Balmy Naturel Magic Mitt (Makyaj Temizleme Eldiveni)


Herkese merhaba!

Bugün sizlere günlük göz makyajımı çıkartmak için uzun süredir kullandığım pratik ve sevdiğim bir üründen bahsetmek istiyorum.

1 seneyi aşkın bir süre önce göz makyajımı temizlemek için iyi bir ürün ararken Gratis mağazasında Balmy Naturel markasının Magic Mitt - Mucizevi Eldiven adındaki bu ürünüyle karşılaştım (o zamanlar ambalajı farklıydı 😇). Daha öncesinde Nivea ve Gratis’in hassas gözler için olan makyaj temizleme ürünlerinden kullanmıştım ancak hassas gözler için olmasına rağmen gözlerimi yaktıkları için bu ürünü denemek istedim.

Ürün mikrofiber yapıda eldiven şeklinde bir bez. Sadece su ile ıslatıp makyajınızı temizliyorsunuz. Ben kolay çıkabilen rimelleri tercih ettiğim için bu bez ile fazla ovalamadan kolayca gözümden çıkarabiliyorum. Sadece su kullanıldığı için de kesinlikle gözümü yakmıyor, tercih etmemin en büyük nedeni bu zaten. Kimyasal madde olmadığı için içim rahat kullanıyorum. Nazikçe, fazla ovalamadan kullandığım için de tahriş ya da kirpiklerimde dökülme olmuyor.



Ürünün üzerinde 300 kullanımlık yazıyor ama ben kirlendiğini fark ettiğimde hemen değiştiriyorum. Her akşam kullandıktan sonra zeytinyağlı sıvı sabunla temizliyorum, kesinlikle o şekilde bırakmıyorum. Pakedinin üzerinde yumuşatıcı kullanmamak kaydıyla çamaşır makinesinde yıkanabilir yazıyor ama hiç denemedim, gerek de yok bence. Dediğim gibi kirlendiğini fark edince değiştirmekte fayda var. Sonuçta gözlerimiz hassas, mikrop kapmamasına dikkat etmeliyiz.

Ağır göz makyajı yapmadığım için onlarda da bu kadar başarılı mıdır bilmiyorum ama kalıcılığı yüksek olan Maybelline Color Tattoo krem farlarını tek hamlede çıkarmadığını fark ettim, birazcık ovalamak gerekiyor. Detaylı göz makyajı yapanları sadece bu ürün tatmin etmeyebilir. Yüzüme özel günler hariç fondöten vs. uygulamadığım için yüzümü temizlemek için hiç kullanmadım ama yüzde tek başına temiz bir his bırakacağını düşünmüyorum. 

Gözleriniz makyaj temizleyicilere karşı çok hassassa, ağır göz makyajı yapmıyorsanız, makyaj temizleyicilerin bıraktığı o yağlı hissi sevmiyorsanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz. Ben de uzun zamandır kullandığım için ve dediğim gibi günlük kullandığım krem farları birazcık zor çıkardığı için bu aralar gözlerimi yakmayacak, yağlı his bırakmayacak zararsız bir makyaj temizleyici arıyorum. Tavsiye edebileceğiniz bildiğiniz, kullandığınız böyle bir ürün varsa bana yazarsanız denemek isterim 😊 Bulana kadar Balmy Naturel'e devam edeceğim.

Bu arada Gratis’lerde göremediğim için bu ürünü artık Migros’tan alıyorum, orada bulabilirsiniz.

Beni buradan ve Instagram'dan (@fullinblog 😊) takip etmeyi unutmayın. Herkese iyi haftalaar! 🙋

1 yorum:

Instagram