Bitenler #14


Yazılara bir süredir ara vermiş olsam da biten ürünler birikince bu tarz yazıları sevenler için burada paylaşmak istedim. En son bitenler yazısından bu yana neler bitmiş gelin birlikte bakalım!

Açık renkli başlıkların üzerine tıklayarak ürünlerin inceleme yazılarına gidebilirsiniz.

bitenler

Missha Time Revolution The First Treatment Essence RX: Uzun zamandır niyetim olup bir türlü yazamadığım Cilt Bakım Rutinim yazısı geldiğinde hakkında övgüyle bahsedeceğim, Missha'nın Kore alışverişinde hediye olarak verilen bu mini boy essence'ını bitirdim. Cildimde etkisini çok kısa sürede gördüğüm nadir ürünlerden biriydi ve rutinimin demirbaşlarından oldu. Hem nem veren, hem cilt tonumu eşitleyen, hem de cildimin içten ışıldamasını sağlayan harika bir ürün! Şu an Artemisia çeşidini kullanıyorum, geçen hafta da yine bu boyunu yedekledim. Böyle minik olduğuna bakmayın, birkaç ay rahatlıkla gidiyor.

Caudalie Vinosource Moisturizing Sorbet: Köpük-jel arası bir kıvamda olan bu nemlendiriciye bayıldığımı söyleyemem. Verdiği nem, hassas cildimde herhangi bir olumsuzluk, sivilce yapmaması falan iyi ama yapısını çok sevemedim. Pembe ambalajı pek bir tatlı olsa da tekrar almam.

Alterra Hassas Göz Çevresi Bakım Kremi: Alkol hariç güzel içeriğe sahip olan bu göz kremini çok uygun bir fiyata alıp uzunca bir süre kullandım. Dibinde çok az kalmasına rağmen hem gözlerimi hafif yakmaya başladığı hem de kullanım ömrünü doldurmak üzere olduğu için kendisiyle vedalaştım. Verdiği nem ortaydı, onun dışında başka bir esprisi yok. Çok bayılmadığım için tekrar almam ama uygun fiyatlı göz kremi arayan ve beklentisi yalnızca nem versin yeter olanlar şans verebilir.

La Roche Posay Toleriane Sensitive Nemlendirici: Bir alışverişimde tester olarak verilen La Roche Posay'in hassas ciltler için prebiyotik içeren bu nemlendiricisini birkaç kez kullanabildim ve yapısını çok sevdim. Şu an eczaneden aldığım büyük boyunu kullanıyorum.

bitenler

NYX Worth The Hype Maskara: Verdiği hacim, uzatma etkisi güzeldi, hatta L'Oreal Paris Paradise maskaraya benzettim biraz fakat günlük kullanımda kirpikleri biraz ağırlaştırıyor ve benim kirpiklerimde dökülmeye sebep oldu (aslında kirpiklerim bu maskaradan önce de dökülmeye başlamıştı ama bu maskarayı kullanırken de devam etti). Sonlarına doğru Corona sebebiyle evden çıkmayınca da kurudu ve vedalaştık. Tekrar alacağımı sanmıyorum.

Yves Rocher Lip Balm: Yves Rocher'nin çilekli lip balmını çantamda taşıyıp gün içinde rujlarımı tazelemeden önce kullanarak bitirdim. Verdiği nem benim çok kuru dudaklarım için gece kullanımına yeterli değil fakat bu şekilde gayet kullanışlıydı. Çantamda taşımak için başka bir çeşidini yine alabilirim.

