NYX #thisiseverything Lip Loving Balm Yorumlarım

nyx thisiseverything lip balm

Kuru dudaklara sahip biri olarak ihtiyaçlarımı karşılayacak lip balmı bulmak benim için nemlendirici seçimi kadar önemli. NYX #thisiseverything Lip Loving Balm ise bugün blogda bahsedeceğim ürün olacak.

NYX #thisiseverything Lip Loving Balm, siyah metal bir kutuda bulunuyor ve ambalajını o kadar sevdim ki seyahatlerde makyaj çantamda taşımaktan nedensiz bir zevk alıyorum 😄 Ürünü parmakla almak gerektiği için gün içerisinde yanımda taşımak uygun ve hijyenik olmuyor ancak akşam yatmadan önce kullanmakta bir sorun yok bence.

nyx thisiseverything lip balm
nyx thisiseverything lip balm

Kapağını açtığınızda şirin mi şirin pembe-kırmızı rengi sizi yanıltmasın; benim renksiz dudaklarıma belli belirsiz bir pembelik verdi, yok denecek kadar az. Formülünün yağsız olduğu söylense de sürerken yağ sürermişçesine kayıyor ve parlak, hafif yağlı gibi bir his bırakıyor. Kötü değil, aksine oldukça hafif bir yapısı var ve sabah uyandığımda dudaklarımdan gitmiş olmasına rağmen dudaklarım çatlamış olmuyor. Ben yatmadan önce bol bol sürüyorum ancak daha hafif sürüldüğünde rujların altına da kullanılabiliyor. Performansı kışın sert zamanları hariç benim için yeterli olacaktır diye düşünüyorum, o dönemlerde dudaklarımın hakkından ancak Reve de Miel gelir zaten 💁

nyx thisiseverything lip balm

İndirimsiz fiyatıyla biraz düşündürebilir ancak oldukça uzun bir süre gittiğini de göz önüne alırsak bittiğinde indirimde yakalarsam tekrar alabilirim.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

8 yorum:

  1. Geceleri kullanmak güzel oluyor dediğin gibi bu tarz balmlari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hijyen açısından da daha sağlıklı :)

      Sil
  2. Ben de yapısını ve kokusunu çok seviyorum bu balmın. O serinin dudak yağı da oldukça başarılı ence; geçen yılbaşından beri severek kullanıyorum. Güle güle kullan sen de Fulya'cım, çok sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bittiğinde yağına da bir bakayım o halde Başak Hanım'cım, çok sevgiler benden de ♥

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. İndirimsiz 40₺ fiyatı vardı sanırım, indirimde yakalamakta fayda var :)

      Sil
  4. Ayy kutusu gerçekten çok şirin!! Ben bu teneke minik kutulu balmlara ve kremlere bayılıyorum, bana geçmişi hatırlatıyor :)

    Tatlış bir balma benziyor, ben de indirimde denk gelirsem alabilirim sanırım, en çok da tenekesinden ötürü :)
    Güle güle kullan, çok sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip ettiğim birkaç kişinin güzel yorumları olsa da daha çok ambalajı bu ürünü bana aldırttı diyebilirim :D Ben de kutuları yüzünden bu tarz lip balmları çok seviyorum ama hakkını yemeyeyim işe yaramaz bir balm da değil kesinlikle. Çok soğuklar hariç yeterli gelebileceğini düşünüyorum. İndirimsiz fiyatı bence yüksek ama indirimlerde görürsen şans verilebilir. Çok sevgiler benden de ♥

      Sil

Instagram