Maybelline Affinitone Fondöten Yorumlarım


Kışla birlikte cildimin de sapıttığı dönemler geldi. Geçen sene bu dönemlerdeki gibi yüzümde bölge bölge kuruluklar, kızarıklıklar oluştu. Kızarıklıklarımı kapatmak adına fondötene ihtiyaç duyuyorum ve bu dönemde fondötenleri cildime oturtmakta hayli zorlanıyorum. Cildime biraz daha nem verecek, daha likit formda bir fondöten arayışındayken indirimle oldukça uygun fiyata karşıma çıkan Maybelline Affinitone fondötene şans vermek istedim.

7 renk seçeneği bulunan Maybelline Affinitone fondötenin bendeki rengi sarı alt tonlu en açık renk olan 03 Light Sand Beige. Ülkemize her zamanki gibi kısıtlı sayıda renk seçeneğiyle geldiği için rengi cildime birebir uyuyor diyemeyeceğim ancak cildime en yakın olan renk buydu. 30 ml'lik tüpte bulunan fondötenin yapısı oldukça akışkan. Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor ve etrafa bulaşmaması adına ağız kısmı yukarıdayken açmanızda fayda var. Argan Yağı ve E vitamini içeren formülüyle cildi gün boyu nemlendirmeyi ve cilde nefes aldırmayı vaat ediyor. Her cilt tipine uygun olduğu belirtilmiş.

Tüpün arkasındaki ürünün içeriği belirtilmiş. Bol miktarda silikon içermesi beni tedirgin etse de ciltte hiçbir şekilde ağırlık yapmıyor, fondöten sürmüşsünüz gibi hissetmiyorsunuz.

maybelline affinitone fondöten
maybelline affinitone fondöten

Fondöten su bazlı ve oldukça akışkan olduğundan ben Eklips Stippling fondöten fırçası ile uygulamayı tercih ediyorum. Bu düz ve sık kıllı fırça ile fondöteni fırça izi kalmadan çok kolay yayıyorum ve incecik yapısıyla cildimde hiçbir şekilde ağırlık hissetmiyorum. Başlarda hafif pudralı gibi dursa da zamanla ciltte aydınlık ve parlak bir bitiş bırakıyor. Pütür pütür ve sivilceli yerlerin etrafını az da olsa belli etmemesi için öncesinde cildi güzelce nemlendirmekte fayda var.

Ortanın üzerinde bir kapatıcılığı olan bu fondöten cildi çok güzel eşitliyor ve kızarıklıkları büyük ölçüde kapatıyor. Hafif pudralı yapısına rağmen içeriğindeki minik ışıltılar ve nemli bitişi ile cildi çok daha sağlıklı ve canlı gösteriyor. Sabah 06:30'da uyguladığım fondöten akşam işten gelip makyajımı temizleyene kadar silinmeden, parçalanmadan yüzümde kalıyor. Bu açıdan da beni hayli tatmin ettiğini söyleyebilirim. Gün içerisinde ağız kenarındaki çizgilere dolabiliyor ancak yalnızca o bölgeyi pudrayla sabitlediğimde böyle bir sorun da yaşamıyorum.

Fondöten çok çabuk sabitlendiğinden uygularken elinizi çabuk tutmakta fayda var. Olumsuz olarak nitelendirebileceğim ikinci bir özellik ise fondötenin çokça bulaşıyor olması. Telefonla konuştuğunuzda ekrana bulaşıyor, dikkatli olunmazsa kıyafetlerin yakalarına bulaşıyor. Gün içerisinde yüzüme dokunduğumda parmağıma bulaşan fondöteni görmek biraz sinir bozucu. Sabitlenip bulaşmasa tadından yenmezdi ama yine de sevdiğim yanlarını göz önüne alarak bunları tolere edebiliyorum.

Maybelline Affinitone fondöten cildimin bu sorunlu döneminde cildime oldukça güzel uyum sağladığı ve sivilceye vs. yol açmadığı için kullanmaktan hoşnut kaldığım bir ürün oldu. Cildimle uyumu bozulmadığı sürece de kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum ve kuru ciltlere bu fondötene şans vermelerini öneririm.

Kullandıysanız Maybelline Affinitone Fondöten hakkındaki yorumlarınızı aşağıya bekliyorum!

10 yorum:

  1. Bu fondötenin kuru ciltleri için olduğunu fark etmemiş desem? Nedense bana hep kalın yapılı ve mt bir ürünmüş gibi gelmişti. Yazından sonra radarlarımın açılacağı kesin :) Güle güle kullan Fulya'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım Maybelline'in Affinimat fondöteni sanırım belirttiğiniz yapıda ancak Affinitone tam bir kuru cilt fondöteni ♥ Denk gelirseniz aklınızda olsun, sizin yorumlarınızı da merak ediyorum! Çok sevgiler ♥

      Sil
  2. benim sevdiğim bir fondöten ama ben nemli süngerle uyguluyorum daha doğal ama daha kapatıcı duruyor sanki öyle fırçaya göre..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sünger ve fırça ile performansını merak ediyorum ama sabahları daha pratik ve başarılı bulduğumdan direkt parmakla uyguluyorum ben :))

      Sil
  3. Fulya’cım bu fondötenin kuru ciltler için uygun olduğunu okuduğumdan beri çok merak ediyorum ancak, ülkemizde bana uygun rengi satılmıyor. Artık elimde de çok fondöten olduğundan en az 2 sene ten ürünü almamam lazım🙈🙈
    Cildinin şu durumunda beklentini karşılamasına çok sevindim. Şu bulaşma durumu kötüymüş sadece, keşke onu da düzeltseler.
    Güle güle kullan, çok sevgiler💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke uygun rengi olsaymış, bu ürünle fondötenle ilgili sizin yorumlarınızı da büyük bir merakla okurdum! Fondötenin tek olumsuz yanı bulaşması ama güzelliği nedeniyle onu da göz ardı ediyorum :) Çok teşekkür ederim, çok sevgiler benden de ♥♥

      Sil
  4. Blogunuzu yeni keşfettim sizi izlemeye aldım yeni kitleler ile tanışmak güzeldir sizi de bloguma bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ziyaret edeceğim blogunuzu :)

      Sil
  5. Affinitone concealerı kullanıp beğenememiştim ama fondötenine şans verilebilir gibi geldi 🤔

    YanıtlaSil
  6. Fondotenini denememiştim. Aklım da olsun :)

    YanıtlaSil

Instagram