Bitenler #17

Corona sebebiyle ufukta bir seyahat gözükmediğinden kutuda çeyiz gibi özenle sakladığım sampleları da gün yüzüne çıkartmaya başladım. Biliyorsunuz skincarejunkieler için ülkemizde sample altından daha değerli ve ender bulunan bir şey. Ağustos bitenleri yazımda ve bundan sonraki bitenler yazılarında sık sık sample göreceksiniz diye umuyorum :) Hazırsanız Ağustos ayı bitenler yazısına başlayalım!

Gri renkli ürün başlıklarına tıklayarak inceleme yazılarına gidebilirsiniz.

garnier besleyici micellar temizleme suyu

Manyo Galactomy Niacin Essence: Bu ürünle ilgili çok yakında inceleme yazısı yazacağım için fazla anlatmak istemiyorum ama fermente içerikleri cildimin ne kadar sevdiğini bir kere daha anladım. Rutinimin demirbaşlarından oldu. Elimdeki 2 adet yedeğinden birini hemen açtım, bitmeden yine yedeklerim.

*Garnier Besleyici Çift Fazlı Micellar Temizleme Suyu: Detaylı yazısında uzun uzun bahsetmiştim. Çift fazlı micellar suların ortak özelliği olan, ne kadar fazla da döksem pamuğun kupkuru gibi olma durumu bunda da vardı. Ben yalnızca göz makyajımı temizlemede kullandım, performansına fena değil diyebilirim. Az da olsa yağlı his bırakıyor fakat göz çevremde bir probleme yol açmadı. Tekrar almayı düşünmüyorum.

rebul bouquet kolonya

Isana Sun Ozon Deospray: En sevdiğim kokulardan olan mis gibi güneş kremi kokusuyla ve cildimde tahrişe sebep olmamasıyla harika bir deodoranttı. Sınırlı üretim olmasa kesinlikle tekrar alırdım ama maalesef hiçbir Rossmann'da ve online'da bulunmuyor :( Umarım kalıcı olarak tekrar piyasaya sürülür.

Rebul Kolonya Bouquet: Corona öncesi çantamda bulunsun diye aldığım bu kolonyanın bu kadar değerleneceğini bilsem birkaç tane stoklardım :) Boyutu ve sprey başlığı sayesinde çantada taşımak için çok uygun, favori Rebul kokum. Dışarı çıktığımda ellerimi dezenfekte etmek amacıyla sık sık kullanarak bitirdim. Geçenlerde bir petrolde son kalan bir taneye denk gelince hemen aldım.

Ipana Pro Sensitive Diş Macunu: A101'de kampanyada çok uygun fiyata denk gelince almıştım. Herhangi bir özelliği yoktu, dişlerimde hassasiyete de sebep olmadı. Böyle kampanyada denk gelirsem yine alınabilir.

*Lancome Idole: Ben kendimde çok ama çok zor koku beğenen/tenime yakıştıran biriyim. Çok beğenilen birçok parfüm midemi bulandırır, başımı ağrıtır. Fakat Idole hafif ve temiz kokusuyla çok beğendiğim ve kendime yakıştırdığım bir parfüm oldu. Parfüm fiyatları uçtu gitti ama Sephora'da güzel bir kampanya yakalarsam küçük boyunu alabilirim.

i'm from vitamin tree water gel

*Garnier Süt Bombası Besleyici Kağıt Yüz Maskesi: Benim cilt tipime uygun olmayan, hindistan cevizi sütü içeren bu kağıt maskeyi kuru cilde sahip olan annem kullandı. Cildine çok güzel nem verip sağlıklı bir ışıltı kattı. Alerjik bir cilde sahip olmasına rağmen herhangi bir kaşıntı, kızarıklığa vs. de sebep olmadı. Badem sütü içeren çeşidi de elimizde var, indirimde denk gelirsek annem için alabiliriz.

I'm From Vitamin Tree Water Gel x2: Korendy siparişimde seçtiğim bu sample lardan bir tanesini 4 gün kullanabildim. Yapısı çok güzeldi, çabuk emildi ve minimum seviyede yapış yapış his vardı - rahatsızlık vermedi. Bunların dışında bu kadar kısa sürede başka bir etkisini görmem mümkün değildi.

Jumiso Yes I Am Toner x2: Yine Korendy siparişimde seçtiğim bu iki sample dan ancak tek kullanıma yetecek kadar ürün çıktı, tek sample dan tüm yüzünüze yetecek ürün çıkması imkansız. Bu konuda Jumiso'cum beni hayal kırıklığına uğrattın. Asidik tonik olarak ilk kullanımda bile cildimde yanmaya, kızarıklığa sebep olmadı, kısa bir süre sonra da tam boyunu sipariş ettim.

Missha Flash Up Sun SPF50+: Bu güneş kremi sanırım ülkemizde henüz satılmıyor ama belki Missha Türkiye yakında getirir. Bir sample'dan yüzünüze ve boynunuza rahatlıkla yetecek kadar ürün çıkıyor. Yapısı inanılmaz ağır, hatta bu zamana kadar kullandığım en yoğun güneş kremiydi. Kullandıktan sonra etrafınızdakiler yüzünüzü ayna ola
rak kullanabilir :))) Çok kuru cilde sahip olanlar özellikle üzerine makyaj yapacaklarsa sevebilirler fakat ben bütün gün parıl parıl disko topu gibi bir ciltle gezmekten hoşlanmadım. Elimdeki diğer 8 sample'ı (cömert Kore Missha sağolsun) kışın cildimin çok kuru dönemi olursa o zamanlarda kullanmak için, olmazsa da birilerine vermek için kenara ayırıyorum.

Prozinc Saç Maskesi: Blogumdaki ilk yazılarımdan birinde bu saç maskesini detaylıca anlatmıştım. Silikon içermiyor ve kullandıklarım içerisinde gerçekten saçımı yumuşatan ve etkisini bir haftaya yakın sürdüren çok güzel bir saç maskesi. 2 kutu bitirmiştim, şu an elimdeki saç maskesi bittiğinde tekrar alabilirim.

Geçen ayın bitenleri bunlardı. İçlerinde merak ettikleriniz ya da kullanıp memnun kaldıklarınız varsa yorumlarda buluşalım!

* ile işaretli ürünler firma tarafından hediye gönderilmiştir.

2 yorum:

  1. Ben de son zamanlarda sampleları özenle biriktirdiğim kutusundan çıkarıp kullanmaya başladım. Parfüm fiyatları ile ilgili de söylemek istediklerim var, ancak kendimi tutuyorum... Şeffaflıkla yazdığın yazıların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Garnier'nin mavi suyunu merak ediyordum; göz çevresinde sivilce ya da yağ bezesine neden olmaması iyiymiş... Prozinc saç maskesini de baya merak ettim! Elimdeki kiloluk Revuelle maske biterse deneyebilirim :))) yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil

Instagram