakmıyor. Biraz yoğun bir yapısı olsa da yağlı bir his bırakmıyor. Bu güneş kremini kullanmaya başladığımdan beri sabahları ayrıca bir nemlendirici krem kullanmıyorum ve kış aylarında olmamıza rağmen verdiği nem bana yeterli geliyor. Güneş kremini uyguladıktan sonra üzerine rahatlıkla makyaj yapılabiliyor, nemli güzel bir bitiş elde ediyorum. Yalnız güneş kreminin üzerine fondöten vs. uygulamadan önce min. 8 dk beklenmesi gerektiğini de unutmayalım!

missha all around safe block essence sun spf45 güneşi kremi
missha all around safe block essence sun spf45 güneşi kremi

Missha All Around Safe Block Essence Sun SPF45, benim kullanmayı çok sevdiğim bir güneş kremi oldu. Cildimde herhangi bir probleme yol açmaması, cildimle iyi anlaşması, iyi seviyedeki koruma faktörü sayesinde başka arayışlara girmeden bittikçe alacağım bir ürün olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

Missha güneş kremlerini denediyseniz sizin favoriniz hangisi?

14 yorum:

  1. Bilgi sahibi oldum teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. ben de fondöten aldım yeni ve sevdim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fondöten ve BB kremlerini de çook merak ediyorum, elimdekiler bittiğinde deneyebilirim :)

      Sil
  3. Bu markayı bende son dönemde çok duyar oldum,
    güneş kremini bende hiç aksatmamaya çalışıyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, geçen kış aksatmış olsam da bu kış güneş kremsiz çıkmadım :) Ben Missha ile yeni tanışmış oldum ve övüldüğü kadar varmış :)

      Sil
  4. Missha'nın bu ürününü denememiştim ama arkadaşım alkolsüz bir güneş kremi arıyordu. İçerik listesini tam okuyamadım, alkol var mı bu üründe? Yoksa, benim de elimdeki bitince tercih edeceğim bir ürün olacak kesinlikle. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım içeriğinde Cetearyl Alcohol bulunuyor. Ambalajı tırtıklı olduğundan içerik listesini okumak biraz zor gerçekten :)

      Sil
    2. Ah ok, cetearyl alcohol sevdiğimiz alkollerden; o zaman kesinlikle aklımızda olsun! Çok sevgiler Fulya'cım, teşekkürler yanıtın için!

      Sil
  5. Uzun zamandır bir ton yoğunluğum sebebiyle blogger'a hiç bakamamıştım, şimdi azıcık vakit bulmuşken bakalım Fulya neler yazmış dedim ve bu güzel yazıyı gördüm, yazıdaki detayı okuyunca günüm güzelleşti yine :)


    Bu kremi gerçekten ben de çook severek kullanmıştım, benim kullandığım zaman ambalajı farklıydı, bu ambalaj çok daha sade çok daha bebek olmuş! Çok konforlu ve kullanımı rahat bir güneş kremi bu bence, şimdi elimde Missha'nın bir başka kremi var, siparişimi yanlış göndermişler. Ben de denemek istediğimden değiştirmedim :p onu da biraz kullanıp yorumlar bitirdikten sonra yine bu güzel Essence içeren kreme dönerim diye tahmin ediyorum.

    Senin de bu kremi sevmen ve bu güzel yazın beni gerçekten çok mutlu etti.
    Biz aynı ürünleri sevdiğimizde çok mutlu oluyorum :p Güle güle kullan, çok öpüyorum..
    Çok sevgiler!! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım Missha'nın bu güneş kremi sayende tanışıp çook sevdiğim ürünlerden sadece biri! Diğerleri ile ilgili yazılarımda da kulaklarını çınlatacağım :))

      Ambalajı, yapısı, her şeyiyle aradığım güneş kremini buldum ♥ Yine de yanlışlıkla gönderilen güneş kremin ile ilgili de yorumlarını merakla bekleyeceğim. Bu arada yazılarını da çok özledim, yakın zamanda yeni yazılarını okumayı umuyor çook öpüyorum ♥♥

      Sil
  6. Missha’nın bb kremine aşığım ve çok memnunum. Güneş kremlerine bakmak hiç aklıma gelmemişti ama önerinizi dikkate alacağım. Benim de çok memnun kaldığım bir marka 🌸

    YanıtlaSil
  7. Kullanmadığım bir ürün
    Tanıtım yazısı güzel olmuş
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. En iyi güneş kremi tavsiyelerini görmek için tıklayın :  en iyi güneş kremi

    YanıtlaSil

Instagram