The Balm Plump Your Pucker Lip Gloss Elaborate Yorumlarım

the balm plump your pocker lip gloss elaborate

Roaccutane kullandığım dönemde The Balm'ın SPF15 içeren Balm Shelter Lip Gloss'unu çok severek kullandım ve raflardan kalkması beni çok üzmüştü. Bu yaz parlak dudaklar tekrar ön plana çıkınca, The Balm'ın yeni gloss serisi The Balm Plump Your Pucker çıktı ve ben de belki yeni bir Balm Shelter olur ümidiyle Elaborate rengini satın aldım ve tatilde bol bol kullandım.

The Balm Plump Your Pucker Lip Gloss Elaborate kırmızıya dönük pembe renginde, sim içermeyen, opak denemeyecek bir lip gloss. Tüpün içerisinde fırçası yardımıyla uygulanıyor ve fırçasını ilk kullanımda biraz ufak ve sert buldum.

the balm plump your pocker lip gloss elaborate
the balm plump your pocker lip gloss elaborate
the balm plump your pocker lip gloss elaborate swatch

Dudakta hafif kırmızı, parlak bir görünüm bırakan gloss, yapış yapış bir his bırakmasa da hemen hemen tüm glosslar gibi rüzgarda saçlara bulaşabiliyor. Kalıcılığı bir şeyler yiyip içene kadar, sık sık tazelemek gerek. Dudağımdan silindiğinde dudaklarımı biraz kurumuş hissediyorum. Ben yaz aylarında yağlı spagetti yemiş gibi durmayan ama parlak ve kırmızılık veren glossları çok seviyorum ama maalesef sık sık tazelemek gerektirdiğinden iş yerinde uğraşmak zor geliyor. Aslında tatiller hariç çoğu zaman tazelemek zor geliyor o yüzden kullanmayı çok istesem de elim sık sık gitmiyor :)

Balm Shelter benim kalbimde kapanmayan bir yara olarak kalacak olsa da yokluğunda The Balm Plump Your Pocker Lip Gloss Elaborate de fena olmayan bir alternatif :) Gratis'lerde indirim zamanlarında daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz, renk seçenekleri de bayağı güzel.

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

12 yorum:

  1. Bu yaz ben de bol bol parlatıcı sürdüm ve sanırım parlatıcıları tekrar çok sevdim :)
    Balm'ın daha önce mat likit rujları dışında herhangi bir dudak ürününü denememiştim, bu parlatıcı da güzel görünüyormuş. Şimdi yaz bittiği için yavaştan tekrar mat rujlara dönüş yapıyorum ama sonraki yaz bu parlatıcıyı görürsem bir denemek isterim.

    Teşekkürler bu güzel yazı için Fulya'cığım, çok sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası mat rujlardan sonra bana da ayrı bir güzel geldi bu glosslar :) Ben de bu yaz tatil zamanları hariç çok fazla kullanamadım, şimdi de en sevdiğim kiremit rengi mat rujlara geçiş başlıyor ama önümüzdeki yaz daha fazla kullanmak istiyorum. Parlatıcıları tekrar kullanmaya başladıysan önümüzdeki yaz aklında olsun o halde Kübra'cım. Çok sevgiler benden de ♥

      Sil
  2. Aslında renk çok tatlıymış ama keşke dudağı kurutmasaymış... güle güle kullan Fulya'cımm!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengini ben de çok sevdim Başak Hanım'cım ama zaten gloss olduğundan altına lip balm uygulamıyorum, dudağımdan silindiğinde de aşırı kurutuyor diyemem ama nemli bir his de bırakmıyor. Gerçi benim dudaklarım da aşırı kurudur. Yine de renk seçenekleriyle sizin de çok seveceğinizi düşünüyorum! Çok sevgiler ♥♥

      Sil
  3. gloss gibi olduğundan hiç bakmadım ben bunlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat rujlar çıktığından beri dönüp bakmaz oldum ama aslında glossları yazın bayağı seviyorum ben :)

      Sil
  4. Bu ürünü çok merak ediyorum özellikle bu yaz pigmentli glosslara takmış durumdayım kurutma konusuna bişey diyemicem ama mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pigmentli glosslar yaza çok yakışıyor bence, bu sene tekrar kullanmaya başladığım için mutluyum :)) Bu serinin renkleri çook güzel, kurutma olayında da aşırı bir kurutma söz konusu değil ve benim dudaklarımın çok kuru olmasının da payı büyüktür. Belki sende kuruluk hissi bırakmazlar bile :) Denersen yazını merakla bekleyeceğim :)

      Sil
  5. Ben glosslara bayılıyorum Fulya'cım ve gloss sevgim sağ olsun tazelemek hiç dert olmuyor. Ne yazık ki, nane ve mentol alerjimden dolayı The Balm'ın hiç bir dudak ürününü kullanamıyorum. Halbuki çok güzeller!
    Güle güle kullan, kocaman sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaz bu renkteki glossları eskiden çok sevdiğimi ben de tekrar anladım :))) Alerjin olmasaydı renkler tam senlikti ama sağlık daha önemli tabii. Çok teşekkürler Blana'cım, çok sevgiler ♥♥

      Sil

Instagram