Sosyopix ile Yılbaşı Hediyem


2017'nin ilk postundan herkese merhaba!

Bugün size çok tatlı bir hediye fikri sunacağım. Aslında bu yazıyı Yılbaşı akşamından önce yazmak daha mantıklı olurdu ama bu postumda bahsedeceğim hediye benim eşime yılbaşı hediyemdi :) Sürprizi bozmamak için hediyemi verdikten sonra sizlerle paylaşıyorum ama olsun, önümüzde 14 Şubat, doğum günleri falan var, o yüzden aklınızın bir köşesinde durabilecek bir fikir olsun bu.

Aranızda Sosyopix'i duyan, kullanan var mı bilmiyorum. Benim çevremde pek bilinen bir uygulama değil. Ben de birkaç ay önce Instagram'da keşfettim. Sosyopix telefonunuzda, Instagram ve Facebook'ta bulunan fotoğraflarınızı, seçeceğiniz polo kart, magnet, poster gibi türlerde basıp şirin bir kutuda size gönderiyor. Kendi deyimleriyle anılarınıza dokunmanızı sağlıyor. Kameralı telefonlar sayesinde her gün istediğimiz kadar fotoğraf çekip istediğimiz zaman bakabiliyoruz. Fotoğraf bastırma, albüm yapma gibi olaylar pek kalmadı. Sosyopix bize bunları en güzel şekilde tekrar sunuyor.

Sosyopix'in mobil uygulamasını App Store'da bulabilirsiniz. Uygulama oldukça pratik. Giriş yaptıktan sonra aşağıdaki gibi seçenekleri görüyoruz. Kare kartlar, polo kartlar, takvim kutusu, takvim poster, kare magnetler, mini kare kartlar, kanvas tablolar, albüm poster, dev foto şeritler, modern çerçeve, foto poster, mini pola kartlar, mini foto kitap, metal magnetler, kupa, sevgili kutusu, klasik kartlar, mini klasik kartlar, mesajlı kartlar, foto şeritler, bez çanta, buton rozetler gibi çook fazla seçeneğimiz var.

Ben yılbaşına 1 ay kaldığı için Takvim Kutusu hazırlamak istedim. Telefonumda ve instagram hesabımda bulunan fotoğraflardan en sevdiğim 12 adedini seçip aylara göre düzenledim ve siparişimi verdim. Oldukça zevkli ve pratik bir uygulama. Siparişinizi vermeden önce en geç hangi gün kargoya verileceğini bildiriyor. Ben sipariş ettiğimde Pazar günüydü ve en geç Salı günü kargoya verileceği yazıyordu ama kargom Salı günü elimdeydi. Müthiş hızlılar, bu da benim gözümde büyük bir artı oldu.




Fotoğraflar üstteki gibi güzel ve sade bir kutuda geliyor. Kutunun içinden 2 paket çıktı; birinde fotoğraflar, diğerinde de aksesuarları var. İp ve mini mandal set ile dilerseniz fotoğrafları evinizde asarak sergileyebilirsiniz, ya da mini şövale ile tekli kullanabilirsiniz.





Fotoğraflarda gördüğünüz gibi kutunun içinde aksesuarlar, arkasına not yazabileceğiniz kartlar geliyor, hepsi çok güzel 💗

Takvim kartlarımız beklediğimden de güzel çıktı 😊 Fotoğrafların kalitesi tabii ki seçtiğiniz fotoğrafın netliğine, filtre olup olmamasına da bağlı ama kalitesini de çok beğendim. Şu an mini şövale ile kullanıyoruz.

Bu uygulamayı ilk kez kullandım ve çok memnun kaldım, ekibin işini özenle yaptığı çok belli. Siz de hem güzel anılarınıza evinizde yer açmak, hem de anlamlı bir hediye vermek isterseniz Sosyopix'e bir göz atın derim. Önümüzde 14 Şubat var, benden size alternatif bir hediye fikri olsun. Özellikle Sevgili Kutusu tam bu gün için bence 😇

Beni buradan ve instagramdan takip etmeyi unutmayıın -> @fullinblog

Tekrar görüşmek üzere, sevgiler!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram