İyi ki doğdun fulinblog!! 🎉🎉


Bugün 11 Aralık 🎉 Geçen sene tam bugün büyük bir heyecanla ilk blog yazımı paylaşmıştım. 1 yıl sonra bugün yine bu yazımı da aynı hevesle paylaşıyorum 💕

Bugünün en heyecan verici yanlarından biri de bu doğum günü yazımı yepyeni blogumda sizlerle paylaşmak! Blogger çok basit ve kullanışlı bir site olmasına rağmen uyguladığım temalar bir türlü içime sinmedi, 1 sene boyunca blogumu oturtamadım. Bu da yazma şevkimi ara ara kırdı. Bugün tam da fulinblog’un doğum gününde, yeni bir yıla girmeye de az kalmışken istediğim gibi, içime sinen bir temam oldu. Bunu tabii ki tek başıma yapmadım; fulinblog’un yeni görünümü tamamen arkadaşımın emeği sayesinde oldu, ona buradan da çoook teşekkür etmeden geçemeyeceğim!

1 sene boyunca tam 28 yazı yayınlamışım, zaman zaman da uzun aralar verdiğimi düşünürsek çok istikrarlı gitmemişim. Şu an baktığımda 1 yıl sonunda henüz istediğim yerde değilim ama hem görsellik hem de içerik olarak yine de aşama kaydettiğimi düşünüyorum. Zaten bu işin güzel yanı da bu; sürekli yeni bir şeyler öğreniyorum, blogumla birlikte ben de gelişiyorum 😊

Önümüzdeki sene için dileklerimin arasında fulinblog’u daha iyi yerlere getirebilmek var. Çok okunmama kaygım yok, her şeyden önce keyif aldığım için yazıyorum. Ama sizden geri dönüşler aldıkça, yazılarıma yorumlar yapıldıkça, yeni insanlar tanıdıkça inanılmaz mutlu oluyorum. Umarım sitemin yeni halini siz de seversiniz, sık sık uğrarsınız. Umarım bu sene fullinblog için çok verimli, dolu dolu bir yıl olur!

İyi ki doğdun fulinblog’cuum! Nice uzuun senelerin olsun! 🎈

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram