Bitenler #13


Instagram hesabımda bu ay biten ürünleri fazla biriktirmeden paylaşmak amacıyla story mi blog mu şeklinde bir anket yapmıştım. Sonuç hiç beklemediğim şekilde blog çıktı. Hatta o kadar beklemiyordum ki fotoğrafları bile instagram hikayelere uygun olarak çekmiştim 🙈 Sonuç olarak her zaman gönlüm blogdan yana olduğu için biten kozmetik ürünlerimi paylaşmaya seve seve başlıyorum.

Açık renkli ürün başlıklarına tıklayarak inceleme yazılarına gidebilirsiniz.

farmasi dr tuna çörekotu yağı şampuan

Farmasi Dr. C.Tuna Çörekotu Yağı Şampuanı: Annemin kendi için sarımsaklı çeşidini alırken benim için de Çörekotu Yağı içeren çeşidini aldığı bu şampuanı başlarda çok sevmiştim. İnce telli, kabarık ve aşırı dolaşan yapıda saçlarım için ilk defa duşta saç kremi kullanmaya gerek duymadım. Başlarda gün aşırı yıkadığım saçlarımın yağ dengesini değiştirmese de birkaç hafta sonra saçlarımın ikinci gün biraz daha fazla yağlandığını fark edince başka şampuana geçtim.

Isana Saç Spreyi: İndirimlerde fiyatı çok uygun ve eşim gayet memnun. Yenisini aldık bile.

8x4 Deodorant Inspire: Alüminyum içermeyen 8x4 deodorantların kokularını beğeniyorum. Inspire çeşidi de serideki favorilerimden oldu. Yalnız bu deodorantların performans olarak çok başarılı olduklarını düşünmüyorum. Yine de ara sıra alabilirim.

Yves Rocher Pure Calmille Micellar Cleansing Oil: Bu yağdan 3. şişem falan sanırım. İşini gayet iyi yapan piyasadaki en uygun fiyatlı makyaj temizleme yağlarından biri. Bitmeden yedeklemiştim, değiştirmeyi de düşünmüyorum.

maybelline color tattoo creme de nude

Isana Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Ürün gayet güzeldi fakat şişesinin ağzı çok geniş ve tıpa olmadığından fazla fazla dökülüp kısa zamanda bitti. Yeniden alınabilir.

Maybelline Color Sensational Ruj 553 Glamourous Red: Seneler önce aldığım ilk kırmızı rujum olan bu rujun günlük olarak da kullanılabilecek harika bir tonu ve dudağı kurutmayan nemli şahane bir yapısı vardı. Hatta kendisi Mac Brick-O-La ruja muadil olarak gösteriliyordu. Gösteriliyordu diyorum çünkü maalesef kaldırıldı ve benim elimdeki de bitmemiş olmasına rağmen seneler geçip miadını doldurduğu için ne yazık ki çöpe gidiyor :(

Maybelline Color Tattoo 24H Krem Far Creme De Nude: Serinin ilk mat farlarından ten rengi bu krem farı göz kapaklarımı nötrlemek amacıyla günlük makyajımda uzun bir süre kullandım. Yapısı çok kuru ve çok kötüydü, sürerken hep topaklanıyordu. Artık kullanmak istemediğim için bitmesine az kala çöpe gönderiyorum.

L'Oreal Paris Lash Paradise Extatic Maskara Sandalwood Wonder: İlk kahverengi maskaramdı ve rengini, verdiği hacim ve hafif kıvırma etkisini çok beğendim! Üstelik siyah çeşidi kadar çabuk kurumadığından daha uzun süre kullanabildim. Başlarda kokusu rahatsız etse de zamanla azaldı ve sorun olmadı. Kahverengi maskara arayanlara tavsiyemdir.

Az ve öz bitenlerimi umarım severek okumuşsunuzdur. İçlerinde ortak bitirdiklerimiz var mı?

