Alışveriş #8 (Gratis, Watsons, Rossmann, n11.com)


Merhaba!

Haziran ayı bir önceki aya nazaran daha sakin geçse de yine de aklımda olmayan ancak aldığıma (şimdilik) memnun olduğum bir iki kıyafet ve cilt bakım ürünü aldım. Neler almışım birlikte bakalım mı?

isana duş jeli

Eklips Professional Metal Allık Fırçası: Tatile giderken makyaj fırçalarımı evde unutunca bulduğum ilk Gratis'ten metal altın saplı, pembe kıllı bu allık fırçasını aldım. Yıkadıkça arada 1-2 kıl döktüğünü fark etsem de şimdilik güzel anlaşıyoruz. Fiyatı indirimde 20 TL'ydi.

Isana Don't Worry Beach Happy Duş Jeli: Duş jellerinde yavaş yavaş SLS'den uzaklaşmaya çalışsam da Rossmann'ın kendi markası olan Isana'nın; içinde Beach geçen, ambalajı ve kendisi buram buram yaz kokan bu sınırlı sayıdaki duş jelini es geçemedim. Fiyatı 6,90 TL'ydi diye hatırlıyorum.

Isana Asetonsuz Oje Temizleyici: Ojeyi başarılı bir şekilde temizlerken kokusu boğmuyor ve asetonsuz. Fiyatı 6,90 TL'ydi.

Oral B Hassas Dişler İçin Diş İpi: Sensodyne diş ipim bitince Oral B'nin hassas dişler için olan bu diş ipini aldım ve çok da iyi yapmışım! Fiyatı 25 TL'ydi ve vazgeçilmezim oldu sanırım ♥

urban care saç toniği

Urban Care Expert Biotin & Caffeine Saç Toniği: Bu seri hakkında -özellikle tonik- güzel yorumlar okuyorum. Bu sıralar saçlarımın dökülmesi artmış ve ara boyda kalan saçlarımı biraz uzatmaya niyetlenmişken Watsons Online'dan indirimle 28 TL'ye sipariş ettim. Güzelce paketlenmiş bir şekilde 2 gün sonra elime ulaştı. Şu an yarısından az kalmış durumda, blogda ayrıca yazacağım.

live clean argan oil şampuan

Neutrogena Visibly Clear Sivilce Karşıtı Arındırıcı Tonik: Neutrogena'nın yeşil etiketli ürünleri bayağı ilgimi çekmeye başladı :) Burnumun üzerinde çıkan, gittiğinde hemen arkasından yenisi gelen minik sivilcelerden artık usandığım için Salisilik Asit içeren ürün arayışına girdim. Watsons'ta gezinirken Neutrogena'nın bu toniğini gördüm ve içeriği de fiyatı da hoşuma gidince denemek istedim. Fiyatı indirimle 22 TL'ydi, yeteri kadar kullandıktan sonra yazısı gelecek.

Live Clean Argan Oil Şampuan: Saçlarımın duşta saç kremsiz çalı süpürgesi hali canımı çok sıkıyor 😑 Bu uğurda denediğim hiçbir şampuan kar etmedi, belki sorun SLS'dedir diyerek SLS/SLES içermeyen şampuana geçmeye karar verdim. Watsons'larda satılan Live Clean şampuanların fiyatları hayli uçtu malumunuz ancak yine şansım sayesinde Neutrogena toniği aldığımda kasa arkasında bu şampuan 39 TL'ye düşünce almam kaçınılmazdı. Şimdilik iyi gidiyor gibiyiz ama bakalım, ilerleyen dönemlerde paylaşırım :)

storice yatıştırıcı saç losyonu

Dermoskin Be Bright Tonik: Cildimdeki sivilce izlerim ve kızarıklıklarım için eylül ayında kullanmaya başlamak üzere C vitamini, Niacinamide, Hyalüronik Asit içeren bu toniği n11.com'dan 45 TL'ye aldım. Cilt bakım ürünlerini eczane ya da daha bilindik sitelerden almaya özen gösteriyorum ama mağaza puanı %100 olan mandalina isimli satıcıdan memnun kaldım. Ürün hem güzel paketlenmişti, hem de kutusunun üzerinde yazan SKT sitede belirtildiği gibiydi. Hevesle kullanmayı bekliyorum!

Storice Yatıştırıcı Saç Losyonu: Bir eczacının önerisiyle aldığım bu losyon eşimin saç derisindeki egzamalarını geçiren tek ürün oldu! Burada bu ürünü ne kadar övsem az, ayrı bir postta övmeyi planlıyorum. n11'de kozmodi isimli satıcıdan 40 TL'ye aldım ama eczanede de aynı fiyata satılıyor. Saç derinizde egzama probleminiz varsa şiddetle tavsiye ediyorum! Bu arada iki ürün de Antalya'dan bir günde elime ulaştı, satıcıların kargolama hızları çok iyiydi.

Haziran ayı sizin için nasıl geçti?

🌸Beni instagramdan takip etmek için: @fulinblog

Sevgiler ♥

11 yorum:

  1. I will love to try that shower gel. Great finds!!! loved your content. I follow you Can we follow each other?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks for your kind comment Jessica ♥ I will follow you too!

      Sil
  2. güle güle kullan Live clean şampuan çok uyguna gelmiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim, evet yarı fiyatına gelince kaçırmak istemedim :))

      Sil
  3. Fulya'cım, tüm aldıklarını güle güle kullan öncelikle. Live Clean şampuanların fiyatı dudağımı uçuklattı. Kasa arkası 39,90 TL'ye düştü ne demek ya, alım gücümüz sıfır gibi bir şey yani, inanılmaz... Be Bright Tonik inanılmaz ilgimi çekti! Kendime verdiğim söz olmasa şu an n11'den sipariş verebilirdim :)))) Bir yerlere not edip unutmamam lazım! Gömlek ve pantolon ile fiyatlarına da bayıldım. Harika! Çok sevgiler Fulya'cım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak Hanım'cım şampuanın indirimsiz fiyatı 70 TL civarı, sanıyorum geçen sene 40 TL gibi bir şeydi gerçekten şaka gibi :) Be Brigt toniği de kredi kartı puanlarımı harcamak amacıyla n11'den aldım ben, dermokozmetikte normalde ilk tercihim n11 olmuyor. Henüz kullanmaya başlamadım ama kışa doğru rutinime dahil etmeyi düşünüyorum, blogda da detaylı yazarım. İçeriği gayet güzele benziyor.
      Çok sevgiler benden de ♥

      Sil
  4. Love your blog, thank you for sharing.
    The blog content is very good, I like it.
    lux hair shop hairpiece homecoming
    (๑'ᴗ‵๑) I Loveγou❤

    YanıtlaSil
  5. Fulya'cığım, çok güzel parçalar ve ürünler seçmişsin. Özellikle P&B jeane bayıldım, güle güle giy :)

    Neutrogena'nın toniğini ben de geçtiğimiz aylarda edinip severek kullanmıştım, umarım sen de çok seversin. Ayrıca Dermoskin'in bu toniğini çook uzun zamandır merak ediyordum, yazını senden okumayı sabırsızlıkla bekliyorum.

    Diğer ürünlerinin hepsini de güle güle kullan. Çook sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra'cım teşekkür ederim ♥ Neutrogena'nın bazı ürünleri içeriği sebebiyle beni hayli şaşırtıyor. Be Bright toniği ise henüz kullanmaya başlamadım, yine Doa Kozmetik Cilt Aydınlatıcı Tonik'e başladım ama bittiğinde buna geçmeyi düşünüyorum. Yorumlarımı mutlaka paylaşacağım blogda.
      Çok sevgiler ♥

      Sil
  6. Çok güzel alışverişler yapmışsın; hepsini güle güle kullan. Gömleğe ayrıca bayıldım (:

    YanıtlaSil

Instagram