Nuxe Reve De Miel Lip Balm: Yoğun yapısı ile yalnızca gece kullanımına müsait bu lip balmı uzunca bir süre kullanıp bitirdim. Çatlayan dudaklarımı kısa sürede onardı fakat sabah kalktığımda dudağımda kalan tabaka nedeniyle pek konforlu değildi benim için. Turunçgil kokusu ise pek hoştu! Şu an kullandığım lip balmdan da memnunum ama dudakları çok kuruyan ve çatlayanlar için sayılı alternatiflerden biri.

urban care saç köpüğü

Urban Care Shake N Repair Onarıcı Saç Köpüğü: Saçlarımı omzumun üzerinde kestirdiğimde aldığım bu köpüğü bir süre severek kullandım. Bendeki kıvırcık saçlar için olan çeşidiydi ve tel tel görünüme sebep olmadan dalgalarımı belirginleştirip bozulmalarını önlüyor, saçlarımdaki elektriklenmeyi az da olsa önleyip hacim veriyordu. Mis gibi süt kokusunu da es geçmeyeyim :) Olumsuz tek yanı neredeyse yarısındayken başlığı bozuldu ve kalan ürün ziyan oldu :( Şu an saçlarım da uzadığı için ihtiyaç duymuyorum ama köpük almak istersem yine tercih edebilirim (tabii indirimde).

Toni & Guy Casual Sea Salt Texturizing Spray: Gerçekten saça tuzlu su etkisiyle oluşan dalga görünümünü çok güzel veriyordu fakat saçları sert yapmasından pek hoşlanmadığım için ara sıra aklıma estikçe kullanıp bitirdim. Alırsam yine bu ufak boyunu alırım.

Prozinc Saç Maskesi: Blogumun ilk yazılarından birinde bu üründen bahsetmiştim. Bu uzun bir aradan sonra aldığım ikinci kutumdu ve yine çok severek bitirdim. İçerisinde silikon olmamasına rağmen benim sert saçlarımı bile dipten uca yumuşacık yapıyor, elektriklenmesini önlüyordu. Üstelik haftada bir kullandığım halde etkisi tüm hafta sürüyordu. Kullandığım en iyi saç maskesi diyebilirim! Şu an daha uygun fiyatlı olduğundan denemek için L'Oreal Paris Elseve Hindistan Cevizli Saç Maskesi'ni aldım fakat umduğumu bulamazsam ileride yine bunu alabilirim.

yves rocher duş jeli

Yves Rocher Duş Jeli: Yves Rocher'nin yılbaşı koleksiyonu Kar Tanesi serisinden bu duş jelini yine çok severek bitirdim. Stoklarımda Orman Buğusu koleksiyonundan iki duş jeli daha var neyse ki :)

Isana Hassas Ciltler İçin Tıraş Köpüğü: Isana'nın bu tıraş köpüğünde de yine başlığın bozulması sebebiyle ürün ziyanı yaşandı :( Sırf bu yüzden tekrar almayacağım.


Son zamanların biten ürünleri bunlardı. Ortak bitirdiklerimiz varsa yorumlarda buluşalım!

11 yorum:

  1. Missha essence rx 'i ve Prozinc'İ merak ediyorum. Urban ve Tony Guy 'ı beğenerek kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de öneririm ben tekrar tekrar alıyorum 💕

      Sil
  2. La roche cıdden benım ıcınde aşk <3 Nuxe konusunda sana katılıorum kokusunuda yapısınıda cok sevmemısdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklemediğim halde ben de çok iyi anlaştım bu ürünle 😍 Fikirlerimiz ortakmış Nuxe konusunda da 💕

      Sil
  3. Güzel ürünler bitirmişsin .İçinde benim merak ettiklerim var .Güzel bir özet oldu benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim, faydalı olduysa ne mutlu! :)

      Sil
  4. Yes I have used sereval brands, very helpful! Thanks for share!


    prosphairshop human hair wig

    YanıtlaSil
  5. Tony Guy sprey çok merak ediyorum. İndirimde almak istiyorum. Gelsin yeniler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde bu küçük boyuna denk gelirseniz denemek için avantajlı olur :)

      Sil
  6. Caudalie vinosource hakkındaki düşüncelerimiz aynı. Missha Essence 'i çok merak ediyorum, not alıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet Caudalie hakkındaki fikirlerin aynıydı diye hatırlıyorum :) Missha Essence en favori Missha ürünüm olabilir, küçük boyunu denemeni öneririm :)

      Sil

Instagram