11 yorum:

  1. benim de biten ürünlerim o kadar arttı ki ilk fırsatta paylaşmam gerek...
    yenilerine sağlık senin ürünlerinde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok birikince insan bir an evvel paylaşıp geri dönüşüme göndermek istiyor, çok biriktirmeden paylaşmaya çalışıyorum ben de :) Senin yazını da merakla bekliyorum!

      Sil
  2. 8X4 ve maskarayı bende beğenerek kullanmıştım. Isana spreyden bende eşime alacağım. Yves yağı denemedim ama bu ara Nivea Temizleme yağını severek kullanıyorum.
    Gelsin yeniler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, beğenilerimiz ortak. Yves Rocher makyaj temizleme yağını da bir indirimde denemeni öneririm :)

      Sil
  3. Çörekotu şampuan yorumunu okuduğuma sevindim; ben de merak ediyordum ama sonradan yağlanmayı hızlandırması pek iyi olmamış. YR yağ ile ilgili hislerimiz ortak; ben de ikinci şişemi bitiriyorum; yedekte de 2 tane var. Maybelline rujun rengi gerçekten de ne kadar güzelmiş, bayıldım!! Neden böyle tonları kaldırırlar anlamak imkansız... ortak bitenlerimiz yok ama senden not aldıklarım oldu. Yenilerini güle güle kullan, çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım şampuan başlarda yağlanmamı geciktirmişti bile sanki ama birkaç hafta sonra alıştıkça sanki bir tık daha çabuk yağlanıyor gibi geldi. Öyle olmasa güzel bir şampuandı gerçekten. Küçük boyunun olması da denemek için güzel bir alternatif olmuş. Maybelline rujdan birkaç tane bitirmiştim, gerçekten hem çok konforlu hem de kendime çok yakıştırdığım günlük de rahat kullanılabilecek bir kırmızı tonuydu. Kaldırılmasa eminim seveni çok olurdu keşfedildikçe :( Çok sevgiler!

      Sil
  4. 8x4 ben çok kullanıyorum. Genelde çanta deodoranti olarak temin ederim. Dışarıda , herhangi bir durumda üstüme boca edip havayı değiştirmek için ki bu da hoşuma gidiyor :) su yeşili olan da en sevdiğim ayrıca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su yeşili olan benim de en sevdiğim oldu bu seride ama tüm çeşitlerinin kokuları çok hoş bence. Çanta depdorantı olarak da kullanmak mantıklıymış :)

      Sil
  5. Sarımsaklı şampuandan bitirdim ben de yakın zamanda 😊
    Biten ürünler hakkındaki yorumları okumayı çok severim, blogta yazmana sevindim❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa umarım memnun kalmışsındır :) Ben de biten ürünler yazılarını okumayı da yazmayı da çok seviyorum, beğenmene sevindim ❤️

      Sil
  6. FarmasiGirisi.Net Farmasi Ücretsiz Üyelik, Farmasi Üyelik, Farmasi Üye Ol

    Farmasi Ücretsiz Üyelik Başvurusunda Bulunup Farmasi Ailesine Sende Katılabilirsin.Farmasi Ücretsiz Üye Ol up %75 varan indirimlerden yararlanabiliyor 275tl değerindeki başlangıç paketlerini 69tl sahip olabiliyorsunuz.Üstelik her yapmış olduğunuz siparişlerde birçok hediyeye sahip olabiliyorsunuz.Her Ay güncellenen 1. ay 2. ay ve 3. ay ürünlerinle beraber 275 teşvik puan ve 500 tl teşvik puanları ile birlikte bir çok ürünüde hediye olarak alabiliyorsunuz.

    Hemen Farmasi Ücretsiz Üye Olun Bu Fırsatları Kaçırmayın.Farmasi Üyelik Başvurusunuzu Oluşturduğunuz anda Farmasi Temsilci Arkadaşlarımız Sizlere Destek İçin Dönüş Sağlayacaklar.

    http://www.farmasigirisi.net

    YanıtlaSil

Instagram