NYX Worth The Hype Maskara Yorumlarım

nyx worth the hype

Bir süre kirpiklerimin yoğun bir şekilde dökülmesi, bu aralar da malum Corona Virüs sebebiyle evden çıkmamam sebebiyle aylardır elimde sürünen NYX Worth The Hype Maskara yorumlarımı artık paylaşma zamanı geldi. Ürünün büyük çoğunluğunu bitirdim ama böyle giderse kullanım ömrünün dolması sebebiyle çöpü boylayacak :(

nyx worth the hype maskara

nyx worth the hype maskara

İçerisinde 7 ml ürün bulunan NYX Worth The Hype maskara fazla büyük olmayan, konik şeklinde kıl bir fırçaya sahip. Bu tip fırçalar genellikle hacim için iyidir ancak fazla büyük olduğunda sabahları sürerken gözüme batma, göz kapağıma bulaştırma gibi durumlar yaşayabiliyorum. Bu fırçanın boyutu ideal büyüklükte olduğundan uygulama sırasında herhangi bir sorun yaşamadım. Tüm gün boyunca da akma, göz altlarıma dökülme gibi durumlar olmadı.

Maskarada önceliğim hacim olduğundan verdiği hacim benim kıstaslarıma göre yeterliydi. Uzatma konusunda sıradan bir maskara kadar performans gösteriyor bence ve kıvırma etkisi benim kirpiklerimde orta seviyede oldu. Yapısı biraz kuru olduğundan üst üste uygulandığında kirpikleri yapıştırabiliyor. Ben en uygun şekilde, beklemeden 1-2 kat sürüp kirpiklerimi kaldırması amacıyla birkaç saniye nazikçe baskı yaparak uyguladım. Bu şekilde nispeten daha kalkık kirpikler elde edebildim.

nyx worth the hype maskara

nyx worth the hype maskara
 
Bu maskaradan önce kullandığım L'Oreal Paris Paradise maskaranın son günlerinde kirpiklerim çılgınca dökülmeye başlamıştı. Maskaradan ve kullandığım micellar sudan şüphelenip ikisini de dönüşümlü olarak değiştirdim fakat kirpik dökülme sorunum NYX Worth The Hype maskara ile de devam edince bu tarz kuru ve kirpikleri biraz ağırlaştıran maskaraların dökülmeye sebep olduğuna kanaat getirdim (??). Bir süre günlük makyajımdan maskarayı çıkarıp sadece hafta sonları kullandım. Bu şekilde kirpik dökülmem de yok denecek kadar azaldı. Bu şekilde devam edip bitirmeyi düşünüyordum ama hayatlarımızın aniden tümüyle değişmesi yüzünden bir daha ne zaman makyaj yapıp işe gideceğim bilemiyorum :/

Sonuç olarak NYX Worth The Hype Maskara benim için çok büyük etkileri olmayan, daha iyilerini kullandığım ve bittiğinde tekrar almayacağım bir maskara oldu. Açıldıktan sonra kullanım ömrü 6 ay ve çabucak kurumayıp uzun ömürlü olması ürünün iyi yanlarından.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Instagram