Alışveriş #14


Yakın zaman önce paylaştığım Mac alışverişini saymazsak uzun zamandır alışveriş yazısı paylaşmamışım. Bu arayı Ağustos ayında yaptığım birkaç alışverişle kapatalım o halde.

korendy

Jumiso Yes I Am Toner (122₺)

Korendy fiyat ve kargo ücreti politikası sebebiyle alışveriş yapmaktan pek hoşlanmadığım bir firma. Ne yazık ki almayı istediğim markaları alternatif sitelerde bulamayınca mecburen tercih etmek zorunda kalıyorum. Yazla ufaktan vedalaşmaya başlarken asit ürünümü de hazır etmek istedim ve %20 indirim koduyla Jumiso Yes I Am Toner'i tercih ettim. Yanında seçtiğim testerlar: 

🔹 Manyo Galactomy Niacin 2.0 Essence
🔹 Jumiso All Day Vitamin Brightening & Balancing Serum
🔹 Manyo Galactomy Clearskin Toner
🔹 Klairs Soft Airy UV Essence SPF50+
🔹 Heimish All Clean White Clay Foam
🔹 Huxley Secret of Sahara Cleansing Water

yves rocher roll on

Yves Rocher Sensitive Camomille Yatıştırıcı Makyaj Temizleme Yağı (2 adet 62₺)

Ağustos ayı doğum günüm sebebiyle 2 al 1 öde kampanyası ile Yves Rocher makyaj temizleme yağlarını stokladım (ikisi toplam 62₺'ye geldi). Eski versiyonunda ufak bir içerik değişikliği yaparak ambalajı yenilemişler. Umarım en az eskisi kadar başarılıdır.

Antrasit rengi jumbo kalem far da doğum günü hediyemdi.

Yves Rocher Papatya ve Edülis Roll On (2 adet 42₺)

Yves Rocher'nin alüminyumsuz roll onları hem koku hem de performans olarak bence çok başarısızdılar. Yeni çıkan alüminyumsuz ve alkolsüz roll onlarına şans vermek istedim, Papatya ve Edülis çeşitlerini aldım. Kokuları çok güzel, performanslarından da ümitliyim.

inecto hindistan cevisi saç kremi

Organic Shop Avokado & Bal Saç Maskesi (20₺)

Hazır alışveriş için çıkmışken uzun zamandır alışveriş yapmadığım Gratis'e de uğrayıp birkaç parça ürün aldım. Organic Shop saç maskesi uzun zamandır denemek istediğim bir maskeydi. Silikon içermiyor ve indirimlerde fiyatı çok uygun.

Inecto Hindistan Cevizi Yağlı Saç Bakım Kremi (15₺)

Eda Kurt'un saç bakım videolarında gördükten sonra almaya karar verdim. Nihayetinde bir saç kremi; saçlarımı yumuşatıp kolay taranmasını sağlaması dışında bir beklentim yok. Silikon içermemesi ve fiyatına göre 500 ml olması çok avantajlı.

Emotion Aqua Kiss Deodorant (16₺)

Sprey deodorantlar cildimi tahriş edip yaktığı için uzun süre kullanamıyorum fakat yazın çok sıcak günleri için elimin altında bulunduruyorum. Hem koruma hem de boğmayan kalıcı kokuları sebebiyle alüminyum içermeyen Emotion deodorantları tercih ediyorum. Bu zamana kadar hep Love çeşidini kullandım ama Aqua Kiss kokusunu da sevdim.

pretty by flormar dudak kalemi

Pretty By Flormar Dudak Kalemi (2 Adet 20₺)

Mac rujlara uygun, uygun fiyatlı dudak kalemi ararken Pretty By Flormar'a denk gelerek 206 Dark Rose ve 214 Daring Brown renklerini satın aldım. Renkler çok hoş, yapısı bir tık kuru gibi geldi ama kullandığımda daha iyi anlarım. İndirimde denk gelirsem başka renklerini de alabilirim.

Essence Cuticle Remover (13,95₺)

Elimdeki Kalyon Tırnak Eti Temizleyici miadını doldurmak üzere olduğundan Watsons'ta denk geldiğim Essence'i denemek istedim. Essence'ın bu cici ambalajlarına pek karşı koyamıyorum.

Ağustos ayı alışverişim böyleydi. İçlerinde kullandıklarınız varsa yorumlarınızı aşağıya bekliyorum!

Sevgiler.

5 yorum:

  1. güzel bir alışveriş jumiso toniği ben de istiyorum ama sitenin alışveriş ve kargo politikasını hiç bilmiyorum bir bakayım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^_^ İnsanı alışverişten soğutabilecek bir kargo ücreti politikaları var, sürekli yaptıkları zamları saymıyorum bile. Ama yine de cildime iyi gelen ürünleri tekrar almak için kullanıyorum. Keşke alternatif sitelere de gelse sevdiğim markalar.

      Sil
  2. Yves Rocher 'nin makyaj temizleme yağlarını sevdiğim için eski ambalajlı olandan iki tane var elimde. Yeni çıkan ile ilgili yabancı bloglarda kötü koktuğunu okudum hep, umarım öyle bir sorun yoktur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni ambalajlı temizleme yağıyla ilgili ben de hep kötü yorum okuyorum, umarım pişman olmam :( Eski hali çok başarılıydı bence, niye formülü değiştirme gereği duydular anlamıyorum yani.

      Sil
  3. Fatma'ya yaptıklarından ve o iletişimdeki tarzlarından sonra Korendy'den asla ürün almam; aşternatif bir sürü ürün var. Bu tarz firmalara para kazandırmaktan imtina ediyorum. Yves Rocher deoroll-onlar umarım iyi çıkar; ben de daha önce kullandıklarımı sevememiştim. Organic Shop Avokadolu saç maskesi benim saçımı hızlı yağlandırıyordu; ama, muhtemelen ince telli olduğu içindir. Zeynuş severek kullanıyor mesela :) güle güle kullan hepsini, umarım hepsinden memnun kalırsın!! Sevgiler!

    YanıtlaSil

Instagram